Joona Väisänen

Sekalaisia screenshotteja..

6 727 viestiä aiheessa

Petrille tiedoksi Joonan aloitus kuudella kuvalla:

"Pistetäänpä nyt sitten tällainen triidi pystyyn, kun tuolla 'Shottisi, jossa on sitä jotain'-triidissä rutistiin sen olevan yleinen shotti-ketju. Tehdään tästä nyt sitten yleinen kaatopaikka, johon voi räiskiä kaikki sekalaiset simusta otetut kuvat. Katsotaan, onko tälle tarvetta vai ei  Laitetaan parit matkaan tarttuneet kuvat heti alkuun.."

Rutina vain jatkuu, jatkuu ja jatkuu...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, kuvia vaan mitä kehtaa laittaa. Mitä väliä?

Eilen oli Newarkissa huono keli lähtiessä. Näkyvyys 5nm, SCT006 ja OVC020 ja rajua sadetta.

[ attachment removed / expired ]

PMDG Boeing 747-800X ilman seiniä. Anteeksi mitä? :D Ei texturet jostain kumman syystä suostunut latautumaan koneesta. Kaikki Dallasin texturet kuitenkin latautui ja fps pysyi 25-30, vaikka kenttä on raskas eli ei ainakaan kone ollut kovilla. Mitä lie tapahtui :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jukka, voiskos noille "maailmanlopun koneille" perustaa ihan oman ketjunsa, minne voit sitten tykittää noita kuviasi? Ei millään pahalla, mutta alkaa jo vähän tulla korvista ulos, kun samalla sivulla on kymmenen viestiä missä on +/-10 kuvaa samoista "romuista"... ;D Ketjun tarkoitus taisi kuitenkin alunperin olla tuo, että vain pari kuvaa per "tapaus".

Samaa mieltä. Pointtina ei ole itse kuvien määrä, vaan se, että välillä haluaisi nähdä jotain vähän erilaista.   

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa mieltä. Pointtina ei ole itse kuvien määrä, vaan se, että välillä haluaisi nähdä jotain vähän erilaista.   

Kyllä mun mielestä Jukan koneet on ihan hyvää vaihtelua siihen älyttömään ja tylsään A320/B737-villitykseen mitä täällä muuten viljellään joka ikisessä triidissä. Viime aikoinakaan ei ole juuri muuta katseltu kuin samoja B737-kuvia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä vaikuttaa siltä että rahalle sai vastinetta.  8) (Vaikka VC:n puolella framet tippui noin viiteen)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mun mielestä Jukan koneet on ihan hyvää vaihtelua siihen älyttömään ja tylsään A320/B737-villitykseen mitä täällä muuten viljellään joka ikisessä triidissä. Viime aikoinakaan ei ole juuri muuta katseltu kuin samoja B737-kuvia.

On se kyllä noinkin. Sotakoneet eivät vaan minua pahemmin kiinnosta, joten siksi en aina jaksa lukea pitkiä tarinoita samasta koneesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sotakoneet eivät vaan minua pahemmin kiinnosta, joten siksi en aina jaksa lukea pitkiä tarinoita samasta koneesta.

Sama täällä. Ja vaikka ei kiinnostakaan, niin voi niitä silti katsella parin kuvan muodossa. Nyt niitä kuvia on tyyliin 30 per sivu.... ;D Vaikka ketju onkin ns. "kaatopaikka", niin ei se ainakaan mun mielestä tarkoita sitä, että kaikki 600 kuvaa mitä siltä yhdeltä reissulta on tullut napsittua, pitäisi tähän tykittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PMDG Boeing 747-800X ilman seiniä. Anteeksi mitä? :D

Onks sulla [Graphics] -kohdan alla HIMEMFIX=1 FSX.cfg:ssä? Pitäisi auttaa tuohon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Beech Duchess

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä vaikuttaa siltä että rahalle sai vastinetta.  8) (Vaikka VC:n puolella framet tippui noin viiteen)

Onnittelut hyvästä ostoksesta  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luleåsta tempaistiin Tukholman kautta takaisin Helsinkiin.

Matkaan kiitotieltä 14...

...ja loppuosalla 04R 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai ku oli niin aidon näköisiä!  :) Käytät vissiin FSX simua?

Ja veikkaan hyvää kuvankäsittelyohjelmaa ;D.

Mutta kyllä on tosiaan hyvät kuvat :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai ku oli niin aidon näköisiä!  :) Käytät vissiin FSX simua?

Eipä tuota NGX ole muulle saatavina kuin FSX...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Unkarista kajahtaa jälleen!  :thmbup:

LHSimulationsin kolmas ilmainen unkarilainen lentokenttä.

Debrecen (LHDC) toimi 1946-68 Budapestin vara-/hätäkenttänä.

Juna jyskyttää! Kiskot vievät Budaan!

Kylmän sodan aikana LHDC oli neukkujen tukikohta. Nyt on taas MiG-kalustolle hangaareja tarjolla Sarmellekin tyyliin.  :thmbup:

Käytetään nyt siviilikoneita, ettei mene yöunet sotilaskoneen näkemisestä.  ;D

Tullaan huomenna MiG-21:llä tutustumaan mestoihin paremmin.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, emmänytiiä.. Mun mielestä jotenkin mukavan kivan näköinen kuva! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään