Mikael Leinonen

Microsoft Flight Simulator 2020/2024 lisäosajulkaisut

1 865 viestiä aiheessa

Kätevä lisäosa yläpalkkiin," InputViewer ".Näkee ohjaimien liikeradat samaan aikaan lennettäessä..Ladattavissa Flightsim.to:sta.

677539323fc51_Nyttkuva2025-01-01143640.jpg.7c2640575dc18292d858643c386c149e.jpg

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 tuntia sitten, Rolf Niemi kirjoitti:

Onko kukaan kokeillut 2024-simussa tätä?

No minä kokeilin, kun tuollaisen ”haasteen” heitit. ;) Toimii just niin hyvin kuin fi.flightsim sivusto lupaakin, ja arvelin; eli vihreää MSFS2020 ja punaista MSFS2024. Tehty yhteensopivaksi MSFS2020. MSFS2024 vaatisi päällekkäisten objektien poistamista. Hallit sisäkkäin jne... Mutta jos tuon ”sietää”, niin ei se lentämistä estä. Pari kuvaa siitä, mistä kyse.

1.jpg

2.jpg

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivoisin, että Suomen lentokenttien tekijät (suomalaiset) tekisivät yhteistyönä kaikille tekemilleen kentille yhtenäiset nimet. Siis tyyliin "finland-airport-efnu-nummela".

Tämä helpottaisin niiden käsittelyä ja järjestämistä simun Communityssä ja myös muutenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Esa Sairio kirjoitti:

Toivoisin, että Suomen lentokenttien tekijät (suomalaiset) tekisivät yhteistyönä kaikille tekemilleen kentille yhtenäiset nimet. Siis tyyliin "finland-airport-efnu-nummela".

Tämä helpottaisin niiden käsittelyä ja järjestämistä simun Communityssä ja myös muutenkin.

Voit itse nimetä pääkansion haluamallasi tavalla. Muiden kansioiden nimiä ei saa muuttaa. 

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
2 tuntia sitten, Tatu Kantomaa kirjoitti:

Voit itse nimetä pääkansion haluamallasi tavalla. Muiden kansioiden nimiä ei saa muuttaa. 

Siis voin nimetä muiden kenttien pääkansion esim. tyyliin "finland efse selänpää" ja laittaa sen Communityyn ja poistaa sitä ennen alkuperäisen nimisen Selänpään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Esa Sairio kirjoitti:

Siis voin nimetä muiden kenttien pääkansion esim. tyyliin "finland efse selänpää" ja laittaa sen Communityyn ja poistaa sitä ennen alkuperäisen nimisen Selänpään?

Minä olen nimennyt ne Addons Linkeriin maakansioittaan esim. näin. Ruotsin lentokentät omassa kansiossaan jne... Enkä poistele mitään alkuperäisiä. Purku vaan oikeaan ko. maakansioon ja sitten nimetään resurssienhallinnasta uudelleen, ja se on siinä. Ennen simun käynnistystä sitten vihreäksi vaan ne kentät, joilla aikoo lentää.

ad.jpg

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sepolla selkeä esimerkki, juuri noin. Jos siis haluaa nimetä noita uusiksi. 
Mulla on myös maittain lisurit lajiteltu, se on tuntunut jotenkin kätevältä. 

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään