Mikael Leinonen

Microsoft Flight Simulator 2020/2024 lisäosajulkaisut

1 868 viestiä aiheessa

12 tuntia sitten, Bamce Fabricius kirjoitti:

Kiinnostavaa. Siinä on vissiin käytetty jonkun verran fantasiaa, vaikka pääosin näyttäisi olevan suht todenmukainen... Olisi kiinnostavaa nähdä vertailu minun freeware-versioon.

Fantasiaa on käytetty myös maksullisessa Rovaniemen maisemassa.... pakko kai se on, jos ei muuta materiaalia ole. :|

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
12 tuntia sitten, Mikael Leinonen kirjoitti:

Wov! tuo täytyy hankkia. Minulla oli se jo FSX.ssä vuosia sitten, Aika paljon varjoon jäänyt historiallinen konetyyppi DC-kolmosten ja muiden DC- koneiden rinnalla.taisi olla tämä konetyyppi jolla  Aatu tuli Msnnerheimin synttäreille. Aerokin suunnitteli ostavansa niitä, mutta sota tuli väliin.  Fieseler  Storchiakin vielä odotellaan, Wunderbar! 

Muokattu: , käyttäjä: Tapio Ehder
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
5 tuntia sitten, Tapio Ehder kirjoitti:

Wov! tuo täytyy hankkia. Minulla oli se jo FSX.ssä vuosia sitten, Aika paljon varjoon jäänyt historiallinen konetyyppi DC-kolmosten ja muiden DC- koneiden rinnalla.taisi olla tämä konetyyppi jolla  Aatu tuli Msnnerheimin synttäreille. Aerokin suunnitteli ostavansa niitä, mutta sota tuli väliin.  Fieseler  Storchiakin vielä odotellaan, Wunderbar! 

Tässä hyvä ensivilkaisu/tutoriaalivideo

Muokattu: , käyttäjä: Mikael Leinonen
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

REX Atmos tulossa piakkoin

@everyone

**Introducing REX Atmos**

Introducing the next evolution in flight simulation realism, REX Atmos! A comprehensive visual enhancement utility for Microsoft Flight Simulator that transforms your entire virtual world, from the ground to the sky. Featuring real-time rendering and full customization, this add-on lets you tailor the atmosphere, weather, and visuals like never before.

Available soon!
https://tinyurl.com/4pjynazz

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään