Guest ILmoKKA

Elopainosi?

201 viestiä aiheessa

Mulla ois hyvä (omasta mielestä) kehitysidea tähän foorumiin ja nimenomaan tähän treadiin liittyen hjuva idea... Sen kummemmin ketään oisoittelematta, mutta kun käy jonkun satunnaisen henkilön profiilia tarkastamassa, niin huvittaa kun siellä on sukupuoli ja ikä vierekkäin, esimerkiksi mies 14v  :) Jos otettais tästä triidistä noi painot ja vedettäis niin, että alle 80 kilosten tai alle 35 vuotiaitten profiilissa lukis vielä, että poikanen tai kukkakeppi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
:laugh: nooh, 80-100 -kiloiset vois nimetä paksummiksi kukkakepeiksi. Ja lähettää niille kiviä postissa taskuihin laitettavaks ettei tuuli vie syksyllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:laugh: nooh, 80-100 -kiloiset vois nimetä paksummiksi kukkakepeiksi. Ja lähettää niille kiviä postissa taskuihin laitettavaks ettei tuuli vie syksyllä.

Jepjep :) Nooh, on sitä iteki ollu joskus 15v ja 50kg, mutta vain kerran, eikä oo noikaan tainnu olla samaan aikaan, veikkaisin ;D Eikös se myräkkää luvannu tässä, kiviä taskuun pojat! -> keräämään..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys,

Nostellaan, vaikkapa kannustukseksi muille. Eli vuosi siten oli tuo 93 kiloa. Nyt on vain 85 kiloa.

Keinot: ruokavalio hieman muuttunut tai ehkä lähinnä se milloin syö ja miten(esim. töissä keittolounaita tai salaattia). Aamiaisella puuroa. Marjoja syön aika paljon, välillä hedelmiä niiden sijaan.

Liikuntaa hyötyliikunnan lisäksi: säännöllisesti seinäkiipeilyä sekä hiihtoa.

Tavoite on 78-80 kiloa. Eikä mitään liian tiukkisaikataulua. Kaiken pitää olla mukavaa. Se motivoi.

Kuinkas muilla??

-jukka :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys,

Nostellaan, vaikkapa kannustukseksi muille. Eli vuosi siten oli tuo 93 kiloa. Nyt on vain 85 kiloa.

Keinot: ruokavalio hieman muuttunut tai ehkä lähinnä se milloin syö ja miten(esim. töissä keittolounaita tai salaattia). Aamiaisella puuroa. Marjoja syön aika paljon, välillä hedelmiä niiden sijaan.

Liikuntaa hyötyliikunnan lisäksi: säännöllisesti seinäkiipeilyä sekä hiihtoa.

Tavoite on 78-80 kiloa. Eikä mitään liian tiukkisaikataulua. Kaiken pitää olla mukavaa. Se motivoi.

Kuinkas muilla??

-jukka :thmbup:

ei kiloakaan alaspäin vaan ehkä jopa päinvastoin. Mutta paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa ;)

ja seinille mä kiipeilen vaan toisinaan töissä ja kotona juniorin takia. että se siitä liikunnasta...

pitäis pitäis vaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se niin mene, että alle satakiloiset punnitaan neuvolassa?  ;D

Itse 173cm/68kg

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jepulista,

Vaikeinta on se aloittaminen. Varsinkin tuon hiihdon kanssa. Alussa tuntui että ei jaksa ollenkaan, kun en ollut esim viime vuonna hiihtänyt kuin noin 2 kilometriä (flunssat pilasivat tuon kauden).

Kiipeily taas oli harrastukseni todella monta vuotta joskus 15 v takaperin ja kun tuo tasapainokin pelaa mukavasti, niin hyvän lajin parissa olevan ystävän kanssa oli mukava aloittaa kiipeily uudestaan. Lajissa on

mukavasti haasteita ja se on hauskaa. Kehityksen huomaa joka kerran kun menee seinälle.

Itse käyn hgin tapanilassa, joka on todella laaja useine halleineen. Onkos kenelläkään kokemusta muista isommista sisäkiipeilypaikoista, pk-seudulla lähinnä?

-jukka 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se niin mene, että alle satakiloiset punnitaan neuvolassa?  ;D

/Hannu

Itse havahduin juuri tuohon häämöttävään 100 kiloon vuosi sitten. Ajattelin että ei hemmetti, en halua olla plösö. Enkä myöskään pilata terveyttäni sen asian takia.

-jukka ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

+10kg  :-\

Alkusyksystä -08 oli päällä muutamaa kiloa vaille 100kg. Nyt liikunnan lisäämisen ja ruokavalion tarkastuksen jälkeen paino huitelee 86-87kg välillä. Vielä voisi muutaman kilon kuihtua kesään mennessä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Naisten ei saanut/pitänyt vastata tähän, mutta pakko kommentoida että mulla on niin loistava "dieetti" että moni on kade ;D 174cm ja n.51kg Ja syön suklaata kuin leipää, 175g marabouta menee heittämällä....sipsiä karkkia jäätelöä. Siis kukaan muu ei varmaan syö yhtä epäterveellisesti kuin minä :-[

Mutta sitten jotain perunaa pyörittelen lautasella että eipä oikein maistu.

Ja muksuille kyllä kokkaan terveellisesti ja olen tosi tarkka että syövät hyvin...mutta tuo oma paino on kyllä ihan farssi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Naisten ei saanut/pitänyt vastata tähän, mutta pakko kommentoida että mulla on niin loistava "dieetti" että moni on kade ;D 174cm ja n.51kg Ja syön suklaata kuin leipää, 175g marabouta menee heittämällä....sipsiä karkkia jäätelöä. Siis kukaan muu ei varmaan syö yhtä epäterveellisesti kuin minä :-[

Mutta sitten jotain perunaa pyörittelen lautasella että eipä oikein maistu.

Ja muksuille kyllä kokkaan terveellisesti ja olen tosi tarkka että syövät hyvin...mutta tuo oma paino on kyllä ihan farssi.

Heh, olen ollut "lihotuskuurilla" jo kohta kaksi vuotta. Paino heittelee siinä 69-72kg, mutta ei nouse siitä mitenkään. Terveellisesti syön, ja välillä herkuttelenkin. Liikunta vissiin pitää painon kurissa.

Toisaalta, olen kuullut sanottavan, että se "keuhkonlaajentuma" tulee vyötärön yläpuolelle kun ikä lähenee 30...Pitää siis nauttia vielä kun voi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ville minäpä olen ylittänyt tuon ikärajapyykin ;D

Harmittaa vaan kun tietää miten PITÄISI syödä terveellisesti, mutta itsekuria ei ole yhtään. Kun ei tämä ruokavalio siis missään nimessä hyväksi ole, vaikken lihokkaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nooo, voin kokemuksesta kertoa, että kyllä se luuviulukin leviää, kun ensin 40 ja sitten 50 kilahtaa mittariin  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pelkkää alamäkeä täällä: 7 kiloa pudonnut :P

Alamäki jatkuu... Nyt 10 kg painoa poistunut, ja vyönreikä 2 pykälää tiukemmalla. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei pysty äänestämän...  ;D  (katso ikääni)

:: KUMMINKIN ::

43Kg / 157cm

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään