Tapani Österberg

MSFS 2020 ongelmaa

1 710 viestiä aiheessa

12.10.2023 at 12.40, Juhani Pelli kirjoitti:

Juu olen kokeillu nimenomaan defukoneella ja community kansio ns. pois käytöstä addonlinkerin avulla..tätäkö tarkoitit?

Minulla ei aukea Kuopio, Kuusamo, Rovaniemi eikä Oulu? On ne ennen toimineet, mutta ei enää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
21 tuntia sitten, Pentti Mustonen kirjoitti:

Minulla ei aukea Kuopio, Kuusamo, Rovaniemi eikä Oulu? On ne ennen toimineet, mutta ei enää?

Ainakin minun tekemä Rovaniemi toimii ihan ilman mitään ongelmia.

Viimeisin versio on tässä.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
7.12.2023 at 21.47, Pentti Mustonen kirjoitti:

Mitä tarkoitat ettei aukea? Simu kaatuu? Lataa vain defumaiseman? 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taaaas tuli pikkuinen huoli. Jostain kummallisesta syystä lakkas Options valikko näkymästä kesken lennon..eli jonka sai Esc- näppylää painamalla..osaako kukaan kertoa mitä olen taas saanut sotkettua?

Sainkin selvitettyä...oli näppäimistöllä jostain syystä hävinny ESC kohdasta: MenuToggle Pause, kuten myös Miscellaneous  kohdasta set pause off 

Muokattu: , käyttäjä: Juhani Pelli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
9.12.2023 at 08.47, Toni Määttänen kirjoitti:

Mitä tarkoitat ettei aukea? Simu kaatuu? Lataa vain defumaiseman? 

lataus jäätyy...ei kaada mitään...ei vaan aukea?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
12 minuuttia sitten, Pentti Mustonen kirjoitti:

lataus jäätyy...ei kaada mitään...ei vaan aukea?

Tähän jää vaikka tunniksi...ei missään päin maailmaa ole tätä ongelmaa...vain ko kentät Suomessa?

Microsoft_Flight_Simulator_Screenshot_2023_12.11_-_21_05_13_34.png

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
49 minuuttia sitten, Pentti Mustonen kirjoitti:

Tähän jää vaikka tunniksi...ei missään päin maailmaa ole tätä ongelmaa...vain ko kentät Suomessa?

Kokeile vaikka aluksi poistaa kyseiset kentät ja käynnistää simu ilman niitä, lataako simun vakiokentät ok?

Muokattu: , käyttäjä: Mikael Leinonen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
10 tuntia sitten, Mikael Leinonen kirjoitti:

Kokeile vaikka aluksi poistaa kyseiset kentät ja käynnistää simu ilman niitä, lataako simun vakiokentät ok?

Tai lennät muualta niille ongelmakentille ja kokeilet kaatuuko simu vai mitä tapahtuu

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
8 tuntia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

Tai lennät muualta niille ongelmakentille ja kokeilet kaatuuko simu vai mitä tapahtuu

Kentät poistin heti, mutta ongelma jäi...täytyy kokeilla lentää esim. Kuopioon...kerron miten käy. Onneksi on koko maailma muuten auki....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 tuntia sitten, Pentti Mustonen kirjoitti:

Kentät poistin heti, mutta ongelma jäi...täytyy kokeilla lentää esim. Kuopioon...kerron miten käy. Onneksi on koko maailma muuten auki....

Kuntoon tuli, mutta en tiedä mikä tämän aiheutti? Poistin kotimaan lisäosia ja alkoi toimia? Kiitos kun autoitte.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilkaas toimiiko teillä dronen kääntö. Mulla ei toimi. Ei millään ohjaimilla. Ei vaikka tekis mitä. Siis "Yaw drone left/right". Kaikki muut suunnat toimii kuten pitääkin. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimi ainakin ihan äsken minulla. Mulla on dronen hallintaan pyhitetty yksinkertainen Xbox-kontrolleri.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri matkalla kopterilla Rovaniemeltä Tornioon jäätävän kelin vallitessa.Testasin Dronea ja kaikki toimii!

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos, tiedänpähän alkaa etsimään omista asetuksista ongelmaa. Ärsyttävää :D Kaikki katsottu, ei päällekkäisiä nappeja toiminnoissa, mitään en ole muuttanut ja yht'äkkiä vaan kaksi suuntaa pois pelistä. Vaikka teen uuden layoutin niin ne suunnat eivät toimi. Suunnan nopeus ei ole nolla, minkä katsoin heti ekana. Mystistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osaako joku neuvoa, miten MSFS Visual Docking Guidanse Systemin install wizard polku asetetaan manuaalisesti kun tuo asennus ohjelma ei löydä commynity kansiota?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

https://flightsim.to/file/39576/msfs-visual-docking-guidance-system

Tätäkö tarkoitat? 

Tein driveen sulle/ kaikille halukkaille kansion minkä voit ladata ja laittaa suoraan Community- kansioon, eli tuossa on se valmiiksi asennettu kikkare:

https://drive.google.com/drive/folders/19-3Qad_h7CO_ovwzAsM-1a-v5TXTqe5M?usp=sharing

Laitoin mukaan valmiiksi muokatun exe.txt- tiedoston, johon lisäät vaan XXXXXXXXX:n kohdalle community- kansiosi osoitteen alun. Huomaa miten olen sen katkonut, että tulee kokonaisena ja oikein. Siirrät sen INSTALL.TXT- ohjeen kohdan 3. mukaiseen paikkaan ja korvaat olemassa olevan.

Muokattu: , käyttäjä: Toni Määttänen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
27.12.2023 at 09.48, Toni Määttänen kirjoitti:

https://flightsim.to/file/39576/msfs-visual-docking-guidance-system

Tätäkö tarkoitat? 

Tein driveen sulle/ kaikille halukkaille kansion minkä voit ladata ja laittaa suoraan Community- kansioon, eli tuossa on se valmiiksi asennettu kikkare:

https://drive.google.com/drive/folders/19-3Qad_h7CO_ovwzAsM-1a-v5TXTqe5M?usp=sharing

Laitoin mukaan valmiiksi muokatun exe.txt- tiedoston, johon lisäät vaan XXXXXXXXX:n kohdalle community- kansiosi osoitteen alun. Huomaa miten olen sen katkonut, että tulee kokonaisena ja oikein. Siirrät sen INSTALL.TXT- ohjeen kohdan 3. mukaiseen paikkaan ja korvaat olemassa olevan.

Tuota tarkoitin ja vielä kun google drive hyväksyisi pyyntöni ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 tuntia sitten, Jari Tissari kirjoitti:

Tuota tarkoitin ja vielä kun google drive hyväksyisi pyyntöni ;D

Sori, oli jääny rajoitus päälle. Nyt pitäisi toimia. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensin FsRealisticPron ja kokeilin kävelijää. Muyen toimii, mutta kuva on kumman värisevä tai niinkuin englanniksi sanotaa "blurred".. Onko jollain ratkaisua tähän?

FsRealistic.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Tapio Ehder

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Tapio Ehder kirjoitti:

Kuva on kumman värisevä tai niinkuin englanniksi sanotaa "blurred".. Onko jollain ratkaisua tähän?

Onko sulla skaalaus menny alle sataseen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
14 tuntia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

Onko sulla skaalaus menny alle sataseen?

Nyt selvisi kuvan värinän syy kun First person on päällä. Minulla oli anti-aliaisingissa NVidian superesolution päällä. Vaihdoin takaisin normaaliin TAA-moodiin. Nyt kuva on vakaa. Kiitos Toni, pistit miettimään mistä tuo johtui!:)

Super resolution.jpg

TAA.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
18 tuntia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

Sori, oli jääny rajoitus päälle. Nyt pitäisi toimia. 

Suuri kiitos vaivan näöstä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Jari Tissari kirjoitti:

Suuri kiitos vaivan näöstä.

Keskustelun perusteella tuo ei edes toimi. Ilmottele jos saat sen toimimaan niin voin asentaa ittellenikin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajattelin sitten ostaa Marketplacesta Cessna 207 koneen. Ei onnistu!  Mikähän mättää nyt, kun aikaisemmin on toiminut kuin junan vessa. No, nekin on jäässä, kun yhdestä roskapöntöstä löytyi lehtikirjoitusten mukaan 4 litraa nestemuodossa sitä ihteään.

Minulla tyssää nyt osto siihen, että vaatisi osoitetietoja mutta kun ei maavalikko aukea kuin Yhdysvaltoihin. Onko muilla tuon simumarkkinapaikan kanssa ollut ongelmia? Simmarketista ilmeisesti saisi, mutta vähän kalliimmalla??

Näyttökuva k42024-01-05 095420.png

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään