128 viestiä aiheessa

On kyllä kiva, että PMDG tekee vanhojakin jumboja oikein urakalla. Niitä odotellessa lämmittelin vähän tällä X-planen Felis 747 möhköllä.

B742_PW_Felis_XP12---2024-12-30-11_55_28.thumb.jpg.e32cdb01db52a7fd363ea13956a6756c.jpg

B742_PW_Felis_XP12---2024-12-30-11_46_47.thumb.jpg.9a20c32453506658afeee44be2abb487.jpg

B742_PW_Felis_XP12---2024-12-30-11_11_14.thumb.jpg.8248a325501557304d161dab3ea66ee9.jpg

B742_PW_Felis_XP12---2024-12-30-11_47_26.thumb.jpg.d5061070becb129264f1eb4d03f004c3.jpg

Sitä tässä vain mietin, että nykyään ei oikein ole enää vanhoja VOR ja/tai NDB majakoihin perustuvia tulo- ja lähtöreittejä kovin paljon. Liihottelin Madridista Frankfurtiin, kummassakaan ei ole muuta kuin RNAV enää jäljellä. Haluaisin juurikin INS järjestelmän, en tosin tiedä mitä PMDG aikoo tehdä.
B742_PW_Felis_XP12---2024-12-30-11_40_23.thumb.jpg.59df68483aa1909c6975e48b43fb6ccd.jpg

Jostain löytyy vielä näitä, tässä Tokio Sakura SID. Pitää mielen virkeänä, kun lentää ja seuraa tilannetta. Milloin käännytään ja mihin ...

Screenshot-(1713).thumb.jpg.8f1d30362aa4a5bf15ff683f69d8f762.jpg

 

Omilla tutkavektoreilla toki pääsee perille, mutta se on vähän eri asia.

B742_PW_Felis_XP12---2024-12-30-12_45_10.thumb.jpg.7efed42aaf8ae1a384be21335eb4f29c.jpg

B742_PW_Felis_XP12---2024-12-30-12_45_19.thumb.jpg.bf9b89d137fe641b3f4ecacaef4489ef.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Tatu Kantomaa
5 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ehkä turvallisuuskysymykset ja GPS-häirintä saattaa muuttaa käsityksiä VOR-systeemin osalta - mene ja tiedä, mutta olisi syytä kenties harkita asiaa...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään