Guest outipo

Nightwish etsii uutta naissolistia

263 viestiä aiheessa

Arch Enemyn Angela sopis Nightwishiin, kuin nenä päähän  :P :P

Uppoo niille, jotka on Arch Enemyä kuulleet Angelan laulamana.

http://www.archenemy.tv/pictures/promoandpress/archenemy_promo_anthems01.jpg

Tyylinsä puolesta Angela ois kyllä must Nightwishiin, mutta taas laulutyyli vois olla....noh, vähän tyly ;D. Pirun tiukka mimmi Angela on kyllä ärjymään, ei siitä mihinkään pääse (ja hyvännäköinen 8)).

Np. Arch Enemy - Taking back my soul

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta nyt vakavasti. Iltalehdessä on kuulemma pohdittu jotain Norjalaista naista Tarjan Tilalle. Ei tuu toimimaan sanon minä. Nightwishin entisenä fanina. Tarja on se Nightwish yhdessa Tuomaksen kanssa edelleen vaikka ajattelikin enemmän rahaa. Sinänsä Fanina aika ristiriitaiset tunteet kun tietää että Tarja teki väärin, mutta se mitä se oli aikainaan Nightwishissä varsinkin loppu aikoina oli jotain aivan käsittämättömän upeeta. Siihen ei koskaan enää Nightwish pääse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no jaa ei se nyt ihan näinkään ole. Se ei tarkoita jos tykkään Tarjan äänestä että se on jumala ei tosiaankaa.  Mitä tossa nyt noita keskusteluja on seurannut, niin kuulemma tämä Tarjan Argenttilainen mies laittoin näppinsä joka kohtaan ja siksi Tarja ei puhunut Tuomakselle ja muille kuulemma mitään. Matkusti omassa konessa tämän Marcelon kanssa ja ei koskaan osallistunut harjoituksiin. Se että Tarjaa syytetään siitä että aliarvosti fenejaan, ei todellakaan pidä paikkaansa. Eikö tarkitus ole se että nimen omaan tästä asiasta puhutaan/keskustellan?.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
JEP!! Tuo on todella hyvä laulaja! Tehnyt Cradle Of Filthinkin kanssa muutaman biisin.. tai ainakin Nymphetaminen..  :P Hianoa!! Sanoinkin kaverille että pitäskö laittaa postia sinne Nightwishille että ottakaa tuo Liv  8) todella nätti ääni sillä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kelpaisko?  ;)

Liian "Aqua-/Barbiegirlmäinen" ääni. Ei hyvä. Nightwishin musiikki tarvitsee laulajan, jolla on vahva ja jopa "mahtipontinen" ääni...

HEHEH, nyt minä tiedän. Sinergyn Kimberly Goss. Olis ainakin äänessä "räkää" ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HEHEH, nyt minä tiedän. Sinergyn Kimberly Goss. Olis ainakin äänessä "räkää" ;D

Marco Hietalakin taitaa tietää kun Sinergyssä aikanaan soitti, ymmärsin että taisi mennä heillä aikanaan sukset jonkin verran ristiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Marco Hietalakin taitaa tietää kun Sinergyssä aikanaan soitti,

Sitä tuossa just mietin. Tosin niistä erimielisyyksistä ei ole mitään kuvaa... No, toivottavasti on kovatkin erimielisyydet. Meinaan, vaikka tykkäänkin Sinergyn biiseistä, niin ei se "tyyli" istu Nightwishin muottiin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä omista yhtään Nightwishin levyä, joten en tiedä, mitä siellä sanotaan säveltäjästä, sanoittajasta ja sovittajasta, jotka levynmyynnistä eniten tienaavat (mekanisointikorvaukset) plus royaltymaksut levymyynnistä, mikä tietysti riippuu tehdystä sopimuksesta levy-yhtiön kanssa,

mutta vaikuttaa siltä, että säveltäjä Tuomaksella on varaa heittää yksi mimmi pellolle. Uusia halukkaita varmaankin löytyy.

Ne naiset, joissa oli eniten räkää/munaa, ovat jo kuolleet tai liian vanhoja, kuten Janis Joplin tai Tina Turner.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tavjan vastine:

http://www.tarjaturunen.com/fi/tarjankirje.html

Tai:

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/401584?nightwish

Me olimme olleet bändikavereita 9 vuoden ajan. Noiden vuosien aikana koimme hyviä hetkiä

sekä välillä hieman huonompia hetkiä. Minä luulin tunteneeni nämä ihmiset, mutta olin väärässä.

Toki tiesin jo minun ja mieheni suhteen alusta lähtien etteivät bändin jäsenet hyväksyneet häntä.

Se oli helposti luettavissa jatkuvasti heidän kommenteistaan ja käyttäytymisestään.

Mistä se johtui? Siitä, että hän on syntynyt Etelä- Amerikassa? Siitä, että minä valitsin avioliiton

enkä jatkanut olemistani bändin omana tyttönä? Siitä, että olen ainut nainen bändissä eivätkä bändin

jäsenet koskaan ottaneet minua vakavasti. Mieheni oli se, joka auttoi saamaan ääneni kuuluviin?

Aika nolo homma yrittää kääntää homma rasitiseksi :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä tuossa just mietin. Tosin niistä erimielisyyksistä ei ole mitään kuvaa... No, toivottavasti on kovatkin erimielisyydet. Meinaan, vaikka tykkäänkin Sinergyn biiseistä, niin ei se "tyyli" istu Nightwishin muottiin...

Erimielisyyksistä en osaa sanoa mutta jotenkin tähän tyyliin:

Marco Hietalan suusta: ”Olin varmaan itsekin naiivi ja kuvittelin, että sitä pystyy pitämään homman kasassa molempien suhteen, mutta siinähän tuli hyvin pian selväksi, että on päällekkäisiä bookkauksia ja muuta. Perheenlisäystäkin oli tullut ja kotonakin pitäisi keretä olemaan, ja koko tilannehan kärjistyi niin, että Sinergyn päästä bossi-Gossi sanoi, että teet nyt Sinergyn Japanin keikat ja jos haluat tässä bändissä jatkaa, niin käyt kuittaamassa tuon Nightwishin. No, meikäläinenhän kunnioittaa auktoriteetteja perinteisesti ihan helvetisti ja ilmoitin, että siinä tapauksessa minä kävelen ja näinhän siinä kävi.”

Teksti on lainattu Imperiumi-hevimetalli messulaudalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime tietojen mukaan myös bändin nimi on muuttumassa uuden laulusolistin myötä,

eli tästä lähtien se kirjoitetaan "Knightwish".

nightwish_newmember.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime tietojen mukaan myös bändin nimi on muuttumassa uuden laulusolistin myötä,

eli tästä lähtien se kirjoitetaan "Knightwish".

HEHEHE, nyt oli jo paha. Hakkaa jopa tuon Virtasen ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä kelpais. Jos tuo tulee Nightwishin uudeksi solistiksi, änkään itseni ensimmäiselle keikalle eturiviin, vaikka väkisin.

Toivottavasti tulee!!Ei tuosta parempaa löydy  :P Tuun perässä sinne eturiviin!!  :o

[ attachment removed / expired ]

:o :o woah

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä kelpais. Jos tuo tulee Nightwishin uudeksi solistiksi, änkään itseni ensimmäiselle keikalle eturiviin, vaikka väkisin.

Toivottavasti tulee!!Ei tuosta parempaa löydy  :P Tuun perässä sinne eturiviin!!  :o

Kalliiksi tulee, jos bändistä nauttiakseen pitää käydä vain keikoilla. Se ulkonäkö kun ei levyä kuunnellessa paljon paina, jos ääni on kuin "hiirellä".  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se ulkonäkö kun ei levyä kuunnellessa paljon paina, jos ääni on kuin "hiirellä".  8)

Onhan täällä Tarjaakin hehkutettu ihan tarpeeksi  :P Kyllä tuo ääni on ihan hyvä, ainakin sopii tuohon Cradlen biisiin  :P Eikä sitä tiedä jos se osaakin laulaa vähän  "Hevimmällä" äänellä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään