Mikael Leinonen

Microsoft Flight Simulator 2020/2024 lisäosajulkaisut

1 950 viestiä aiheessa

Onko kukaan tutustunut tähän tuotteeseen?

https://www.simbitworld.com/projects/apl_v2.html

Olen lennellyt hieman tässä https://www.neofly.net/ lisäosassa. Ei tämäkä huono ole ja lisäksi ilmainen, mutta hieman kiehtoisi tuo PilotsLife lisäosa, koska olisi mukava lennellä ehkäpä "tavoitteellisemmin"

MFSF2024 Career mode on aika keskeneräinen, pintapuolinen ja liekkö koskaan siitä sen syvemmäksi muuttuukaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä tuleeko MSFS 2020:een,mutta ainakin MSFS 2024:een.Sen saa jo nyt ladattua.

67d05fa3ecaeb_Nyttkuva2025-03-11180227.png.7288e2f5ba01db525b900985d34e9878.png

Muokattu: , käyttäjä: Markku Aaltonen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Got Friends Legacy Weight & Balance. Ilmainen modi (vaatinee kirjautumisen?), jolla saa FS20:n Weight & Balance -ikkunan näkymään FS24:ssa.

https://www.got-friends.com/collections/msfs-2024-freeware/products/legacy-weight-balance

EDIT: Niin ja samalla kannattaa napata Nordeniin ilmaiset maalipaketit https://www.got-friends.com/collections/livery-2024

Muokattu: , käyttäjä: Juha Liukkonen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3/15/2025 at 18.39, Pentti Mustonen kirjoitti:

6G päivitys 2020

Pakollinen päivitys koneisiin mitä minulla ei edes ole, eli itse simulaattorin kannalta täysin turha ja siihen vaikuttamaton. En käsitä miksi nämä ovat pakollisia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
26 minuuttia sitten, Esa Sairio kirjoitti:

Eikös tuossa tullut FS2020:lle mm. Brasilia?

Ei tuossa uusimmassa ollu muuta kuin ne koneet. Onhan se hyvä toki jos haluaa airbuseja käyttää, mutta itse olen ne poistanut ja tehtäviin vaihtanut 737:n missä on bussi oletuksena. Tuo Brasilian alue tuli WU19:n mukana joka julkaistiin viikko sitten.

En kyllä tuolla "G6"- haulla löydä mitään.

Muokattu: , käyttäjä: Toni Määttänen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 minuuttia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

Aaaa... No jos siinä on muutakin kun ne koneet. Olin katsovinani listalta että pelkkiä koneiden päivityksiä. Onhan se hyvä toki jos haluaa airbuseja käyttää, mutta itse olen ne poistanut ja tehtäviin vaihtanut 737:n missä on bussi oletuksena.

En kyllä tuolla "G6"- haulla löydä mitään.

Jospa vilkaiset sinne Markettiin ja tsekkaat World...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, siellä on se WU19 jossa on ne alueet, muttei siinä ole mitään mainintaa "G9" eikä Airbusien päivityksiä. Tuo ei ole pakollinen. Se, pakollinen minkä jouduin lataamaan sisälsi koneiden päivityksiä joita minulla ei ole. Tässä on kaksi eri päivitystä kyseessä. Pyysit minua katsomaan mutta en löytänyt, joten voit nyt kertoa mikä tuo G9 on.

Muokattu: , käyttäjä: Toni Määttänen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin - asensin sen mitä simu tarjosi silloin kun käynnistin simun päivitysten julkaisun jälkeen. Ei minullakaan noita Asobon koneita ole käytössä, mutta siitä huolimatta asensin siis sen mitä tarjolla oli. Tämän jälkeen kävin kuvien mukaisissa paikoissa ja asensin Brasilian kun se kerran oli asennattavissa..

2025-03-19 09_32_12-Greenshot.jpg

2025-03-19 09_33_02-Greenshot.jpg

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aerosoft CRJ V2 julkaistaan FS20/24:lle 25.3. V1:n omistajille päivitys on ilmainen.

Muokattu: , käyttäjä: Mikko Westerlund
sanamuoto
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
18.3.2025 at 13.54, Esa Sairio kirjoitti:

Eikös tuossa tullut FS2020:lle mm. Brasilia?

Kyllä tuli ja todella vielä hyvä. Mielelläni asensin. Brasilia on mukava maa lentää.

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
12 tuntia sitten, Mikko Westerlund kirjoitti:

Aerosoft CRJ V2 julkaistaan FS20/24:lle 25.3. V1:n omistajille päivitys on ilmainen.

Sanotaanko näin, että ei yhtään liian aikaisin eli hirveää kiirettä tuon päivittämisellä ei ole ollut. Ostin tuon heti kun se julkaistiin ja alun inostuksen jälkeen alkoi esiintymään kaikien sorttisia bugeja. Koneeseen tuli pari onnetonta päivitystä jonka jälkeen ei kuulunut mitään mitä nyt foorumilla lytättiin kaikki ne jotka rohkenivat kyseenalaistaa keskeneräisen koneen toiminnot ja toiveet kunnollisesta päivityksestä.

Taisi mennä kolme vuotta edellisestä päivityksestä jos ei kauemminkin. Poistin tuon asennuksen varmaan joskus 2022 pois tilaa viemästä. Potentiaalinen lisäosa - ei siinä mitään ja täytyy ensi viikolla kokeilla tuota tai ehkä lukaisen ensin paria foorumia ennen asennusta. 2024 simussa ei montaa tarjokasta vielä olekkaan - kunnon puska-konetta olen haeskellut, mutta se antaa odotuttaa itseään toistaiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään