Guest outipo

Nightwish etsii uutta naissolistia

263 viestiä aiheessa

Jos tarja lähtee niin lähden minäkin . Nightwish ei ole Nightwish ilman Tarjaa ja se on fakta . Ei Marco, Tuomas, Emppu ja muut jäsenet edes osaa laulaa. Tsemppiä Tarja. Olen aina ollut sitä mieltä että Marco ei kuulu Nightwishiin. Kiitos vaan Marco kun pilasit mailman parhaan bändin jos jonkun pitää lähteä niin Marco

Syvällä sisimmässämme emme edelleenkään tiedä kumpi teistä meidät tähän ajoi. Jotenkin Marcelo on saanut sinut muutettua siitä herttaisesta maalaistytöstä diivaksi, joka ei ajattele eikä käyttäydy enää kuten ennen. Tuntuu että olet liian varma omasta korvaamattomuudestasi ja statuksestasi.

Toivomme että jatkossa ajattelet enemmän oman sydämesi ehdoilla etkä kuuntelisi Marceloa. Kulttuurierot yhdistettynä ahneuteen, opportunismiin ja rakkauteen on vaarallinen yhdistelmä. Älä kuihduta itseäsi.

Nän se tietysti on. Mutta Tarja jatkaa yksin ja tekee vieläkin mahtavempia biisejä mitä Nightwish teki hänelle. Tarja Turenen vaan on se Nightwish:hin sielu yhdessa Tuomaksen kanssa johon ei kuulu mitään Hevi Marcoa. 

Marco toi mielestäni bändiin enemmän särmää. Yksi Suomen parhaista heviäänistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh noh!!

Tarjaa NightWish ei ole mitään(ainakaan vielä)

Joo mutta parin vuoden päästä Nightwish ei ole mitään mutta Tarja on  ;). Tarjahan on sanonut että Nightwishin jälkeen rupeaa laulamaan Yksin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on totta. Mutta Nightwish ei ollut mikään Hevi bändi alussa. Olisi vaan säilynyt sellaisena kun alussa oli. Itse en tykkää marco:sta, hirvee huutamaan ei muuta, ei mielestäni kuulu Nightwishiin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo mutta parin vuoden päästä Nightwish ei ole mitään mutta Tarja on  ;). Tarjahan on sanonut että Nightwishin jälkeen rupeaa laulamaan Yksin.

Lyötkö vetoa??

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nightwish ei ole Nightwish ilman Tarjaa ja se on fakta :-\.

Rohkenen väittää, että Nightwish on Tuomas ja vice versa. Herra on ehdottomasti kovimman luokan taiteilijoita Suomessa ketä hengissä on, sen sijaan Turunen osaa laulaa ja se onkin about siinä. Kyllähän sillä johonkin pääsee, mutta rohkenen väittää että useampi osaa laulaa kuin tehdä jotain laulettavaa. Jotain hyvää laulettavaa.

Toki Turusen erottaminen on jäljelle jäävälle yhtyeelle kova paikka, mutta en usko sen olevan ylitsepääsemätöntä. Tuomas on osoittanut pystyvänsä muuttumaan musiikillisesti, jota tällainen tilanne tullee vaatimaan, sillä uuden solistin kanssa yhtye ei varmaankaan halua lähteä kopioimaan entistä itseään, vaan nostaa esiin uusia piirteitä musiikissaan, jotka saavat uuden solistin kasvot. Varmaa on, että tämä tapahtuma tulee aina erottamaan Vanhan Nightwishin ja Uuden Nightwishin (vaikka tällainen lievempi ero on ollut olemassa jo kauan), niin vaikuttava hahmo Turunen kuitenkin oli.

En ole seurannut yhtyettä riittävän tiukasti, jotta olisin edes epäillyt tällaista tapahtuvan, mutta kirjeen luettuani en juurikaan jaa sympatiaani Turuselle. Vaikka tämä aviomies olisi kuinka vaikuttanut Tarjaan, Marcelon naiminen on kuitenkin ollut hänen oma valintansa. Ei ihminen muutu näin radikaalisti näin lyhyessä ajassa, elleivät nuo piirteet olisi eläneet hiljaisina pinnan alla aina. Ehkä koko yhtyeen kannalta parempi että nyt, kuin myöhemmin.

//basse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siihen on valittu jo Mervi Nykänen  ;D Vai mikä Tapola nyt onkaan...

Eikun Nightwishin uusi "nais"solisti on Teuvo Loman  ;D taustalaulajina mm. Matti Nykänen ja Mervi Tapola...

ja harmi kun meni Nightwish hajoamaan  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Marco toi mielestäni bändiin enemmän särmää. Yksi Suomen parhaista heviäänistä.

Toi on kyllä tosi homma.Toi jannu kun avaa suunsa niin siinä on munaa.

Marcolla on saumaa ilman nightwissiäkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kristian, ymmärrän että pidät Tarjasta, mutta sitä en pysty ymmärtämään, että minkä takia sinun pitää olla kärkkäänä vastaamassa kaikkialla, aivan turhilla copy+paste viesteillä joistain muista viesteistäsi. Ja btw. voisit harrastaa vähän oikolukua viesteissäsi, ennen niiden lähettämistä. Viestisi ovat silkkaa Lappeen Rantaa höystettynä phaoilal kirojtusvihreillä... Muutenkin voisit vähentää noiden aivan turhien viestien lähettämistä...

Nonih, sitten kun on päästelty hivenen höyryjä, niin ihan itse asiaan.. Uskon kyllä itse että Nightwish tulee pärjäämään loistavasti jatkossakin, sillä Holopaisen sävellykset ovat aivan loistavaa kamaa, joissa Tarjan osa on ollut vain laulajana. Kyllä varmasti tästä maasta löytyy paljon hyviä laulajia, jotka voivat ottaa paikkansa Nightwishin laulajana ja kun Tuomas jatkaa loistavien biisien tekemistä jatkossakin, niin Tarja jää varjoon varmasti. Kuten tuossa jo aiemmin sanottiin, niin Tarja ei ole mitään ilman Nightwishiä.. Lopetan raporttini tähän.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen aina ollut sitä mieltä että Marco ei kuulu Nightwishiin. Kiitos vaan Marco kun pilasit mailman parhaan bändin jos jonkun pitää lähteä niin Marco

Tuota, ihmettelen hieman kantaasi. Toisaalla sanot että Nightwish ei ollut aluksi hevibändi ja toivoit että se olisi pysynyt samanlaisena kuin alussa. Kuitenkin loppuaikojen Nightwish oli aika kaukana Angels fall Firstiltä. Mutta nyt sinä alat syyllistämään Marcoa Tarjan erottamisesta.  :-\

Kirjeessä mainitaan mielestäni hyvinkin selvästi, että Marcolla ei ole juuri mitään tekemistä Tarjan erottamisen kanssa. Tarja itse on muuttanut käyttäytymistään aviomiehensä (Marcellon) takia/painostuksesta/kehoituksesta, niin kirjeessä annetaan lukijan ymmärtää...

Noh oli miten oli, itse toivoisin kaikkien vokaalien siirtyvän Marcolle, mutta toisin uskon Nightwishin tarun olevan lopussa.... :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voi helv**** pitäisi taas lukea tekstiä tarkemmin. Siis Marcollo ei marco sori. Marcolla ei siis ole osuutta tarjan eroon

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanon nyt vielä kerran, että kannattaa lukea niitä minun lähettämiäni viestejä uudelleen, kestää vähän aikaa, kun saa ne muokattua luettavaksi. Mutta tämä tästä asiasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lyön vaikka heti. ;) Katsotaan parin vuoden päästä sitten ;D

50€ kumpi porskuttaa paremmin ensi vuoden lokakuussa(levyt,myynti)

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rohkenen väittää, että Nightwish on Tuomas ja vice versa. Herra on ehdottomasti kovimman luokan taiteilijoita Suomessa ketä hengissä on, sen sijaan Turunen osaa laulaa ja se onkin about siinä. Kyllähän sillä johonkin pääsee, mutta rohkenen väittää että useampi osaa laulaa kuin tehdä jotain laulettavaa. Jotain hyvää laulettavaa.

//basse

Hyvä Basse! Ensinnä mainittakoon että itse en Nightwish yhtyeestä välitä ollenkaan. "Sivustaseuraajana" kommentoisin kuitenkin että 10+ pisteet Tuomakselle / bändinpojille et on kanttia antaa diivalle ja hänen pelle-managerille kenkää.  Niinkun tuossa mainitset bändi on todellakin kaiketi Tuomaksen "lapsi". Jos mun pitäis jotain hyvää sanoa Nightwish yhtyeestä se olisi nimenomaan biisit joita T.Holopainen kirjoittaa ja ilman niitä biisejä ei auta vaikka olisit kuinka hyvä laulaja.

Tuosta Turusesta vielä sen verran että laulamisesta en osaa sanoa että onko hän siinä hyvä vai huono vertailukohtaa kun oikein ei ole, mutta hänen Englannin lausuminen on luokatonta.  Ja eipä T.Turunen liiemmin ole tainnut biisejä tehdä. Vai onko?

Nyt Marcelo vai mikä se nyt onkaan ja Tarja joutuu tienaamaan vaikkapa myymällä näitä: http://www.tarjaturunen.com/shop/

Tarja kristalli, huh huh...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

50€ kumpi porskuttaa paremmin ensi vuoden lokakuussa(levyt,myynti)

Harri

sonoin että 2 vuoden päästä. No joo en mene vannomaan, no se nähdään sitten. Mutta tietysti sitä veikata aina saa ;D. Minulta kuitenkin loppu Nightwishin kuuntelu siis tähän no Within Temptation Hollanista , nii jatkaa vanhan Nightwishin perinnettä.

Edit Within temptationin nimi kirjoitettu oikein

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, en jaksa uskoa, että Nightwish yhteen Turusen lähtöön kaatuu. Kyllä Suomesta laulutaitoisia naisia löytyy, jos ja kun sellaista siihen hakevat... Ja Turunen varmaankin palaa siihen, mihin hän on puhunut palaavansa vielä jossakin vaiheessa, eli klassisen musiikin pariin. Siihenhän hän on koulutuksenkin saanut...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos joku bändin jäsen on pakko erotttaa niin sitten on hänet erotettava, huonossa ilmapiirissä kukaan ei halua tehdä töitä. Jos kirjeessä mainitut asiat pitävät paikkansa, en ihmettele erottamispäätöstä ollenkaan.

Minua kuitenkin hiukkasen närästää tapa jolla potkut annettiin. Oliko tuosta pakko tehdä nähdynlainen mediaspektaakkeli? Viimeisen keikan jälkeen olisi voitu vetää hieman henkeä ja hoitaa homma siististi perhepiirissä. Muutaman kuukauden päästä asia olisi julkisuudessa kuitattu ilman sen kummempaa kohua. Voi toki olla että kohua tässä juuri haettiinkin...

Btw. Eikös T. Holopainen erottanut aikoinaan basisti Sami Vänskän hieman samalla tavalla. Itse hän ei sitä tehnyt vaan homma jätettiin levy-yhtiön suoritettavaksi. Pientä vastuunpakoilua siis havaittavissa.

Laulaja on yleensä bändin sielu ja keulakuva. NW voi edelleenkin pärjätä, mutta sama bändi se ei tule enää koskaan olemaan. Henkilökohtaisesti toivon että sekä Tarja että pojat menestyvät tahoillaan, kysehän on kuitenkin kohtuullisen lahjakkaista ihmisistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täysin oikea päätös Tuomakselta ja kumppaneilta. Diivoja ei tueta! Toivottavasti palaavat musiikillisesti Angels Fall First ja Oceanborn levyjen leveleille. 2 Viimeistä levyä on saundannut/haissut aivan liikaa selloutille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on totta. Mutta Nightwish ei ollut mikään Hevi bändi alussa. Olisi vaan säilynyt sellaisena kun alussa oli. Itse en tykkää marco:sta, hirvee huutamaan ei muuta, ei mielestäni kuulu Nightwishiin

Tähän haluaisin kuulla perustelut. Otappa kuunteluun jompikumpi 2 ensimmäisestä levystä ja vertaa vaikka uusimpaan albumiin. Kerro sitten, että kumpi on heviä ja kumpi hevipoppia. Marco on tuonut mukavasti vaihtelua Tarjan rinnalle, ja onkin oikeastaan ainoa syy, miksi olen kahta uusinta jaksanut edes kuunnella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri luin Kalevaa, jossa oli sivunkokoinen mainos Sammon Nightwish-pankkikortista, jossa Tarja Turunen myös ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ibby Love.... ;D

Sillä onkin kokemusta ja osasi pitää "pinnansa" ;D Meni nauhalle koko pätkä, kun silloin en idolssia kerennyt näkemään! Mutta harmi kun tarja lähtee  :-\ Oli tosi hyvä laulaja. Minä en enään kuuntele nightwishiä ollenkaan, alkaa tympimään tuommoinen vaikka olihan heillä syynsä!  Matti ja Mervi voisivat perustaa oman bändin noiden kanssa yhteen, ei hullumpaa! Matti viskoo kaljapulloilla yleisöä kun Mervi laulaa, muut Nightwishin porukat saisivat palkaksi aina makkaraa :P Vaikka en ole kuullut kuin Nightwishiltä pari kappaletta mutta muistan vain nemon  :laugh:

Joku oli käynyt haukkuun mut nimellä Eesti-Airin sivuilla  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään