Joona Väisänen

Sekalaisia screenshotteja..

6 727 viestiä aiheessa

Bussilla Milanoon

[ attachment removed / expired ]

 

Vähän tumma mutta tuskinpa haittaa hirveästi   ::)

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

On CLS:n tekele ja oon käyttäny sitä nyt vasta yhen lennon ajan mutta ensivaikutelma on hyvä :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnairin Embraer 170 OH-LEM yrittää keulii 04L

Kommentteja, ensimmäinen screenshottini!

 

Ihan hieno ekaksi screenshotiksi :thmbup:

Maa ja pohja vähän tummia, mutta loogisesti kun on pimeää niin on pimeää ::)

Sahalaitaa...

 

nimim. minun ekat screenshotit: ööö :thmbdn:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kuvaa on ainakin terävöitetty liian rankalla kädellä. Siis se on yliterävöittynnyt jokseenkin. Kokeile seuraavaan kuvaan vähän pehmeämpää terävöitystä :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnairin Embraer 170 OH-LEM yrittää keulii 04L

 

 

Kommentteja, ensimmäinen screenshottini!

 

Yleensä laskussa ja nousussa matkustamon valot laitetaan pois, että jengi näkee ulos paremmin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Yleensä laskussa ja nousussa matkustamon valot laitetaan pois, että jengi näkee ulos paremmin.

 

Mitäpä kuvittelet onko wilcossa tuollaista ominaisuutta?  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jep ja jos modelissa on pakoitettu lightmap tekstuuri toimimaan illalla, niin nehän on sitten väkisin päällä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pitkästä aikaa jotain matkan varrelta...

 

Jahdataan rosvoja Sveitsissä.

[ attachment removed / expired ]

 

 

Pysähdytään kahville.

[ attachment removed / expired ]

 

 

MD80:lla noustaan ilta-auringossa jostain.

[ attachment removed / expired ]

 

 

MD80

[ attachment removed / expired ]

 

 

Dallasista nousussa.

[ attachment removed / expired ]

 

 

 

Nyt sai MD80 jäädä lopullisesti. Takaisin rakkaaseen. Paljon parempi ja toimiikin sata kertaa paremmin. 8)

[ attachment removed / expired ]

 

 

Ilta-aurinko MD11:n kyydissä..

[ attachment removed / expired ]

 

 

Kauniisti värittää ohjaamoa myös. :thmbup:

[ attachment removed / expired ]

 

 

Pilviä.

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei ole enää ikävä Maddogiin lainkaan. On tää vain niin paljon parempi ja toimivampi. Pitäis varmaan jotain storya koittaa taas vääntää ilmojen kuninkaasta ;D

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Itselläni ei tuota konetta ole vieläkään, ei sen puoleen kauan se meni että 747 ostin samalta putiikilta ja sitten vielä ne laajennukset sille.

Voihan se vielä olla, että tuolle tulisi omia lentoja. Vakio lentoyhtiö simussani on American Airlines ja sillä firmalla kun niitä ei enää ole käytössä niin sen mukaan mennään :S

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Itselläni ei tuota konetta ole vieläkään, ei sen puoleen kauan se meni että 747 ostin samalta putiikilta ja sitten vielä ne laajennukset sille.

Voihan se vielä olla, että tuolle tulisi omia lentoja. Vakio lentoyhtiö simussani on American Airlines ja sillä firmalla kun niitä ei enää ole käytössä niin sen mukaan mennään :S

Juu se vaan tuossa on, että lennot tuppaa olemaan aika pitkiä (jos realismia haetaan) eikä aika meinaa riittää niihin, mutta onhan joillain yhtiöillä (LH Cargo mm...) lyhyempiäkin legejä... :thmbup: Meinasin jo kerran VF:ssä vaihtaa tuohon, mutta kun miettii taas sitä, että joka lento on vähintään sen 9h niin... ;D

 

Tosin samahan se on 747:llakin...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Juu se vaan tuossa on, että lennot tuppaa olemaan aika pitkiä (jos realismia haetaan) eikä aika meinaa riittää niihin, mutta onhan joillain yhtiöillä (LH Cargo mm...) lyhyempiäkin legejä... :thmbup: Meinasin jo kerran VF:ssä vaihtaa tuohon, mutta kun miettii taas sitä, että joka lento on vähintään sen 9h niin... ;D

 

Tosin samahan se on 747:lläkin...

 

Sehän on taas itsestään kiinni mitä tekee. Minä lennän lähes kaikki lentoni MD-11:llä. Oli ne 200nm tai 4000nm. Sitä paitsi, pelkkiä mannertenvälisiä lentoja lentäessä tylsistyy aika pian, kun 9 tunnista 7 tuntia on pelkkää istumista ja näyttöjen vilkuilua silloin tällöin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sehän on taas itsestään kiinni mitä tekee. Minä lennän lähes kaikki lentoni MD-11:llä. Oli ne 200nm tai 4000nm. Sitä paitsi, pelkkiä mannertenvälisiä lentoja lentäessä tylsistyy aika pian, kun 9 tunnista 7 tuntia on pelkkää istumista ja näyttöjen vilkuilua silloin tällöin.

Jep tottakai, mutta mä en taas jaksa sitten tuollaista hatustavetelyä jne. Mielummin lennän IRL reittejä niillä koneilla millä ne oikeastikin lennetään. Harvoin tulee vedeltyä noita hatusta vedettyjä lentoja. Niitä tuli harrasteltua silloin junnuna ;D Tietty jotain testilentoja sillointällöin, mutta muuten ei.

 

Senpä takia kuulunkin VF:ään, ettei tarvi ite keksiä, että millä ja minne sitä tänään lentäis... ;D

 

Ja tuosta tylsistymisestä sen verran, että senpä takia niitä ei juuri jaksa lennelläkään, mutta joskus tulee sellanen fiilis, että nyt kyllä pitää vetää joku pitkä lento! Silloin ei tylsisty. Onhan niissäkin se oma fiilis. ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Juu se vaan tuossa on, että lennot tuppaa olemaan aika pitkiä (jos realismia haetaan) eikä aika meinaa riittää niihin, mutta onhan joillain yhtiöillä (LH Cargo mm...) lyhyempiäkin legejä... :thmbup: Meinasin jo kerran VF:ssä vaihtaa tuohon, mutta kun miettii taas sitä, että joka lento on vähintään sen 9h niin... ;D

 

Tosin samahan se on 747:llakin...

Juu, tuolla 747 olen parit lennot yrittänyt tehdä ja vähän pidemmätkin tuolta Rapakon takaa Euroopan suunnalle, ainut vaan että joudun vielä vähän opiskelemaan sitä, miten saan koneen lentämään syötettyä reittiä pitkin kun se ei samalla tapaa aktivoidu sille kuin esim QW 757:lla. Ei sen puoleen ois mukava lentää joskus tuo Atlantin yli, kun sitä en oman simuhistorian aikana ole vielä tehnyt kertaakaan. Pääsääntöisesti kun noilla GA koneilla olen lennellyt ja sit noilla suihkareilla tuolla jenkkilässä, välimatkat on suht lyhyitä.

 

EDIT: Mulla on sama linja Petrin kanssa, eli täysin realististen reittien mukaan mennään, tässä viikollakin lensin American Airlinesin lennot KMIA - KDFW 757 ja sitten perään KDFW  - KICT lennon MD-80 kuten oikeastikin se noilla menee sikäläisten kellon aikojen mukaan. Sitä on juurtunut, kuten myös itsekin aiemmin lentelin tyyliin default 747 FS2002 Overspeed merkit yms lisukkeena, eli ei mitään realistisuutta  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

miten saan koneen lentämään syötettyä reittiä pitkin kun se ei samalla tapaa aktivoidu sille kuin esim QW 757:lla. Ei sen puoleen ois mukava lentää joskus tuo Atlantin yli, kun sitä en oman simuhistorian aikana ole vielä tehnyt kertaakaan.

Kyllä sen pitäis suurinpiirtein samanlailla mennä kuin 757:lla. Jos FMC on oikein "sotkettu", niin kyllä sen sitä reittiä pitäis seurata LNAVilla ihan kuten viisseiskallakin... Sehän noissa onkin, että kun yhtä osaa lentää kunnolla niin ei pitäisi olla vaikeuksia muidenkaan koneiden kanssa, sen verran ovat samanlaisia. Esim. 757 ja 767, niitähän voi kai oikeastikin lentää samalla miehistöllä. 747:ssa "vähän" eroja, mutta pienellä tutustumisella + manuaalien selauksella pitäisi taittua. Tuota MD-11 sai jo opetella vähän pidempään... ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo, pitää joskus kokeilla vielä tuo testilentää helpolla reitillä. Yleensä olen sen HDG/NAV systeemin kanssa koittanut, eli ensin haetaan suunta reitille HDG:n kautta ja kun se reittiviiva on kohdalla, muuttuu NAV käyttöön ja sitten seuraamaan, noin sen pitäis kai mennä. No vielä on jotain jäänyt lukematta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Vielä yksi samasta laitteesta. 8)

 

On se härski miten tässä on niin identtinen ohjaamo 717:n kanssa. Aika jännä fiilis, kun eräs kaunis yö istuin tuossa Blue1 717:n oikeanpuoleisella jakkaralla siirron ajan ja ihmettelin noita tsydeemeitä, että hittolainen kun on tuttu laitos... ehkä näkyvin ero on se, että toisessa on yksi moottori enemmän  ;D

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niin, mitäkös sitä toimivan näköistä cockpitiä suotta muuttamaan, lisätään vaan siihen toiseen konemalliin vaan yksi ominaisuus lisää ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jep tottakai, mutta mä en taas jaksa sitten tuollaista hatustavetelyä jne. Mielummin lennän IRL reittejä niillä koneilla millä ne oikeastikin lennetään. Harvoin tulee vedeltyä noita hatusta vedettyjä lentoja. Niitä tuli harrasteltua silloin junnuna ;D Tietty jotain testilentoja sillointällöin, mutta muuten ei.

 

Senpä takia kuulunkin VF:ään, ettei tarvi ite keksiä, että millä ja minne sitä tänään lentäis... ;D

 

Ja tuosta tylsistymisestä sen verran, että senpä takia niitä ei juuri jaksa lennelläkään, mutta joskus tulee sellanen fiilis, että nyt kyllä pitää vetää joku pitkä lento! Silloin ei tylsisty. Onhan niissäkin se oma fiilis. ;)

 

Kyllä mäkin lennän American Airlinesilla. Sieltähän ne lennot tulee. Xiittaan kyllä sen verran, että lennän MD-11:llä :D Johtuen jo ihan siitä, että toi Flythemaddog on loistava, mutta helvetin raskas ja huonosti toimiva. Koko ohjelma tuntuu FS:n ulkopuolellakin olevan äärimmäisen sekava. En mäkään jaksa lennellä sinne sun tänne. Viime vuonna lensin MD-11:llä maailman ympäri katsomalla kartasta aina sopivan kohteen seuraavaksi mutta nykyään kyllä ihan lentolistojen mukaan. Toki longhaul silloin tällöin on ihan mukava mutta pidemmän päälle äärimmäisen tylsä. Simun hyvä puoli taas on se, että voi itse valita mitä lentää ja millä. Samalla saa pidettyä mielenkiinnon yllä. Jatkuva longhaul ympäri maailmaa tappaisi kiinnostuksen hyvin äkkiä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuota MD-11 sai jo opetella vähän pidempään... ;D

 

Tässähän se nimenomaan on. 1400 sivua manuaaleja kun lukee pari kertaa läpi ja opiskelee kaiken juuriaan myöten niin sillä haluaa sitten lentää. Senpä takia tykkäänkin lentää MD-11:llä myös lyhyitä lentoja, kuten jo kirjoitinkin. Eri järjestelmät ja niiden käyttö tulee tutummaksi. Samalla saa koneesta enemmän irti, kun eri asioita pitää käydä läpi koko ajan :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään