Juhani Hämäläinen

Finnairin laivaston paluu pandemiassa 2021 kesä

64 viestiä aiheessa

Finnairin näyttää palauttaneen liikenteeseen 6 A321 ja 4 319 konetta. Myös yksi 320 (OH-LXM) palasi Helsinkiin n 10 pvää sitten vaan ei ole lentänyt Helsingistä vielä. ATR:t ovat Emppujen ohella hoitaneet Euroopan ja kotimaan liikenteen. 330 ovat edelleen varastossa paria "rahtiversiota" lukuunottamatta. 359:t ovat hoidelleet kaukolennot. Näyttäisi siltä että 320:lle ei oikein löydy töitä, ainakaan lähiaikoina ku  on 319 ja 321+emput useimmilla reiteillä, myös chartereilla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
3 tuntia sitten, Juhani Hämäläinen kirjoitti:

Finnairin näyttää palauttaneen liikenteeseen 6 A321 ja 4 319 konetta. Myös yksi 320 (OH-LXM) palasi Helsinkiin n 10 pvää sitten vaan ei ole lentänyt Helsingistä vielä. 

LXL tuli Prahasta takaisin ja on paketoituna kentällä.

319 -laivasto on lentänyt koko pandemian ajan neljällä koneella.

321 -puolella Prahasta takaisintuotuja on 3 kpl. Neljä lentänyt koko pandemian ajan säännöllisesti ja vähemmän säännöllisesti.

Muokattu: , käyttäjä: Ilkka Mannikainen

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

OH-LXL olisi saamassa töitä tulevana sunnuntaina. Onkin reilusti yli vuoteen ensimmäinen kaupallinen A320 -lento Finnairilla.

 

CHQ.png

Muokattu: , käyttäjä: Ilkka Mannikainen
2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
29.9.2021 at 14.55, Ilkka Mannikainen kirjoitti:

OH-LTO menossa juuri Tarbesista kohti Hong Kongia.

Mihinkä 333 tarvitaan  jos se huollosta tulee liikenteeseen:? Finnairillahan on jo Helsingissä 16 A350 ja 2 A 333 (ainaki, ja ne rahtimoduulissa) eikä näillekään hirveesti töitä talviaikataulussa. Vai onko jotain menny ohi,, multa tai kenties tulos uusii reittiavauksii (ja vanhoi)?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
6 tuntia sitten, Juhani Hämäläinen kirjoitti:

Mihinkä 333 tarvitaan  jos se huollosta tulee liikenteeseen:? Finnairillahan on jo Helsingissä 16 A350 ja 2 A 333 (ainaki, ja ne rahtimoduulissa) eikä näillekään hirveesti töitä talviaikataulussa. Vai onko jotain menny ohi,, multa tai kenties tulos uusii reittiavauksii (ja vanhoi)?

Ruskeasannan Shellin servettitiedostot kertovat että -LTO:kin meni rahtimoduloitavaksi? Joulukuun alussa selviää mitä linjalta ulos tulee. 

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

20.10.2020 Prahaan lennetty OH-LZO palasi tänään 20.10.2021 Vantaalle.

Muokattu: , käyttäjä: Ilkka Mannikainen

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pikkubussia välillä, LVC tulossa Prahasta.

Ja heti keskipäivällä lauantaina Arlandaan.

Muokattu: , käyttäjä: Ilkka Mannikainen

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
10 tuntia sitten, Olli Aalto kirjoitti:

Näyttää siltä, että loppu vanhanajan A321-laivasto (OH-LZA–LZF) palautuu viimeistään kevään mittaan, jos nuo suunnitelmat pitävät. Keväälle on niin ikään merkitty A321-lentoja ilman -231 tai Sharklets -tunnuksia.

Muokattu: , käyttäjä: Olli Aalto

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Aikataulujen pohjalta ei voi tehdä mitään päätelmiä kotiutuksesta koska niitä aikatauluja ei ole päivitetty keväälle. 

Moni asia muuttuu ja moneen kertaan, ennustettavuus on niin heikkoa edelleen.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
29.10.2021 at 13.28, Ilkka Mannikainen kirjoitti:

Isompaa laittetta sitten. LTM tulossa Tarbesista.

Tänään LTM:lle tuli 1. rahtikeikka. Pekingiin AY85.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään