Mikael Leinonen

Microsoft Flight Simulator 2020/2024 lisäosajulkaisut

1 868 viestiä aiheessa

Kiitos Bamcelle Malmin päivittämisestä. Liput liehuvat ja muuta mukavaa. Hyvin toimivat uudistukset. Esittelyvideo puhuu puolestaan.:thmbup:

Ja tuota uutta AI liikennettä (FSLTL) testailin tänään. Hyvinhän tuo näyttäisi toimivan. Asensin sen FlyByWire Installerin kautta. Käynnistyy moitteetta sekä sieltä Installerista että kansion exe. sovelluksesta. Ei onneksi tarvinnut noitten dos komentokehotteiden kanssa leikkiä. Tuskin enää olisin osannutkaan. Hyvä että saan suoritettua cmd ikkunan auki. Toivottavasti Esa saa pelaamaan tämän. Eihän tuo FSLTL aivan täydellinen ole, mutta ylitti positiivisesti odotukset. Pikku virheitä huomasin. Ei haittaa. Ei ihan reaaliajassa mene 24 tutkan kanssa. Ja KLM98Q lento  Amsterdamin, rekisterinumero oli PH-BXN, ja simun koneessa oli –BXE. Hyvä lisäosa mielestäni taas jälleen kerran, kehitys jatkuu, ja sekin vielä, että freeware.  :)

Malmi.jpg

KLM.jpg

ltl.png

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä on upea tuo tekemäsi Malmin kenttä pienet yksityiskohdat mukaan lukien. Missä muuten mahtaa olla tuo DC-3:nen nykyään?

Muokattu: , käyttäjä: Rolf Niemi
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täysin samaa mieltä ja kiitokset tästä videosta Bamcelle.Antaa erittäin hyvän käsityksen siitä millainen Malmin kenttä oli sen loistoaikoina.Neljänä vuosikymmenenä tuli seurattua siellä erilaisia tapahtumia ja lentotoimintaa.Nyt siellä käytyäni ei voi kun kaiholla katsella siellä tapahtuvaa kentän purkutoimintaa.Työmaa aitoja siellä täällä ja esim.melkein kaikki kiitoratavalaisimet poistettu.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
23 tuntia sitten, Bamce Fabricius kirjoitti:

KanAirin keltainen säiliöauto toimii nyt simussakin ja tuo polttoainetta koneellesi jos tilaat sitä Ground Services kautta GND-taajuudella.

Hieno demovideo!

Saako Kanaselta myös JET-A1:stä, vai oliko se jo vuonna 2016 historiaa?

Rodney :cool:

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bamcen Malmin uusin versio on uskomattoman hieno tarkkoine yksityiskohtineen! Liputkin liehuvat.screenshot.1.thumb.jpg.6e1a2b3154c7a47386aca9393399b424.jpg

Yksi asia ihmetyttää. Oheisessa kuvassa vasemmalla etualalla rakennukset eivät mallinnu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 tuntia sitten, Esa Sairio kirjoitti:

Yksi asia ihmetyttää. Oheisessa kuvassa vasemmalla etualalla rakennukset eivät mallinnu.

Nuo rakennusten mallinnukset varmaan juontavat siihen, että tykkäät pitää Photogammetryn pois päältä. Siinä ilmeisesti juuri kaksi puolta, että läheltä paikoitellen on kuin sodan pommituksen jäljiltä. Kauempaa ei niin häiritse. Itse pidän sitä päällä.

liput2.jpg

Malmi2.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
7 tuntia sitten, Rolf Niemi kirjoitti:

Kyllä on upea tuo tekemäsi Malmin kenttä pienet yksityiskohdat mukaan lukien. Missä muuten mahtaa olla tuo DC-3:nen nykyään?

Kiitos. Wanha Rouva on EFHK:lla sesongin aikana ja lentää sieltä. Lähti tänään Porin kautta Vaasaan viettämään talvilomaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
13 tuntia sitten, Seppo Kalkas kirjoitti:

Nuo rakennusten mallinnukset varmaan juontavat siihen, että tykkäät pitää Photogammetryn pois päältä. Siinä ilmeisesti juuri kaksi puolta, että läheltä paikoitellen on kuin sodan pommituksen jäljiltä. Kauempaa ei niin häiritse. Itse pidän sitä päällä.

liput2.jpg

Malmi2.jpg

En usko että rakennusten puuttuminen johtuu siitä, etten käytä photogrammetryä. Oheinen kuva on simustani aiemmalla Malmin kenttämallinnuksella.

malmi2.jpg.dce11f8989c5e973e0074df13e6ca0fd.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
30.9.2022 at 16.16, Joona Väisänen kirjoitti:

Cmd auki ja normaaleilla dos-komennoilla eli cd kansionnimi ja sitten exen nimi.

Joo, kokeiltiin kaikkia neuvoja, kiitos Joonalle ja muille, asiaa tuntevan kanssa. Mikään ei auttanut - ainakaan tähän mennessä. Virhelokia ei tule.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Esa Sairio kirjoitti:

Joo, kokeiltiin kaikkia neuvoja, kiitos Joonalle ja muille, asiaa tuntevan kanssa. Mikään ei auttanut - ainakaan tähän mennessä. Virhelokia ei tule.

Oliko sulla AIG Traffic asennettuna? Jos on, niin ne pitää poistaa Community kansiosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
12 minuuttia sitten, Tatu Kantomaa kirjoitti:

Oliko sulla AIG Traffic asennettuna? Jos on, niin ne pitää poistaa Community kansiosta.

Ei ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
17 minuuttia sitten, Esa Sairio kirjoitti:

Ei ole.

Ja testasit tämän, mitä Joona ehdotti?

Screenshot-(613).jpg.6de15f18f7136efd811517f64738d111.jpg

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos on DNA  digiturva niin kannattaa tarkistaa sieltä ettei ole mennyt karanteeniin se sovellus.Mulla ei auennut päivitetty Addons linker ohjelma ennenkuin tuli mieleen katsoa sieltä.Ohitin sen ja sen jälkeen ohjelma suostui käynnistymään.

PS.Addons linkkeriin tullut korjauspäivitys ,ei mene enään karanteeniin.

Muokattu: , käyttäjä: Markku Aaltonen
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

::)Nämä ovat kyllä joskus miltei henkimaailman juttuja, siis ongelmat. Minulla oli vielä AIG Traffic yhteisössä kun kokeilin ensimmäistä kertaa tätä uutta AI ojelelmaa, ja kyllä se aukesi aivan hyvin. Tosin toisella kerralla simu kaatui jo käynnistettäessä. Sitten poistin AIG:n kaikki roinat, kun ajattelin, että tämä uusi on parempi jne... Kaikilla niin eri kokoonpanot raudoissamme ja silleen, että vaikeaa antaa, ainakin minun amatöörikokemuksella, hyviä neuvoja. Kyllä se siitä...ja hiljaa hyvä tulee. Itse ajan aika usein rekisterit ja turhat kertyneet puhtaaksi ihan freeware ohjelmilla. En ole siitä haittaa huomannut olevan.:hmm:

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Esa Sairio kirjoitti:

Ei ole DNA:ta. On Elisan turvapaketti.

Samaa F-Securen kehittämää tietoturvaa molemmat,eri nimellä vaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
44 minuuttia sitten, Markku Aaltonen kirjoitti:

Samaa F-Securen kehittämää tietoturvaa molemmat,eri nimellä vaan.

Joo, tarkistakaa paketin turvakattavuus/ hinta ja vertailkaa sitä turvaa vuositaso/kk. Mielestäni operaattorit hassuttavat (äännetään: kusettavat) monessa asiassa., mutta en tiedä, kukin tyylillään. Siitä operaattorista tuskin ongelma on kiinni. Ei ole samat hinnat Hangosta Petsamoon jokaisella tarjoajalla.;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan se 4,90/kk DNA tietoturva kolmelle laitteelle,mutta ei ole ollut ainakaan mitään ongelmia.Onhan niitä nykyään varmaan ilmaiseksikin saatavia turvaohjelmia, mutta olen tullut siihen tulokseen että itse pääsen helpommalla tän nykyisen kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
14 minuuttia sitten, Markku Aaltonen kirjoitti:

Onhan se 4,90/kk DNA tietoturva kolmelle laitteelle,mutta ei ole ollut ainakaan mitään ongelmia.Onhan niitä nykyään varmaan ilmaiseksikin saatavia turvaohjelmia, mutta olen tullut siihen tulokseen että itse pääsen helpommalla tän nykyisen kanssa.

Ymmärrämme ehkä totaalisen ja ”aboriginaalin” tietoturvan hieman eri tavalla. No, ei se minua haittaa. Tieto on luulon paras opponentti. Lento on aivan mahtavaa nykyisellä MSFS simulaattorilla. Muistan ensimmäisen tietokoneeni (286) kera monet suoritukset. Oli se aivan eri juttu, kun lennonjohtokin sanoi ainoastaan; cmd.

No, kaikki on hyvin. Paitsi pörssisähkön hinta ja Putin.;DHirvittää kohtapuoliin.

Roger.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
25 minuuttia sitten, Seppo Kalkas kirjoitti:

Lento on aivan mahtavaa nykyisellä MSFS simulaattorilla.

No tosta me ollaan ainakin samaa mieltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään