Kirjoitettu Joulukuu 30, 2024 (muokattu) On kyllä kiva, että PMDG tekee vanhojakin jumboja oikein urakalla. Niitä odotellessa lämmittelin vähän tällä X-planen Felis 747 möhköllä. Sitä tässä vain mietin, että nykyään ei oikein ole enää vanhoja VOR ja/tai NDB majakoihin perustuvia tulo- ja lähtöreittejä kovin paljon. Liihottelin Madridista Frankfurtiin, kummassakaan ei ole muuta kuin RNAV enää jäljellä. Haluaisin juurikin INS järjestelmän, en tosin tiedä mitä PMDG aikoo tehdä. Jostain löytyy vielä näitä, tässä Tokio Sakura SID. Pitää mielen virkeänä, kun lentää ja seuraa tilannetta. Milloin käännytään ja mihin ... Omilla tutkavektoreilla toki pääsee perille, mutta se on vähän eri asia. Muokattu: Joulukuu 30, 2024, käyttäjä: Tatu Kantomaa 5 henkilöä tykkäävät tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 5 Ite lennän Felisiä FMS:llä, kun moni yhtiö jälkiasensi FMS:n 747:aan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 7 Ehkä turvallisuuskysymykset ja GPS-häirintä saattaa muuttaa käsityksiä VOR-systeemin osalta - mene ja tiedä, mutta olisi syytä kenties harkita asiaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu 8 tuntia sitten MSFS2024 kaatui koko ajan kunnes tajusin tarkistaa Windowsin virtuaalimuistin asetukset. Laitoin nyt Windowsin määrittämään muistin määrän, ja simun kaatumiset loppuivat. Pääosin toimii hienosti FS 2024, välillä häiritsee laskeutuessa kun kiitotie ei ole ehtinyt latautua. Samoin joissakin koneissa on ongelmia latauksen suhteen, esim. yritin tässä pari päivää sitten lentää Ini A330, mutta simu ei ladannut koneen moottorin ääniä. Mädäri toimii hienosti. 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu 4 tuntia sitten Kerros vielä mulle typerykselle mistä noi Windowsin virtuaalimuistin asetukset tarkistetaan??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla