Kirjoitettu Lokakuu 29, 2021 Näyttää siltä, että EFHK:lta on liikennekielto tai sitten ASOBO/Microsoft jumittaa asioita. Käytössä 100%:nen liikenne ja kovin yksinäiseltä tuntuu - tosin joskus ilmassa saattaa tulla joku kone näkyviin. Olen sitä mieltä, että jos ASOBO itse ei kykene joitakin asioita hoitamaan (tai ei halua), niin antaisi avaimet kolmansille osapuolille. Nuo samat pari kolme ai-konetta jokaisella kentällä on vähän tympeää katsottavaa. Voihan vikaa olla täälläkin päässä - miltä asia muilla näyttää? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 29, 2021 Alpha India Group on tekemässä Live/Offline AI modia joka toimii paremmin kuin default liikenne. Tällä hetkellä suljetussa betassa, avoimeen betaan siirtyy mahdollisesti jo tämän vuoden puolella (hyvin paljon mahdollista että siirtyy ensi vuoteen, on jo pari kertaa siirtynyt eteenpäin). Modi lisää uusia konemalleja ja maalauksia joten senkin puolesta tulee olemaan parempi kuin valmiina simussa oleva liikenne. 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 29, 2021 Hyvä jos näin on. Tältä näytti EFHK:lla pari tuntia sitten: Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 9, 2021 Nyt sitä saa https://www.alpha-india.net/2021/11/09/aig-ai-manager-version-1-1-public-beta/ Itse en tänään tule tuota testaamaan mutta tuossa linkin takana jonkinlaista lisäriä ilmaiseksi parantamaan lentoliikennettä. 2 henkilöä tykkäävät tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2021 https://forum.aerosoft.com/index.php?/topic/167443-simple-traffic-preview/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 26, 2021 (muokattu) Nyt sain tuon AIG:n tekemän liikenne-lisäosan asennetuksi erittäin selkeän Tuubivideon avustuksella. Asensin vain EFHK:lla esiintyvän liikenteen - en tosin aivan kaikkia, mutta joo - hyvin pelittää eikä Traffic Controllia tarvitse enää pitää taustalla käynnissä. Muokattu: Marraskuu 26, 2021, käyttäjä: Rolf Niemi 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 26, 2021 1 tunti sitten, Rolf Niemi kirjoitti: Nyt sain tuon AIG:n tekemän liikenne-lisäosan asennetuksi erittäin selkeän Tuubivideon avustuksella. Asensin vain EFHK:lla esiintyvän liikenteen - en tosin aivan kaikkia, mutta joo - hyvin pelittää eikä Traffic Controllia tarvitse enää pitää taustalla käynnissä. Voisitko laittaa tähän videon jolla sait liikenteen toimimaan? Itselläni on pieni epäilys että omassa asennuksessa meni jotain väärin. 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 26, 2021 10 minuuttia sitten, Mika Savolainen kirjoitti: Voisitko laittaa tähän videon jolla sait liikenteen toimimaan? Itselläni on pieni epäilys että omassa asennuksessa meni jotain väärin. Yes: 2 henkilöä tykkäävät tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 3, 2021 (muokattu) Features: - MSFS independent online IFR/VFR traffic injection system with stock ATC interaction based on FR24. - Worldwide sensible parked aircraft spawns based on historical data - no more random parked, Austria and Australia are finally different countries. - Unique liveries based on a tail number. - Intelligent fallback system if no model or livery is found for the particular aircraft. - Can be used with stock Asobo’s Live AI, however it’s very broken since SU7 (nose gear up/no departure bug). - Fully animated, enhanced low-poly models. - Native glTF - no stutters and CTDs. - Full PBR and parallax materials. - Realistic dynamic turnoffs/landing/taxi and other lights. - Over 700 made from scratch liveries at the time of writing. All in 4K. - Native VATSIM support with all lights and animations . - Various fixes for Asobo’s AI bugs present on generic aircraft. - Every plane correctly uses all ground services and jetways - bigger planes favor a second door for boarding/unboarding. - Each plane has a realistic ground roll on takeoff and landing (unfortunately AI still has no idea what a high-speed exit is). - Heat, contrail and other effects. - Custom Wwise sound for each aircraft (and engine type in close future) including startup, spool up, reverse, different power setting and shutdown. Muokattu: Joulukuu 4, 2021, käyttäjä: Tapio Kallberg lisätietoja 4 henkilöä tykkäävät tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 4, 2021 Yllä oleva video näyttää mielenkiintoiselta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 21, 2021 (muokattu) Nyt on ladattu AIG:n live traffic, mutta miksi EFHK:lla näyttää tyhjältä, mutta muualla esim. EDDF:llä riittää liikennettä....ja missä on Finnairin koneet? Tuo alimmainen on mun Muokattu: Joulukuu 21, 2021, käyttäjä: Jari Tissari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 21, 2021 Johtuisiko vanhoista aikatauluista, uusista aikatauluista tai pandemian rajoittamasta lentoliikenteestä. Välillä EFHK:lla on kohtuullisen paljonkin koneita ja välillä vain pari kolme. En tiedä - en ole tutkinut heidän Discordia, mutta sieltä voisi löytyä jotain infoa asiasta... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 21, 2021 1 tunti sitten, Rolf Niemi kirjoitti: Johtuisiko vanhoista aikatauluista, uusista aikatauluista tai pandemian rajoittamasta lentoliikenteestä. Välillä EFHK:lla on kohtuullisen paljonkin koneita ja välillä vain pari kolme. En tiedä - en ole tutkinut heidän Discordia, mutta sieltä voisi löytyä jotain infoa asiasta... En usko, kun pitäisi olla 2019 aikataulu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 21, 2021 Hommasin ORBX:n EFHK:n niin johan tuli tännekin liikennettä....mutta suurin osa on jenkki yhtiöitä, mutta huomasin että AIG:n airplane kansiossa ei ole yhtään finnairin model tai texturi tiedostoja. Vika ehkä siinä? 🙄 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2021 Kyllä minulla on ollut Finnairin koneita melkoinen määrä kun liikennettä on ylipäätään näkynyt. Asentelin ne yhtiöt Wikin mukaan, jotka EFHK:lla käyvät säännöllisesti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2021 (muokattu) Näkyy yllä olevassa kuvassa olevan pari OUTDATED Statuksella olevaa yhtiötä. Täytynee selvittää, että miten asian saa korjattua - onko kellään tietoa? Tossa tilanne äsken EFHK:lla - yksi kone oli juuri lähdössä. Olen muuten huomannut, että AIG ei meinaa pysyä päällä. Nytkin piti käynnistää kahdesti ennen kuin liikennettä tuli näkyviin. Muokattu: Joulukuu 22, 2021, käyttäjä: Rolf Niemi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2021 OK - Sain tuon OUTDATED-asian selvitetyksi kun kahlasin läpi AIG:n foorumia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2021 4 tuntia sitten, Rolf Niemi kirjoitti: No johan on, mutta mulla ei näy Flightplans eikä Installed tiedossa Finnairia ollenkaan, vaikka Aig-traffic-oci-beta/AIGFP kansiosta Finnairin tiedosto löytyy. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2021 Vihdoinkin on saatu finskin koneet näkymään, mutta ihmettelen yhä tuota jenkkien määrää EFHK:lla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 26, 2021 22.12.2021 at 16.20, Jari Tissari kirjoitti: Vihdoinkin on saatu finskin koneet näkymään, mutta ihmettelen yhä tuota jenkkien määrää EFHK:lla. Ongelma korjattu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2021 Jostain syystä eilen ja tänäänkin (äsken kokeilin) AIG kaataa simun heti kun painaa Inject Traffic näppäintä kyseisessä ohjelmassa. Käytössä versiot AI Manager -> 1.1.0.70 ja AITraffic 0.5.0.19. Ainoa uudistus on JustSimin EBBR, mutta kentän asenneksen jälkeen simu vielä toimi ongelmitta. Eilen huomasin päivityksen Garmin 1000 vai mikä se on ja päivitin sen jonka jälkeen sain taas ruksailla nuo kirotut avusvaihtoehdot huut helvettiin - ärsyttävä bugi kaiken kaikkiaan. Tutkailin AVSIMin foorumia ja sielläkin oli jotain ongelmaa AI-liikenteen kanssa. Koneet ei liiku eikä aina näykkään simussa. Itse olen huomannut jo jonkin aikaa sitten, että AIG ei pysy päällä kuin kentältä lähdössä jonkin aikaa. Olen tarkistanut, että simu on Online-tilassa, poistin tilapäisesti AIRACin sekä Content.xml, käynnistin simun ja suljin sen taas, jonka jälkeen asensin AIRACin uudestaan. Ei auta. Olisiko kellään mitään ideaa asian suhteen - tyhjät kentät on aika ankeat. Jotenkin kaipaisin UT Live-kaltaista ohjelmaa tähänkin simuun, mutta MS/ASOBO ei sitä taida meille suoda vaan antaa käyttäjien nauttia kaiken maailman epämääräisistä bugeista siellä että täällä ja välillä aivan uusista mystisistä ongelmista. Käytössä Stemin aivan naturelli versio - ei siis mikään beta-viritys, joka sekin taisi lukemani perusteella olla täyttä MS/ASOBO laatua. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2021 AIG foorumin mukaan en ole ongelmani kanssa yksin. Täällä ei ilmeisesti ole kovin montaa AIG:n käyttäjää - ei tosin taida olla enää simuilijoitakaan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2021 Kyllä minä olen myös AIG:n käyttäjä. Ongelmana minulla on se, että koneita kyllä on kentällä, mutta yksikään kone ei lähde eikä tule eli ovat passiivisina kentällä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2021 2 tuntia sitten, Matti Westerholm kirjoitti: Kyllä minä olen myös AIG:n käyttäjä. Ongelmana minulla on se, että koneita kyllä on kentällä, mutta yksikään kone ei lähde eikä tule eli ovat passiivisina kentällä. Sinulla ei siis ole ongelmaa kaatumisen kanssa kun kytket AIG Trafficista liikenteen päälle? Minulla tapahtumien valvonnassa näkyi edellisenä päivänä error simun kanssa ja seuravaana päivänä AIG Traffic. Nyt menen ilman liikennettä Brysseliin ja kokeilen pirruuttani perille päästyäni laittaa liikennettä kehiin. Tämä simu on siitä mielenkiintoinen kokonaisuus, että yhtenä päivänä se saattaa toimia hienosti ja seuraavana päivänä löytyy ongelmia ongelman perään. Koskematta mihinkään asiat saattavat korjaantua kuin itsestään - sanoisin, että erittäin epävakaa... 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla