Timo Partanen

Lentäjät ja Linnanherrat

7 viestiä aiheessa

Uusi, Lentolaivue 12:n vaiheita ennen talvisotaa ja talvisodan alussa Suur-Merijoen kentällä käsittelevä kirjani, Lentäjät ja Linnanherrat julkistetaan ilmailukirjallisuuspäivän yhteydessä 14.11.. Tällä kerralla ilmailukirjallosuuspäivä pidetään vain netissä ja linkki tapahtumaan löytyy Ilmalumuseoyhdistyksen nettisivuilta. Minun osuuteni on ajoitettu alkamaan klo 16.00. Nähdään ja ollaan kuulolla linjoilla

Timo

Kansi.JPG

4 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On tituleerattu Euroopan kauneimmaksi upseerikerhoksi aikoinaan. Kunnes velivenäläinen sen sitten tuhosi.

Kuvassa venäläinen sotilas näyttää voitonmerkkiä linnanraunioilla.

(Selitys: Lähistöllä asuva sotilas lähti oppaaksi kun en heti löytänyt perille. Tuo poseerausasento on hänen oma keksintönsä).

IMG_8344.JPG

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt sitä saa...

Kirja tuli tänään painosta ja sen julkistus on Ilmailumueon virtuaalisessa ilmailukirjallisuuspäivässä lauantaina. Nähdään virtuaalisesti!

Timo

Kirja.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Timo Partanen
2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitääpä laittaa kirjastoon hankintapyyntö (nuo "Ketterät kirjat" ovat ainakin toistaiseksi olleet taitoltaan, sidokseltaan ja painoltaan sen verran huonoja hintaan nähden, ettei omaan hyllyyn kiinnosta hankkia). 

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ole mulla tuollaista kokemusta. Mun kirjoittmat kirjat (3 kpl tällä hetkellä) pysyy ihan hyvin kasassa, enkä ole tuollasta kuullut muualtakaan. Olisko vain huono onni tuon kirjayksilön kannen liimausten kanssa. Toisaalta sidottu maksaisi kuluttjalle enemmän ja siksi ainakin itse kannatan nidottua versiota.  Juha Klemettisen Vihuri-kirjasta on tehty molemmat versiot, mutta todellakin hintaero on jonkinmoinen.

Taiton puolestakaan en oikein näe ongelmaa, mikähän siellä rassaa? Painolaatu on kaiketi aika samanlaista kaikilla painotaloilla. Toki, jos mennään kalliimpiin pepereihin ja parempaan painollaatuun, niin sitten hintakin nousee. Sehän on aina optimointikysymys.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sori, mun virhe. Vihurikirjan teki Reino ja Juha puolestaan esittteli Dragon Rapide-kirjan juuri ennen mun kirjaa lauantaina. Olisi pitänyt ajatella tarkemmin, mitä kirjoittaa!

Timo 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään