Joona Väisänen

Sekalaisia screenshotteja..

6 729 viestiä aiheessa

Valottakaas taas meikäläistä vähän, kun en ole ikuisuuteen tuolla koneella lentänyt. Miksi Mustang + Suomi ei ole hyvä kombo? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valottakaas taas meikäläistä vähän, kun en ole ikuisuuteen tuolla koneella lentänyt. Miksi Mustang + Suomi ei ole hyvä kombo? ???

Jostain syystä kaataa aina simun kun yrität laittaa EF-alkuisille STARia... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et ole ottanut ongelmaa esille Flight1:n kanssa? Tuskin sitä moni muu kuin suomalainen huomaa, jos se esiintyy vain "EF-suunnassa".

Myös vanhassa Flight1:n Atikassa (FSX-muunnos) lentokompuutteri kaatoi koko simun tai vain lennon (en muista kumman) herkästi. Siihen kuitenkin löytyi korjaus (en muista sitäkään enää mikä). Nyt ei kaadu enää.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kumman paljon tuntuu noissa vähänkin vanhemmissa Flight 1:n julkaisuissa olevan kaikenlaista pientä bugia jota ei viitsitä korjata. Atikkaa en viitsi ihmeellisen kaatuilun vuoksi käyttää, Level D:n DLL tiedostot kaatavat aina välillä simun jos pidän sen asennettuna eikä Flight 1:n tuki osannut siihenkään sanoa oikein mitään, tokikaan kaikilla tuota ongelmaa ei tunnu olevan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on tullut huomattua semmoinen trendi Level-D:n kanssa, että joka toisella asennuskerralla toimii ja jokatoisella homma ei toimi. Ollenkaan. :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kumman paljon tuntuu noissa vähänkin vanhemmissa Flight 1:n julkaisuissa olevan kaikenlaista pientä bugia jota ei viitsitä korjata. Atikkaa en viitsi ihmeellisen kaatuilun vuoksi käyttää,

...

Se tunnettu lasin sumenemisbugi (sateella) on korjattu. Potkurien häipymisilmiötä pilvien taakse voi itse vähentää tummentamalla alfaa. Tuota vikaa ei kuulemma voi kokonaan korjata - koska eivät aio rakentaa kokonaan uutta natiivimallia FSX:ään. Sama juttu lienee muidenkin pikkubugien suhteen. Korjaus vaatisi koko roskan uudelleen rakentamisen. Kolmas minua vaivannut vika oli tuo mainittu FMC:n käytön aiheuttama kaatumis-bugi, joka sekin korjaantui ainakin minulla. Ei se minulla enää kaatuile - tosin ei tuo FMC myöskään toimi aina kuten pitäisi. Voi tietenkin olla, että en osaa käyttää sitä viimeisen päälle vaaditulla tavalla. En tuolla tosin paljon lentele enää minäkään, kun on parempiakin tuotoksia käytettävissä.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ attachment removed / expired ]

Keihäsmatkat lähdössä sateisesta Linatesta kohti Helsinkiä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoinen ilmatankkaustilanne ;D

Oikeassa elämässä tätä tehdään varmaan aika paljon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoinen ilmatankkaustilanne ;D

Oikeassa elämässä tätä tehdään varmaan aika paljon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maarianhaminasta lähdettiin kohti Tukholmaa, ja tässä ollaan tosiaan vasta nousussa  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maarianhaminasta lähdettiin kohti Tukholmaa, ja tässä ollaan tosiaan vasta nousussa  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Massiivinen GE:n  moottori!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Massiivinen GE:n  moottori!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään