Mikael Leinonen

Microsoft Flight Simulator 2020/2024 lisäosajulkaisut

1 868 viestiä aiheessa

Tuosta löytyy ensimmäinen versio Lahti-Vesivehmaan (EFLA) kentästä: https://fsaddons.fi/msfs2020-sceneries/download/2-msfs2020-sceneries/32-efla

Tämä versio on tehty pelkästään nettikuviin ja satelliittikuvin pohjautuen, ilman paikallista tuntemusta ja ilman hyviä valokuvia. Jää tähän tilaan odottamaan lisää valokuvia (jos niitä jostakin saisi...). Kuitenkin parempi kuin default-kenttä...

EFLA_24.thumb.jpg.c3a09a5d50ab675e711c74e8c56d90e8.jpg

EFLA_11.thumb.jpg.870ab9819d290b72431928bef0f835c9.jpg

EFLA_29.thumb.jpg.15ce30a045e5ed8c0ca4a53a4bbbb5d0.jpg

14 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
36 minuuttia sitten, Bamce Fabricius kirjoitti:

Tuosta löytyy ensimmäinen versio Lahti-Vesivehmaan (EFLA) kentästä: https://fsaddons.fi/msfs2020-sceneries/download/2-msfs2020-sceneries/32-efla

Tämä versio on tehty pelkästään nettikuviin ja satelliittikuvin pohjautuen, ilman paikallista tuntemusta ja ilman hyviä valokuvia. Jää tähän tilaan odottamaan lisää valokuvia (jos niitä jostakin saisi...). Kuitenkin parempi kuin default-kenttä...

Latauslinkki menee EFKK tiedostoon 

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
12 minuuttia sitten, Nicke Wäre kirjoitti:

Latauslinkki menee EFKK tiedostoon 

Ooops. Korjattu!

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos taas kerran...sieltähän se kaipaamani muistomerkki löytyi..tosin en vanha tihrusilimä saanu selevää mitä siinä luki:P

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Bamce Fabricius kirjoitti:

...ja nyt EFLAsta löytyy huomattavasti parannettu versio 1.0!  Monta rakennusta mallinnettu, paljon lisää kamaa ja jopa vähän animoituja virtuaali-ihmisiä (jos eräs toinen lisäosa on asennettuna - lisää tietoa readmessä!).

https://fsaddons.fi/msfs2020-sceneries/download/2-msfs2020-sceneries/32-efla

Tein hetki sitten vierailun tälle kentälle ja hienolta näytti,tuli myös ladattua tuo yllä mainittu lisäosa.:thmbup:

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
9 tuntia sitten, Mikael Leinonen kirjoitti:

Captain Sim B717 julkaistu

717-200 Base Pack – Captain Sim

Muistoja FSX- ajalta. :) Asennettaessa kysytään simulaattorin asennuskansiota, mutta oikeasti sillä tarkoitataan Community- kansion sijaintia. Jouduin asennuksen jälkeen siirtohommiin. 

Screenshot 2023-09-27 095526.jpg

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
28.9.2023 at 19.40, Joona Väisänen kirjoitti:

Tuo on kyllä taas hävyttömin lisuri pitkään aikaan. Tuota pitäisi kutsua Airbus 717:ksi.

No eipä paljoa maksanutkaan josta voi päätellä mitä saa. Mulle simu on fiilistelyä, maisemia ja säätiloja eikä koneen operointia. On mulla PMDG:n 737 ja se on ihan kiva kanssa. Ja tiedän ettet mulle vastannut, mutta lähinnä muistutan että kaikki ei tykkää roplata sen koneen kanssa. Mulle koneen käynnistys on ctrl+e tai padista ladattava "state".

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
59 minuuttia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

No eipä paljoa maksanutkaan josta voi päätellä mitä saa. Mulle simu on fiilistelyä, maisemia ja säätiloja eikä koneen operointia. On mulla PMDG:n 737 ja se on ihan kiva kanssa. Ja tiedän ettet mulle vastannut, mutta lähinnä muistutan että kaikki ei tykkää roplata sen koneen kanssa. Mulle koneen käynnistys on ctrl+e tai padista ladattava "state".

Onhan tuo nyt silti törkeätä, jos tuotetta esitellään

Lainaa

Classic 717-200 flight deck, brand-new model built from scratch including high resolution textures

Ja sitten se sisältää Airbusin mittarit.

Muokattu: , käyttäjä: Joona Väisänen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
17 tuntia sitten, Joona Väisänen kirjoitti:

Onhan tuo nyt silti törkeätä, jos tuotetta esitellään

Ja sitten se sisältää Airbusin mittarit.

No ei noita ainakaan ihan suoraan ole bussilta kopioitu, mutta äänet on suoraan a320:sta "retardia" myöten.

Screenshot 2023-10-01 092546.jpg

Screenshot 2023-10-01 092612.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Toni Määttänen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
22 tuntia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

No ei noita ainakaan ihan suoraan ole bussilta kopioitu, mutta äänet on suoraan a320:sta "retardia" myöten.

No älä nyt viitsi satuilla.

ND + ECAM on suoraan Asobon Airbusista ja PFD:t samaten mutta vähän on sentääb yritetty muokata sitä lisäämällä AP ja ATS kehykset ja vaihtamalla kompassi erilaiseksi. Mutta tuokin PFD on edelleen 80 %:sti Airbusin. Kokonaisuutena kuvassa olevasta 6 mittarista 5 on default bussista. Eiköhän tästä koneesta nouse taas sellainen paskamyrsky, että seuraavan koneen CS julkaisee jälleen kerran ilman ohjaamoa.

Eikä se ihme olekaan, sillä CS:llä ei ole ainuttakaan koodaria, sillä ne on kaikki lähtenyt. Johtaja itse ilmeisesti on jonkin sortin taiteilija, joka noita räpeltää kaveriensa kanssa. 

4 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu kerkesinpä tuohon pennoseni sijoitaa...runsaanlaisesti on opiskeltavaa ja ensituntuma härkkimeen plussan puolella. Räpistelin kokeeksi EFHK-EETU... Eestin puolella vesisadetta ja hiukkasen tuulta..osuin kenttäänkin melko mukavasti..ei ku kentälle:P

Muokattu: , käyttäjä: Juhani Pelli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään