Tapani Österberg

MSFS 2020 ongelmaa

1 710 viestiä aiheessa

3 tuntia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

Jonkinlainen listahan olis kiva mihin voi laitella suosikkikoneet samaan tapaan kun TV:ssä kanavat.

Sonicvizin Aircraft Managerilla voi merkata omat suosikkinsa. Toimii ilmaisversiolla. Maksusta saa lisää ominaisuuksia.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vain 42kpl? Mitkä loput koneet? Mistä päättelet, että sulta puuttuu koneita? Mistä päättelet, että simu piilottelee sulta koneita? Totta kai sulla näkyy kaikki koneet, jos et niitä ole poistanut.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
4 tuntia sitten, Joona Väisänen kirjoitti:

Vain 42kpl? Mitkä loput koneet? Mistä päättelet, että sulta puuttuu koneita? Mistä päättelet, että simu piilottelee sulta koneita? Totta kai sulla näkyy kaikki koneet, jos et niitä ole poistanut.

Pitäisi kai olla joku Boeing. Tai olen sen poistanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
5 tuntia sitten, Esa Sairio kirjoitti:

Pitäisi kai olla joku Boeing. Tai olen sen poistanut.

Esalle pitäisi olla oma ketju nimellä "Esalla on asiaa" tms. Community- kansiossahan se on oltava. Etsi sieltä. Toinen millä voit hakea on b7. Onko sut taas päästetty yksin koneelle?

Screenshot 2024-02-07 184212.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Toni Määttänen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esan alkuperäinen kysymys kuului montako ilmaista  lentokonetta, eli siis pelkästään simun mukana tullutta on ja niistähän on kaksi Boeingiä, 747 ja 787 jos omaa premiun version, perus versiossa ei muistaakseni ole yhtään Boeingin konetta.

-eelis-

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin se vaan on, että ei eksyvä tietä kysy ja voihan niitä joidenkin mielestä hölmöjäkin kysellä...heh.. kokemusta on

3 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Juha Elovaara kirjoitti:

kaksi Boeingiä, 747 ja 787 jos omaa premiun version, perus versiossa ei muistaakseni ole yhtään Boeingin konetta.

-eelis-

Ja mun 40th anniversary edition- versiossa ei ole kun 747.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Microsoft Flight Simulator 2020 – Standard Edition

• Airbus A320neo
  • Aviat Pitts Special S2S
  • Boeing 747-8 Intercontinental
  • CubCrafters XCub
  • Daher TBM 930
  • Diamond DA40 NG
  • Diamond DA62
  • EXTRA 330LT
  • Flight Design CTSL
  • Icon A5
  • JMB VL-3
  • Robin CAP 10
  • Robin DR400/100 Cadet
  • Textron Aviation Beechcraft Bonanza G36
  • Textron Aviation Beechcraft King Air 350i
  • Textron Aviation Cessna 152
  • Textron Aviation Cessna 172 Skyhawk (G1000)
  • Textron Aviation Cessna 208 B Grand Caravan EX
  • Textron Aviation Cessna Citation CJ4
  • Zlin Aviation Savage Cub

Microsoft Flight Simulator 2020 – Deluxe Edition

• Diamond DA40-TDI
  • Diamond DV20
  • Textron Aviation Beechcraft Baron G58
  • Textron Aviation Cessna 152 Aerobat
  • Textron Aviation Cessna 172 Skyhawk

Microsoft Flight Simulator 2020 – Premium Edition

• Boeing 787-10 Dreamliner
  • Cirrus SR22
  • Pipistrel Virus SW 121
  • Textron Aviation Cessna Citation Longitude
  • Zlin Aviation Shock Ultra

Microsoft Flight Simulator 2020 – 40th Anniversary Edition

Historical Aircraft:

• Wright Flyer
  • Ryan NYP (“Spirit of St. Louis”)
  • Douglas DC-3
  • De Havilland Canada DHC-2-Beaver

Helicopters:

• Bell-407
  • Guimbal Cabri G2

Gliders:

• DG Flugzeugbau LG8-18
  • DG Flugzeugbau DG1001E neo

True-to-Life Airliner:

• Airbus A310

Että tähän tyyliin vissiin näitä koneita... Boeing 747-8 on kaikissa versioissa, 787 ei.
Niin ja siinä Top Gun Maverick päivityksessä tuli tietty Hornet....

Muokattu: , käyttäjä: Tatu Kantomaa
4 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
14 tuntia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

Esalle pitäisi olla oma ketju nimellä "Esalla on asiaa" tms. Community- kansiossahan se on oltava. Etsi sieltä. Toinen millä voit hakea on b7. Onko sut taas päästetty yksin koneelle?

Ei voi mitään - pakko todeta, että ;D

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
7 tuntia sitten, Rolf Niemi kirjoitti:

Ei voi mitään - pakko todeta, että ;D

Joo vähän vois pyytää anteeksi, mutta toivon ettei Esa loukkaantunut. 

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
26 minuuttia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

Joo vähän vois pyytää anteeksi, mutta toivon ettei Esa loukkaantunut. 

Minusta tuo oli nasevasti naulan kantaa sanottu ja tovin nauratti - sitä viestini tarkoitti...

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
7.2.2024 at 20.55, Toni Määttänen kirjoitti:

Ja mun 40th anniversary edition- versiossa ei ole kun 747.

Koska se on sama kuin standard-versio.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

Ei se ole sama.

Kyllä se on täysin 100% sama versio. 40 GOTY oli lisäys simuun, joka muodostui osaksi perussimua. Simusta on 3 eri versiota: Standard, deluxe, premium. 787 on vain premium editionissa. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
44 minuuttia sitten, Joona Väisänen kirjoitti:

Kyllä se on täysin 100% sama versio. 40 GOTY oli lisäys simuun, joka muodostui osaksi perussimua. Simusta on 3 eri versiota: Standard, deluxe, premium. 787 on vain premium editionissa. 

Jaa, en ala sitten väittelemään. Olen vaan käsittänyt että esim. nuo fs2004 ja fsx:n tehtävät jotka tässä ovat uudelleenversioitu ovat mukana vain tässä 40th- versiossa. Ja netin mukaan esim. a310 konetta ei ole standard- versiossa

Muokattu: , käyttäjä: Toni Määttänen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
31 minuuttia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

esim. nuo fs2004 ja fsx:n tehtävät jotka tässä ovat uudelleenversioitu ovat mukana vain tässä 40th- versiossa. Ja netin mukaan esim. a310 konetta ei ole standard- versiossa

Me, jotka olemme ostaneet simun aiemmin, saimme 40th päivityksen, missä on kaikki nuo koneet ihan ilmaiseksi. Myös A310 tuli siinä mukana ja on kaikille simuversioille. En tiedä niistä tehtävistä, en ole perehtynyt.

Muokattu: , käyttäjä: Tatu Kantomaa
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 tuntia sitten, Tatu Kantomaa kirjoitti:

Me, jotka olemme ostaneet simun aiemmin, saimme 40th päivityksen, missä on kaikki nuo koneet ihan ilmaiseksi. Myös A310 tuli siinä mukana ja on kaikille simuversioille. En tiedä niistä tehtävistä, en ole perehtynyt.

Juuri näin. Aikaisemmin oli Standard, Deluxe, Premium. Sitten tuli 40 GOTY-päivitys simuun jossain vaiheessa ja nyt myydään Standard, Deluxe, Premium, jotka korvasivat vanhat versiot. 40 GOTY tarkoittaa vain lisäystä logoon ja lisäsisältöä ja se on osa perussimua kuten vaikka C152. Nykyään ei siis voi ostaa Standardia ilman tuota sisältöä. Myynnissä on siis edelleen samat 3 versiota kuin aiemminkin. Microsoftin puolelta tämä oli vain markkinointikikka millä saatiin lisämyyntiä simulle nimeämällä simupäivitys eri tavalla. Markkinointi on kyllä onnistunut erinomaisesti tälle simulle.

Muokattu: , käyttäjä: Joona Väisänen
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nytma jummartase juttu. Olin FSX:n jälkeen X- Planen leirissä sen verran kauan että ostin tän vasta viime keväänä. Luulin tosiaan että tuo 40th... on ihan versio kun sen valitsin sillon ostaessa ja sellaisena se näkyy mulla tuolla Steamin listallakin. :) 

Image1.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

KAMEROISTA VIELÄ:

Pukkas taas vanahalle pässille ongelmaa. Kaikki tekemäni custom-lkamera asetukseni män ko tuhka tuuleen... ei toimi ei sitte mikään. Olen yrittäny palautella niitä ctrl+alt+ numero ja tallentaa niitä alt+numpad,,ilman minkäänlaista menestystä.Olen saanu tuhrautumaan...ja  turhautumaan  tähän hommaan voi sanoo koko illan...ja ny täytyy nostaa käpälät pystyyn...en osaa enkä ymmärrä..:'(:(...Olisko jollakulla ehdotuksia..steam versio kyseessä

Muokattu: , käyttäjä: Juhani Pelli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös noikin asetukset tallennu pilveen, eli jos simun serverit on jotenkin pois pelistä niin saattaa asetukset kadota? Eli älä nyt hirveesti vielä palauttele oletuksia ja tallenna, vaan odottele huomiseen ja katso mikä on tilanne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

65ca7dac27f9b_Nyttkuva2024-02-12215844.thumb.png.6b3b3039d8c7c659084824cf85f544af.png

Serveriviasta on ainakin itsellä kysymys, koska hetki sitten en saanut avattua simua.Menin Mcrosoft Storeen ja siellä olisi ollut  päivitys Verkkohaku Microsoft Bingistä.Ilmotti kuitenkin että jokin meni vikaan,elikä päivitys ei onnistunut.Täytyy koittaa myöhemmin uudestaan.Simu ei nyt toimi tällä hetkellä.

Muokattu: , käyttäjä: Markku Aaltonen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

65cb42a872ee3_Nyttkuva2024-02-13121945.png.ddd3921585a367ae6ba84f704d62a09d.png

Mulla ilmeisesti jotain latausongelmia.Simu kyllä aukeaa mutta ylläoleva huomautus tuli esille kun kävin Tatun aikaisemmassa viestissä olevassa osoitteessa läpi niitä serveri-ilmoituksia.Ilmankos Microsoft Store ilmoittaa jostain ongelmasta päivitysten yhteydessä.No,eiköhän se jossain vaiheessa tule kuntoon.Odotellaan rauhassa ja ajellaan välillä Forza vitosella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla kulkee nyt simulaattorin avautuessa semmoinen värisevä raita keskellä monitoria ja näppisonelma alko taas..kamera-asettukset ei toimi, pause nappula aiheutta pysähtyneen ulkonäkymän. Olen yrittäny noita Tatun linkkaamia ohjeita...ilman mainittavaa tulosta

Muokattu: , käyttäjä: Juhani Pelli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään