Toni Kilpinen

A320 Sidestick Thrustmaster HOTAS:lle

3 viestiä aiheessa

Jos kyseisen tikun omistajia löytyy täältä, on vihdoinkin vaihdettava A320 sidestick saavilla ilman kikkailuja. Tilasin itse eilen suoraan valmistajalta (Facebookissa löytyy: Project A320)

Toimitusaika 4-5 viikkoa, valmistaja kertoi että hieman ruuhkaa on, en ihmettele jos sana vielä leviää että venyisi entisestään.

Voin kertoa kokemuksia lisää jos ja toivottavasti kun tuote saapuu kotikulmille jos kiinnostelee.

Muokattu: , käyttäjä: Toni Kilpinen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuote saapui 4 viikossa ja täytyy sanoa että olen todella tyytyväinen 10/10! Jämäkän tuntuinen ja helpo kiinnittää. Asiakaspalvelu myös erittäin ystävällinen. Ilmoittivat kun tuote oli postitettu sekä vielä kun oli noudettavissa täällä päässä. Kyselivät myös tuotteen saavuttua olenko tyytyväinen siihen, ja olenhan minä!

A74A5D0D-9705-4C55-9880-AD36EE6A564A.jpeg

CE05A99B-BCB7-4E5B-BBEA-35D9EEE6523F.jpeg

CBC8CFBC-C982-431E-A754-B956BFFE4A33.jpeg

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vinkkinä jos jotakuta muuta pännii kyseisen tikun jousi, joka on  melko jäykkä vs oikea airbus.

Tässä on pieni modaus kyseisen tikun jousitukseen,

Miinuksena että palautuminen kärsii, itse kokeilin purkka fiksiä ja tein tinalangasta  jousen entisen tilalle ja tämä yllättäen toimiikin, tikku palautuu täysin ja on kevyt käyttää. 

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään