Mikael Leinonen

Microsoft Flight Simulator 2020/2024 lisäosajulkaisut

1 868 viestiä aiheessa

31 minuuttia sitten, Esa Sairio kirjoitti:

Onko kukaan ostanut tuota lisäosaa? Jos on, millaiset ovat kokemukset Suomen rantaviivoista?

https://secure.simmarket.com/taburet-finland-baltics-coastlines-trees-clear.phtml

En ole ostanut enkä osta, mutta melkoista kuraa lukemani perusteella ja lisäksi hintavaa sellaista nämäTaburetin lisäosat. Joakinen toki tekee itse hankintapäätöksensä mutta ostamallahan se selviää...

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomasin, että tuohon ilmaiseen voimalinjalisäosaan on liitetty myös Suomi. Myös itse johtimet on mallinnettu.

Vaikuttaa ihan kivalta, vaikka tolpat eivät ihan vastaa todellisia ulkonäöltään ja ainakin Suomenojalla Espoossa kulki muutama paksuvirtajohto pylväästä suoraan maahan asutuksen keskelle, lienee poikkeus?

https://fi.flightsim.to/file/26186/powerlines-and-solar-farms

screenshot.1.jpg

screenshot.2.jpg

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tein visiitin Kiikalan kentälle ja panin merkille että timpurit ovat käyneet rakentamassa sinne viime käynnin jälkeen aitaa ja ainakin yhden varastorakennuksen lisää.Huomasin myös että RW36 oikealla puolella oli pieni lumeton alue.Oiskohan latausvirhe?

Muokattu: , käyttäjä: Markku Aaltonen
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luultavasti siinä on joku aproni joilla olen poistanut pilviä yms. Ilmeisesti niin tummalla pohjalla että lumi sulaa. Hulluhan tämä MSFSn lumenkäsittely - mitä tummempi asfaltti tai muu pohja, sen vähemmän lunta. Tuohon ei pysty vaikuttamaan...

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lumenpuute ei haittaa vaikkei sitä joka paikassa olisikaan,sulaahan ne muutenkin kohta pois.Kiva vaan käydä näillä pikkukentillä ku oon innostunut lentää Cessna 140:llä.On niin nostalginen moottorin ääni koneessa.Vanhan ajan tunnelmaa!

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
4 tuntia sitten, Markku Aaltonen kirjoitti:

Lumenpuute ei haittaa vaikkei sitä joka paikassa olisikaan,sulaahan ne muutenkin kohta pois.Kiva vaan käydä näillä pikkukentillä ku oon innostunut lentää Cessna 140:llä.On niin nostalginen moottorin ääni koneessa.Vanhan ajan tunnelmaa!

Kehut Markku niin kovasti tuota Cessna 140, että tekee myös minun mieleni se ostaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

https://youtu.be/Y4XSCL6XWY4

https://youtu.be/WhHXQFPsPos

Sehän on tietenkin vaan mun mielestä mukava kone.Pidän yleensäkin kaikista 50-60 lukujen tuotteista.(Johtuukoohan iästä!)Tätä mallia valmistettiin vuosina 1946-1951.Autopilotti on vähän erikoinen. Pistin tossa pari linkkiä noihin niin voit tutustua niihin.Lennän sillä niin kauan kun siltä tuntuu.Vaihtelen muutenkin konetyyppiä aika-ajoin,riippuu vähän miten pitkiä matkoja on tarkoitus lennellä.Vaihtelu virkistää,sanotaan.

Muokattu: , käyttäjä: Markku Aaltonen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Juha Elovaara kirjoitti:

Aeroplane Heavenilta ilman veloitusta rajoitetun ajan: https://www.aeroplaneheaven.com/product_bentwing.php

Huhtikuun neljänteen päivään. Bobs Bentwing Bird.

En ole itse vielä testannut...

Edit. Nyt olen, ehkäpä 'hauska' olisi sopiva kuvaamaan tuota...

-eelis-

Juu samaa mieltä...Lainatakseni toimittaja Ben Stillerin sanoja hänen luonnehtiessaan silloista Ylen pääjohtajaa sanoilla KÖKKÖ TRAKTORI:lol:

Muokattu: , käyttäjä: Juhani Pelli
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
51 minuuttia sitten, Juhani Pelli kirjoitti:

Juu samaa mieltä...Lainatakseni toimittaja Ben Stillerin sanoja hänen luonnehtiessaan silloista Ylen pääjohtajaa sanoilla KÖKKÖ TRAKTORI:lol:

Hyvin osui Rubenin sanonta kohdalleen. Siikalahan tuli tunnetuksi Yleiradiossa sensorina. Siitä lähti liikkeelle lentävä lausekin: ”Siikala, Siikala, näytä sakses, onko huomenna show’ta”

Nyt siellä on taas johdossa joku siikala, kun YLE:ltä tulee ulos pelkkää NATO-propagandaa.

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
7 minuuttia sitten, Pekka Holopainen kirjoitti:

Hyvin osui Rubenin sanonta kohdalleen. Siikalahan tuli tunnetuksi Yleiradiossa sensorina. Siitä lähti liikkeelle lentävä lausekin: ”Siikala, Siikala, näytä sakses, onko huomenna show’ta”

Nyt siellä on taas johdossa joku siikala, kun YLE:ltä tulee ulos pelkkää NATO-propagandaa.

Niinpä tulee..muka puolueeton tiedonantaja...en vaan voinut jättää kommentoimatta. Lupaan pyhästi olla tämän jälkeen politikoimasta tässä foorumissa 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajattelin vähän fiksaavani Madeiraa, mutta eipä se onnistukaan. Ainoa mikä onnistui oli puuttuvat Lead in valot kiitotielle 05. Flightsim.to on samantyyppinen maisema, mutta se on tehty vähän hankalalla tyylillä.

LPMA-Madeira Lead in lights

Muokattu: , käyttäjä: Tatu Kantomaa
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
9 tuntia sitten, Tatu Kantomaa kirjoitti:

Ajattelin vähän fiksaavani Madeiraa, mutta eipä se onnistukaan. Ainoa mikä onnistui oli puuttuvat Lead in valot kiitotielle 05. Flightsim.to on samantyyppinen maisema, mutta se on tehty vähän hankalalla tyylillä.

LPMA-Madeira Lead in lights

Toivon että fiksaisit Madeiraa paljon! Siis tarkoitan 2 metrin DEM:iä koko Madeiran saarelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään