Guest ILmoKKA

Elopainosi?

201 viestiä aiheessa

;) Sama vika 65kg/178cm.

Millä ihmeellä sitä painoa saisi, ettei tuntisi itseään laihaks-ruipeloks? ???

Syön kuin meidän koirat ja juon kuin palokunnan letkuauto, mutta en siis liho millään!

Mulla on paha ja painava ongelma ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;) Sama vika 65kg/178cm.

Millä ihmeellä sitä painoa saisi, ettei tuntisi itseään laihaks-ruipeloks? ???

Syön kuin meidän koirat ja juon kuin palokunnan letkuauto, mutta en siis liho millään!

Mulla on paha ja painava ongelma ;D

Suosittelen liikunnan vähentämistä näin aluksi. Sillä minä tuosta ongelmasta selvisin. Kalja on myöskin hyvä apu tässä. Nyt lukuni ovat 74/174.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D ;D Kaljakuuri onkin hyvä idea!

Olen yrittänyt liikkua mahdollisimman paljon....autolla ;)

Ja roskaruokaa on tullut syötyä joka päivä, mutta ei vielä ole painoa kertynyt :'(

ByTheWay, eli asiasta kolmannekseen: Mutta jos meitsi rupeaisi vegetariksi, niin varmasti kuolisi kuukaudessa!

Aina on päällä pirunmoinen lihanhimo ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

~80kg/~192cm

Siinä se paino pysyy aika vakaasti. Intissä tuli muutama kilo lisää, kun siellä tuli syötyä ja liikuttua aika paljon. Eli siinä hyvä vinkki kaikille kuikeloille. Haette kirppikseltä vanhat ruotsin armeijan tetsarit ja sukset ja lähdette metsään. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D Ostin kyllä vanhat Ruottin armeijan sukset, mutta sahaan ne keväällä saunapuiksi! Eihän niihin saa edes luistoa aikaiseksi ;)

Pojat ovat vissiin hiihtäneet niin ahkerasti, että sauvat ovat sulaneet käteen ;D

Nuo on paremminkin laihdutusvälineet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D Ostin kyllä vanhat Ruottin armeijan sukset, mutta sahaan ne keväällä saunapuiksi! Eihän niihin saa edes luistoa aikaiseksi ;)

Pojat ovat vissiin hiihtäneet niin ahkerasti, että sauvat ovat sulaneet käteen ;D

Entäs sitten??? Kun me hiihdettiin talvella 1993-1994 Säkylässä, niin valehtelematta mun suksien pohjaan kertyi lunta 10-15cm. Voit vain arvata kuinka hyvä luisto oli. :(

Eikä tämä ollut joke.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin armeija-aikana näin kerran sukset. AUK:n pojat niillä veteli pitkin urheilukentän nurmikkoa. Ei ne tosiaan näyttäneet luistavan ;D

Mutta eikös Ruotsin armeijan tetsarit tunneta Suomessa nimellä "hiusverkko"? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Merisotakoulun päivystäjän kirjaan oli joku joskus viiskytluvulla avautunut päivän hiihtoharjoituksista:"Tänään meillä oli suksisulkeiset. Varusteina tietenkin nämä mahtavat SA-int puusukset. Tiedättehän nuo niin painavat sukset, että painopistekin asettuu n. 5 senttiä ladun alapuolelle..." (vapaasti lainaten, jos joku siellä on palveluksessa tarkistakoon, yöpäivystäjällä on aikaa...)

MikkO

eipä ole neuvolaan ollut asiaa, läheltä on välillä kyllä liipannut

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä taas ostin vuosi sitten Ruotsin armeijan tetsarin. Ei se ihan yhtä hyvä ole kuin suomalainen vastine, mutta lähinnä sellaiseksi yleisliiviksi varsin kätevä. Kalareissulla siellä pysyy muutama pullo nallea sopivasti hollilla ja rakennushommissa sinne voi pistää vaikka nauloja...

Ja ei, nimeni ei ole Stefansson, vaikka siellä "henkselissä" niin lukeekin :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

80-85/186.. Vaihtelee aika rajusti. Intin jälkeen tullu muutama kilo lisää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja juu, kyllä tässä olis taas kesäks tarkoitus se kymppikilo pudottaa pois...

Lähtikö kymppi? Miten läks jo läks? Jos ei lähteny niin ei tarvii kertoa, että miten ei lähteny  :D

Nimim. Telamiina kyljestä pois, jos onnistuis niin iloisempi ois  :P

ps. 86/185 ja lihasta ei juuri grammaakaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähtikö kymppi? Miten läks jo läks? Jos ei lähteny niin ei tarvii kertoa, että miten ei lähteny  :D

Ei muistaakseni ihan, mutta melkein. Nyttemmin se tullut jo takaisin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alipainoa?

Näinhän se on. Muistaakseni olen n. 18% alipainoinen. Tarpeeksi kuitenkin, että terveydenhoitaja huomauttelee ja käskee syömään lisää :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

54kg, 182 cm, lääkärit ei tykkää jostain syystä ???

Eli painoindeksi on 16.30. Itelläni oli aikoinaan "hoikimmillaan" lukiossa kun tavoitin nykyisen pituuteni niin painoindeksi 17.47, silloin oli painoa 72 kg. Nyt siis reilut 20 kg enemmän. Nykyinen indeksi on aikas ihanne eli 23.05.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään