Timo Mikkonen

Atol Avion Oy tilanne -> konkurssi!

87 viestiä aiheessa

Lainaa

Ja onko nyt mennyt sekaisin. mitä Atol on tehnyt/suunnitellut ja mitä nämä ruotsalaiset ovat tahollaan suunnitelleet?

 

Juuri noin minä sen käsitin. Joku random porukka on kehitellyt sähkökonetta -> seuraava konkurssi.

Muokattu: , käyttäjä: Juri Pelkonen

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
27.3.2021 at 11.43, Timo Mikkonen kirjoitti:

Erikoista.

 

Kahlasin läpi kaikki hallussani olevat (=lähes kaikki?) Atol Avionin osakastiedotteet ja osakeantiesitteet enkä löytänyt yhdestäkään mainintaa sähkö atol projektista.

Jos lentokoneen suunnittelu on "hyvässä vaiheessa" niin siihen sitoutuu jo hyvin suuri pääoma. Onko Atol Avion nyt tehnyt jotain sivuprojektia osakkailta salassa vai onko KMV-Lehdessä esitetty väittämä valheellinen.

 

Toinen asia missä osakastiedotteet ja osakeantiesitteet ei kyllä mielestäni kohtaa on Auroran valmiusaste. Koneen piti olla virallisen tarinan mukaan lentokunnossa aivan joitan osto-osia ja kokoonpanoa vaille. Kuviin voi tutustua pesän huutokauppalinkissä.

https://www.konkurssihuutokauppa.fi/konkurssipesan-nettihuutokauppa/38513/konkurssihallinto-myy-rakenteilla-olevan-lsa-luokan

Joo ei Atol Avionilla ole ollut mitään salaista sivuprojektia. Olen toki speksannut sähkö -Atolin ja tehnyt siitä karkean layoutin mutta se on ollut selkeästi tulevaisuuden projekti. Tuo Scandinavian Seaplanesin projekti on jotain muuta. Minulla ei ole mitään sisäpiirin tietoa tästä mutta epäilen sen olevan kotimaista tekoa ja jos olen oikeassa, on kyseinen suunnitelma huomattavan alkutekijöissään.

Tuosta valmiusasteen tiedottamisesta sanoisin, että se on huomattavan monimutkainen juttu. Karkeasti yksinkertaistaen ongelma kiteytyy yhtiön sisäiseen kommunikointiin. Tiedotteen laatijan ja koneen tekijöiden välisessä tiedonkulussa oli huomattavia viiveitä. Kun tekeminen hidastui rahapulan vuoksi ja sitä kautta huononi motivaatio tekemiseen, jäätiin suunnitellusta aikataulusta huomattavan nopeasti. Proton kimpussa oli kymmenen miestä ja suunnitelman mukaan jäljellä oli n. 1700 työtuntia. Myös alihankittavien osien saaminen loppui kuin seinään siinä vaiheessa kun rahat loppuivat. Tiedotteen laatijalla oli pari viikkoa vanha käsitys tilanteesta. Jos oltaisiin oltu aikataulussa, olisi oltu tosiaankin järjestelmien asennusvaiheessa. Kone on suunnilleen puuvalmis, eli asennusvaiheeseen pääsystä puuttui rakenteiden viimeistely ja maalaus.

Yhtiöllä oli erittäin ammattitaitoinen, sitoutunut ja motivoitunut henkilökunta. Tuolla aikaisemmin kirjoitan motivaation huononemisesta. Se on luonnollista silloin kun tilanne näyttää toivottomalta. Tässä on yksi tekijä, mitä kauemmaksi organisaatiossa mennään tekemisestä, sitä erilaisempi on tilannekuva (pahimmillaan). Itse uskoin vielä syyskuussa 2019, että kun saamme rahoituksen vielä pelaamaan, aikataulut saadaan kiinni. Oli tietysti järkytys, että niitä jouduttiin vielä pari kertaa päivittämään. Viimeisimmän oman sijoituksen (16 t€) yhtiöön tein toukokuussa 2020 ja varmasti olisin laittanut lisää myöhemminkin mutta siihen ei enää resurssini riittäneet.

Tähän on vielä pakko todeta, että hankkeen mahdollisen jatkajan ei ole mahdollista saada OH-NAX:ia lentokuntoon 1700 työtunnin panostuksella. Tämä johtuu siitä, että Atol Avionin työntekijät ovat työllistyneet muualle ja heistä juuri kukaan ei ole valmis vaihtamaan takaisin Aurora -projektiin ja varsinkaan muuttamaan Jämsään. Eli kun uusi yritys joutuu kouluttamaan käytännössä kaikki tekijät, menee siihen huomattavasti enemmän aikaa ja rahaa.

3 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Oliko tiedottaminen todella noin pahasti irti operatiivisesta puolesta? Eikö kukaan koordinoinut tuota? Olen pyrkinyt suhtautumaan tähän korkurssiin tyyneydellä, mutta kyllä tämä nyt rupeaa vähän haiskahtamaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
3/28/2021 at 05.33, Markku Koivurova kirjoitti:

Tähän on vielä pakko todeta, että hankkeen mahdollisen jatkajan ei ole mahdollista saada OH-NAX:ia lentokuntoon 1700 työtunnin panostuksella. Tämä johtuu siitä, että Atol Avionin työntekijät ovat työllistyneet muualle ja heistä juuri kukaan ei ole valmis vaihtamaan takaisin Aurora -projektiin ja varsinkaan muuttamaan Jämsään. Eli kun uusi yritys joutuu kouluttamaan käytännössä kaikki tekijät, menee siihen huomattavasti enemmän aikaa ja rahaa.

 

Tässähän on sanottu yhdessä virkkeessä, että on ihan turha kuvitella että kone tulisi koskaan valmiiksi.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Riippuu toki siitä missä konseptin seuraava omistaja aikoo hanketta edistää, ja kuinka hyvin hanke on dokumentoitu ja miten tämä dokumentaatio on konkurssipesästä  saatavissa.

Jos  tieto on pitkälti osaajien päiden sisällä, ovat nämä osaajat arvokkaampia kuin dokumentaatio, ja tällöin toki kolmannen osapuolen on aika tuskaista lähteä työtä jatkamaan.

Kun kuitenkin hankkeessa on tähdätty tyyppihyväksyntään, olisi dokumentaation ollut syytä olla tarkkaa ja kattavaa, missä se vaan lie nyt on, en tiedä.

Sanoisin, että aika pieni osa pesän arvosta on niissä koneen palasissa joiden kuvia tällääkin on esitelty. Kyllä se on suunnitelmissa ja dokumentaatiossa.

Niin, ja kai se "valmis" STC on jonkun arvoinen sekin. Vai oliko sekään valmis?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
20 minuuttia sitten, Juri Pelkonen kirjoitti:

Riippuu toki siitä missä konseptin seuraava omistaja aikoo hanketta edistää, ja kuinka hyvin hanke on dokumentoitu ja miten tämä dokumentaatio on konkurssipesästä  saatavissa.

Jos  tieto on pitkälti osaajien päiden sisällä, ovat nämä osaajat arvokkaampia kuin dokumentaatio, ja tällöin toki kolmannen osapuolen on aika tuskaista lähteä työtä jatkamaan.

Kun kuitenkin hankkeessa on tähdätty tyyppihyväksyntään, olisi dokumentaation ollut syytä olla tarkkaa ja kattavaa, missä se vaan lie nyt on, en tiedä.

Sanoisin, että aika pieni osa pesän arvosta on niissä koneen palasissa joiden kuvia tällääkin on esitelty. Kyllä se on suunnitelmissa ja dokumentaatiossa.

Niin, ja kai se "valmis" STC on jonkun arvoinen sekin. Vai oliko sekään valmis?

Dokumentaatio on täysin ajan tasalla ja konkurssipesän hallinnassa mutta kyllä se tekeminen vaatii paljon ns. hiljaista tietoa ja osaamista. Vaikka olisi kuinka kova ammattilainen, ei niitä osia ja kokoonpanoja pysty tekemään pelkillä ohjeilla ja piirustuksilla. Kokemukseni mukaan ammittikoulusta tullut asentaja pystyy tekemään kelvollista ilmailulaatua itsenäisesti n. vuoden harjoittelun jälkeen.

STC ei ole ollut Atol Avion Oy:n keinovalikoimassa viime elokuun jälkeen. Sopimus purkautui kun yhtiö ei pystynyt vastaamaan velvoitteisiinsa. Anssi onnistui puhumaan jatkoaikaa purun täytäntöönpanemiselle vuoden loppuun asti mutta tämäkin armonaika ryssittiin. STC:n valmiusasteesta puhuttaessa ei tarvita lainausmerkkejä. Se joko on valmis tai sitä ei ole olemassa.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Mikko Tuomi kirjoitti:

Tässähän on sanottu yhdessä virkkeessä, että on ihan turha kuvitella että kone tulisi koskaan valmiiksi.

 

Tuoteoikeuden ja valmistustyökalujen sekä tyyppihyväksynnän nykyvaihe on vähintään kuuden miljoonan euron arvoinen. Jos 1700 työtunnin sijaan menee vaikkapa 5000 työtuntia, maksaa se sivukuluineenkin alle 200 tuhatta. Tietysti pitkittyneestä aikataulusta tulee muitakin kuluja mutta ei suhteettoman paljoa. Olen melko varma, että jatkaja tälle löytyy. Tiedän, että pesälle on tullut enemmän kuin yksi vakavasti otettava kysely.

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Atol on hieno kone ja puukomposiittien takia kevyt. Tulevaisuus lienee sähkömoottorien niin kuin autoissakin. Jos Atolin valtti on keveys ja kuormattavuus, niin akkujen kantamisessa luulisi keveyden olevan kovaa valuuttaa.

 

 

 

 

 

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
5 tuntia sitten, Markku Koivurova kirjoitti:

Tuoteoikeuden ja valmistustyökalujen sekä tyyppihyväksynnän nykyvaihe on vähintään kuuden miljoonan euron arvoinen. Jos 1700 työtunnin sijaan menee vaikkapa 5000 työtuntia, maksaa se sivukuluineenkin alle 200 tuhatta. Tietysti pitkittyneestä aikataulusta tulee muitakin kuluja mutta ei suhteettoman paljoa. Olen melko varma, että jatkaja tälle löytyy. Tiedän, että pesälle on tullut enemmän kuin yksi vakavasti otettava kysely.

Tavallaan ymmärrän tämän arvostuksen, mutta siihen ei selvästikään yksikään suurempi sijoittaja uskonut. Mennee siis kategoriaan "tulevaisuuden tuotot & maksamattomat velat".

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
16 tuntia sitten, Markku Koivurova kirjoitti:

Tuoteoikeuden ja valmistustyökalujen sekä tyyppihyväksynnän nykyvaihe on vähintään kuuden miljoonan euron arvoinen. Jos 1700 työtunnin sijaan menee vaikkapa 5000 työtuntia, maksaa se sivukuluineenkin alle 200 tuhatta. Tietysti pitkittyneestä aikataulusta tulee muitakin kuluja mutta ei suhteettoman paljoa. Olen melko varma, että jatkaja tälle löytyy. Tiedän, että pesälle on tullut enemmän kuin yksi vakavasti otettava kysely.

Ei millaan pahalla, mutta jos meinaat etta sivukuluineen tallainen onnistuu hintaan 40EUR/tunti, niin minulla on sulle merenrantatontti Jyvaskylassa kaupan.

 

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hei, Atol Avion Oy:n konkurssipesän omaisuus on myynnissä huutokaupalla sivustolla konkurssihuutokauppa.fi.

Konkurssipesä järjestää näytön tiistaina 13.04.2021 klo. 12.00-16.00 osoitteessa Vehkaojantie 290, 35600 Halli / Jämsä. Soitto portilta (portti 3) nroon. 0400449711 tai 0400416191.

 

Muokattu: , käyttäjä: Ilpo Kitti

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
30.4.2021 at 11.13, Vesa Lähteenmäki kirjoitti:

https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000007950444.html

"Scandinavian Seaplanes aloittaa lentokoneiden rakentamisen Jämsässä, tiedottaa Jämsän kaupunki. Yhtiö vuokraa Jämsän yrityskiinteistöltä toimitilat entiseltä Hallin varuskunta-alueelta."

 

Arvoista Aviaattorit.

Haluan kertoa tänne lyhyesti nykytilanteesta.

Scandinavian Seaplanes Oy osti Atol Avion Oy:n koko konkurssipesän 29.04.2021. Kauppahinta 60k€ ei vastaa mitenkään sitä vuosien työtä ja rahaa mitä Auroran kehittämiseen on käytetty, mutta muita tarjouksia ei tehty. Vaikka saimme pesän omaisuuden "halvalla" on edessä paljon työtä joka vaatii mittavat investoinnit ennenkun Aurora voi lentää puhumattakaan tyyppihyväksynnän loppuun saattamisesta.

Olemme hyvin tietoisia tehtävämme haasteellisuudesta, varsinkin kun meillä ei ole Atolin koko tiimin osaamista ja kokemusta käytössämme. Toivon kuitenkin että kaikki Suomalaiset voisivat iloita että Atolin ja Auroran lento ei vielä päättynyt vaan toiminta jatkuu ja toivottavasti pääsemme tällä kertaa maaliin.

Kunhan saamme Hallissa entisen sotilaskodin kiinteistön muutettua lentokonetehtaaksi, tulemme pitämään avoimet ovet kaikille ilmailun ystäville.

Koronavapaata ja lennokasta kesää odotellessa, Anssi

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
34 minutes ago, Anssi Rekula said:

...

Kunhan saamme Hallissa entisen sotilaskodin kiinteistön muutettua lentokonetehtaaksi, tulemme pitämään avoimet ovet kaikille ilmailun ystäville.

...

Moi,

Enpä ole paikalla käynyt kohta neljäänkymmeneen vuoteen, mutta ainakin 80-luvun Hallin opetushalleissa olisi ollut jo valmiina varsin kohtuulliset puitteet lentokoneiden valmistukseen ja rullaustietkin kentälle. Miksi joudutaan remppaamaan sotku, joka ainakin muinaisessa muodossaan olisi ollut kyseiseen tarkoitukseen melko hankalasti muutettavissa? Onko osa rakennuksista edelleenkin sotilasalueella?

Onko muuten Atol Avionin konkurssin valmistumisen aikataulusta vielä mitään arviota? Verottaja kun ei suostu vähentämään sijoitusten tappioita pääomatuloista ennen lopputilitystä, josta ei osakkaille kuitenkaan erikseen tarvitse ilmoittaa, vaan näiden pitää itse selvittää asia. 

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Terve Matti

Hallin opetushallin osti CSI, eli ei ollut tarjolla. Mutta usko pois, sotkusta tulee hieno lentokonetehdas. Ja rakennuksessa on hieno komppaniasauna!

Konkurssin hoito ei ole minun vastuulla ja pesänhoitaja tekee tilinpäätöksen ja sen jälkeen varmaan veroilmoituksen ja nuo lopputilitykset .

Yt, Anssi

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
5/8/2021 at 12.07, Anssi Rekula kirjoitti:

Arvoista Aviaattorit.

Haluan kertoa tänne lyhyesti nykytilanteesta.

Scandinavian Seaplanes Oy osti Atol Avion Oy:n koko konkurssipesän 29.04.2021. Kauppahinta 60k€ ei vastaa mitenkään sitä vuosien työtä ja rahaa mitä Auroran kehittämiseen on käytetty, mutta muita tarjouksia ei tehty. Vaikka saimme pesän omaisuuden "halvalla" on edessä paljon työtä joka vaatii mittavat investoinnit ennenkun Aurora voi lentää puhumattakaan tyyppihyväksynnän loppuun saattamisesta.

Olemme hyvin tietoisia tehtävämme haasteellisuudesta, varsinkin kun meillä ei ole Atolin koko tiimin osaamista ja kokemusta käytössämme. Toivon kuitenkin että kaikki Suomalaiset voisivat iloita että Atolin ja Auroran lento ei vielä päättynyt vaan toiminta jatkuu ja toivottavasti pääsemme tällä kertaa maaliin.

Kunhan saamme Hallissa entisen sotilaskodin kiinteistön muutettua lentokonetehtaaksi, tulemme pitämään avoimet ovet kaikille ilmailun ystäville.

Koronavapaata ja lennokasta kesää odotellessa, Anssi

Ilmeisesti Avionin uudelleensyntymän aikana ei käynyt riittävä tuuletusta yhtiön johdossa kun tiedotuslinja on edelleen näitä samoja valheita. Atol Avionin konkurssi johtui omistajien uskon loppumisesta. Yhtiön johto lupasi julkisuuteen suuromistajien painostuksella toinen toistaan epärealistisempia aikatauluja. Konkreettisesti tyyppihyväksynnän ja proton rakentamisen kanssa työtä tehneet työntekijät kyllä tiesivät tilanteen aivan erinomaisesti. Ja heidät peloteltiin myötäilemään. 

YLEn uutisesta:

"Scandinavian Seaplanes Oy suunnittelee ja rakentaa suomalaisia vesilentokoneita. Yhtiö jatkaa Atol Avion Oy:n liiketoimintamallia. Scandinavian Seaplanes saattaa loppuun Aurora amfibiolentokoneen tyyppisuunnittelun sekä aloittaa sen sarjatuotannon vuoden 2021 aikana. Lisäksi yritys tekee myös ilmailualan osien ja komponenttien suunnittelua ja valmistusta tilaustyönä."

 

Sen verran tiedän Avionin todellisesta tilanteesta ja valmiusasteesta että voin suoraan kirjoittaa että ei, ette todellakaan saa tyyppisuunnittelua valmiiksi ettekä sarjatuotantoa pyörimään 2021 aikana. Ei edes teoreettista mahdollisuutta. Atol Avion Oy ei saanut 2019-2021 valmiiksi edes kaikkien kuormaa kantavien rakenteiden lopullista suunnittelua. Puhumattakaan koekuormituksista joista valmiina on vain pohjalevyt, korkeusvakaaja ja osittain yksi siipi ja keskisiiven pääsalko. Ja näissäkin voi ilmaantua puutteellisuuksia tarkemmassa tarkastelussa tai tyyppihyväksynnän vaatimien lentotestien seurauksena. 

 

 

Älkää sijoittako pennin jetiä tämmöiseen pelleilyyn, suomalainen ilmailuteollisuus  ansaitsee parempaa. 

Muokattu: , käyttäjä: Timo Mikkonen

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
On 18.6.2021 at 0:48 AM, Juri Pelkonen said:

Koskas muuten pesä saadaan selvitettyä?

Nimimerkki  "vähennyksiä pääomatuloista"

Näyttää vähän siltä, että osakkeisiin rahansa laittaneiden etuja ei juuri ole huomioitu, ja tietoja konkurssin etenemisestä on hankalaa selvittää.

Helpointa taitaa olla seurata Oikeusministeriön maksukyvyttömyysrekisteristä missä vaiheessa konkurssi etenee, ja löytyy sieltä asiaa hoitavan asianajajan yhteystiedotkin. 

Atolin suhteen homma näyttää olevan vielä melko kesken, pesänjakoluetteloakaan ei vielä kesäkuun lopussa 2021 ole vahvistettu.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

https://www.atolaviation.com/

Kappas mikä sattui silmään. Ilmeisest vanhaa domainia syystä tai toisesta ei saatu uuden yhtiön käyttöön. Mielestäni uusi logo on aika hirveä, parempi kuin Avionin viimiseksi jäänyt logo mutta silti huonompi kuin alkuperäinen A. Saarisen suunnittelema logo

aa.png.e09e64e1c3f8bce78cf9ae218145f4a9.png

 

 

 

Atol Avionin entisiltä yhteistyökumppaneilta kuuluu huvittavia tarinoita - en ihmettele miksi pesän selvitys kestää.

 

Suomessa on muutama aika kyrpiintynyt yrittäjä jolta suoraan sanottuna kusetettiin palveluita kun Avionin kassatilanne oli sellainen ettei yhtiöllä ollut varaa edes tehdä ilmoitusta kaupparekisteriin ajallaan. 

Muokattu: , käyttäjä: Timo Mikkonen
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Aikaa on taas kulunut mutta mitään edistymistä ei vaikuta tapahtuvan Seaplanesin rintamalla. Avionin konkurssi sentään vaikuttaisi nytkähtäneen eteenpäin.  

Kuvankaappaus KSML uutisesta. Ministeri Lintilä vieraili "tehtaassa" tämän viikon tiistaina. 

SPL.thumb.JPG.29d27010aed16cbe18ba1065fb391749.JPG

 

Kuvassa taitaa olla OH-NAX runko siinä tilassa kun se Rovaniemen tehtaalta poistui. Vahvistusta tälle löytää Atol Avionin somekuvista. Edes mock-up pääkorvakkeita ei ole vaihdettu oikeisiin leko-osiin. Oikeassa laidassa taustalla näkyy tuotantotyökaluja tasan samassa paikassa kuin ennenkin, ja koerunko pilkistelee betonipylvään takaa.

 

Tämä projekti on tainnut päätyä kykenemätöttömien käsiin. Suu käy mutta näytöt puuttuu. 

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kuvassa on tosiaankin NAX:in runko. Ja nuo pääkorvakkeet ovat, kuten Timo arveli, mock-up tasoa. Eli sovitukseen tehdyt.

Nyt on pakko avautua Anssin tiedottamisesta. Olen saanut lukea eri lähteistä paikkansa pitämättömiä väitteitä.

Siivet -lehdessä 3/2021 hän väittää, että olisin luvannut apuani uudelle yhtiölle. Tosiasiassa olen luvannut konsultoida heitä maksua vastaan. Kesäkuun lopulla selvisi, että minun olisi pitänyt tehdä töitä pienemmällä tuntihinnalla kuin muille asiakkailleni. Kun katsoin, että tähän ei ole liiketaloudellisia perusteita, hommaa ei tilattu minulta. Enää en tarjoa vaikka pyytäisivät, minulla on töitä tarpeeksi.

Dan Johnsonille Anssi on antanut lausunnon ”A core team familiar with Atol Avion has been hired to work for company” ( https://bydanjohnson.com/lsa-update-finlands-atol-avion-ekolot-topaz-wins-another-fresh-sw-51-video-new-faa-reg-update-video/ ). Hänen organisaatiossa on tällä hetkellä n. 1,2 Atol Avionin coreteamin henkilöä. Meitä oli yhteensä 14 henkeä vielä kesäkuussa 2020 ja niistä voi hyvällä syyllä sanoa ainakin kahdeksan olleen ns. coreteamia.

Perheyhtiömme Atol Design Oy on perustettu 1993 ja on aloittanut toimintansa 1995. Se on tehnyt lukuisia tuotekehitysprojekteja eri toimijoille. Meillä on myös monipuolinen protopaja ja usein näihin projekteihin onkin kuulunut myös protojen teko ja jopa piensarjojen valmistus. Yhtiö oli käytännössä lepotilassa Atol -projektin ajan (2012 - 2020) ja käynnistin sen uudestaan kesällä 2020. Ammattitaidolleni on edelleenkin paljon kysyntää.

Minun tietotaitoni ja kokemukseni amfibiolentokoneista ei ole Atol Avion Oy:n tai sen konkurssipesän omaisuutta, eikä minulla ole kilpailunkieltosopimusta. Aion hyödyntää kaiken osaamiseni alalta parhaaksi katsomallani tavalla. Olen tehnyt päätöksen, että en ole enää käytettävissä missään roolissa Scandinavian Seaplanes Oy:ssä. Aion sen sijaan käynnistää oman aivan uuden amfibiolentokoneprojektin.

 

8 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Scandinavian Seaplanes Oy: Avoimet ovet 14.10.2021

Lämpimästi tervetuloa Scandinavian Seaplanesin / Atol Aviationin tupaantuliaisiin / avoimiin oviin torstaina 14.10.2021 klo 14-18.00   entisen Sotilaskodin tiloihin, osoitteessa Vehkaojantie 290 35600 Halli.

Haluamme esitellä tiimimme ja tilamme, tavata fyysisesti kaikki meistä kiinnostuneet sekä kertoa tulevaisuuden suunnitelmistamme.

Komppaniasaunamme on lämmin 16.00 alkaen – saunojille omat pyyhkeet mukaan!

Tarjolla kevyttä suolaista ja kahvia, mitoituksen vuoksi toivomme ennakkoilmoittautumista;

https://fi.surveymonkey.com/r/3HXNRJR

Lennokkain terveisin,

Anssi&Crew

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään