Kirjoitettu Tammikuu 25, 2022 Olen tullut siihen loppupäätelmään (mikä ei tietenkään tarkoita mitään), että MK Studios EFHK oli se, joka aiheutti kaikki ongelmat simun kaatumisineen ja AIG:n epävakaaseen toimintaan. Vaihdettuani tuon JustSimin lisäosaan, niin tänään piiiitkästä aikaan pääsin liikkeelle kerrasta ilman jatkuvia kaatumisia ja uudelleen käynnistyksiä. Tuo MK:n päivitys ei siis ratkaissut ainakaan minulla mitään. Pienestä se on kiinni. Tosin niitten kuuluisten kellojen olisi pitänyt soittaa jotakin kun muualla kaikki pelitti hyvin. Varmaan tuo MK:n kenttäkin toimii hyvin, mutta ilman AIG:tä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2022 Perskohtaiseen kokemukseen perustuen toteaisin, että kyllä se kaateli simua ilman AIG:tä ja kuten totesit, niin JustSim pelaa ilman AIG:tä ja sen kanssa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 21, 2022 Onko muilla ilmennyt ongelmaa että, AIG:n Traffic Controller putoaa välillä pois päältä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 21, 2022 32 minutes ago, Jari Tissari said: Onko muilla ilmennyt ongelmaa että, AIG:n Traffic Controller putoaa välillä pois päältä? Joo mulla sama ongelma. Välillä pysyy pidempään, välillä putoaa pois nopeastikin🤔. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 21, 2022 4 tuntia sitten, Jari Tissari kirjoitti: Onko muilla ilmennyt ongelmaa että, AIG:n Traffic Controller putoaa välillä pois päältä? TuoTC:n putoaminen pois melko useinkin johtunee simun Simconnect-systeemistä, joka ei kuuleman mukaan toimi kuten pitäisi. Esimerkiksi tänään TC pysyi päällä hyvin koko matkan Nantesista Brysseliin DC-6:sella - liikennettä oli kohtuullisen paljon. Joskus tuon saa käynnistää pari kolme kertaa uudestaan ennen kuin homma pelittää. En tiedä sitten, että vaikuttaako tuohon se kun käytän samaan aikaan Aivlasoftin EFB:tä ja Navigraphin karttoja, jotka molemmat linkittyy simuun läppäriltä. Niin tai näin, niin hyvä ohjelma ja lisäksi ilmainen. Jotkut väittää, että ei nämä tämän sortin ongelmat simusta (Asobosta) johdu, mutta minä rohkenen olla toista mieltä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 24, 2022 (muokattu) MAIW julkaisee AI-liikennettä sotilaskoneille MSFS:iin. https://militaryaiworks.com/briefing-room/preview-of-our-first-msfs-package Muokattu: Heinäkuu 24, 2022, käyttäjä: Pekka Holopainen 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2022 Jouduin asentelemaan simun uusiksi( ties monettako kertaa) ja hokasin, ettei tuota AIG liikennettä saa enää asennettua. Onko vika serverissä tai ...kuten niin usein...minussa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2022 Pikainen vilkaisu heidän foorumillaan ei näyttänyt minkään tuon suuntaisen olevan vialla. Tuossa linnki heidän foorumilleen - pitää rekisteröityä: https://www.alpha-india.net/forums/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2022 Jokin siinä nyt mättää...olen ladannut Ai_managerin uudelleen ollut kuuliainen poika suorittaen kaiken minkä hän on vaatinut....mutta.. AI-liikenteen haku pysähtyy ihan alku merkeille, eikä jatka jalkojaan...eli koen tämän taas ylipääsemättömaksi ongelmaksi. Kentät jää koko kökön näköisiksi ilman muuta liikennettä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2022 Olet tehnyt kuten aloitussivulla oleva video opastaa? Virusohjelmatkaan ei estä mitään? Omituinen juttu tosiaan. Pitäisi kai kysyä heidän foorumiltaan suoraan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 6, 2022 Tosi omituista..latasin taas kerran jälleen koko systeemin ( alphaindia) uudelleen jasijoitin sen ProgramData(86) kansioon ja sieltä se rupes workimaan...tosi hitaasi, jota se ei ennen tehnyt. Sain ladattua kolme yhtiötä ja finskin kone näkyikin pikaisella vilkaisulla..jatketaan harjoituksia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 6, 2022 Minulla on Työpöydällä nuo molemmat kansiot - Traffic Manager ja Traffic Controll - eikä niitä saa siitä siirrellä mihinkään ja Community-kansiossa näyttää tältä kuten kuvassa on: Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 6, 2022 Joo...kyllä tää nyt toimii tuoltakin, minne sen siirsin. Kiitos Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 8, 2022 (muokattu) Moikka. Onko FS2020 olemassa vielä mitään kunnon toimivaa AI liikenne pakettia ? Sellaista World of AI tyylistä tms. Aikanaan tuli hamstrattua kaikki World of AI paketit ja päälle FSX:n (jonnet ei muista fsnordicin aikaan). Nyt kun 300 tuntia kertynyt FS2020 niin ois kiva joku vaikka valmis AI paketti kun alkaa tympiä nuo defaultti koneet isoilla kentillä. Nykyään tullut itse lennettyä vain pienkoneilla ja isommat jättänyt pölyttymään hangaariin. Muokattu: Elokuu 8, 2022, käyttäjä: Jani Salo 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 8, 2022 (muokattu) 6 tuntia sitten, Jani Salo kirjoitti: Moikka. Onko FS2020 olemassa vielä mitään kunnon toimivaa AI liikenne pakettia ? Sellaista World of AI tyylistä tms. Aikanaan tuli hamstrattua kaikki World of AI paketit ja päälle FSX:n (jonnet ei muista fsnordicin aikaan). Nyt kun 300 tuntia kertynyt FS2020 niin ois kiva joku vaikka valmis AI paketti kun alkaa tympiä nuo defaultti koneet isoilla kentillä. Nykyään tullut itse lennettyä vain pienkoneilla ja isommat jättänyt pölyttymään hangaariin. Asensin eilen tämän. Toimii kyllä, mutta ei ehkä ihan helpoin käytettävyyden kannalta. Kun saa homman alkuun, niin sitten on toki helppo lisäillä liikennettä. http://www.alpha-india.net/2021/11/17/state-of-ai-traffic-in-msfs/ Software valikosta pitää ladata molemmat softat ja YouTubesta ohjetta seuraten. Itse en aluksi tajunnut, että siitä Traffic controller ohjelmasta pitää valita sitten myös "Traffic injection" tai laittaa se automaattiseksi, muuten mitään ei tule näkyviin. Muokattu: Elokuu 8, 2022, käyttäjä: Tatu Kantomaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2023 Löytyi hieman vahingossa lisäosa joka tuo simuun pienempiä koneita sekä myös koptereita. Olen kaipaillut vanhan GAFIN modin tyylistä modia simuun ja tämä on nyt toistaiseksi lähimpänä. Pienen testauksen perusteella oli ihan lupaava. Vihdoin myös pienemmillä kentillä oli liikennettä. Muistelisin kyllä että näin oli joskus aiemminkin mutta AIG:n kanssa sohlatessa taisin onnistua sen rikkomaan. Koitin modia FSTL:n kanssa ja hyvin tuntui toimivan. https://flightsim.to/file/51413/gamod-offline-version 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2023 Mielenkiitoista. Jos tuo toimii, niin tosiaan se tuo elämää muuten niin tyhjille pikkukentille. Täytyy latailla tuo - kiitos linkistä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2023 Mihis toi AI-Ground ini laitetaan? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2023 8 minuuttia sitten, Juhani Pelli kirjoitti: Mihis toi AI-Ground ini laitetaan? Ihmettelen samaa. Siinä kyllä sanotaan alussa, että MOD toimii ilman sitäkin mutta haluaisin myös tietää ennen kuin lähdden testaamaan mitään. PDF ei kerro asiasta mitään ja kun tumpelo tarvii aina selkeät ohjeet, niin sitä odotellessa. Toki asiaa voisi kysyä Discordistakin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2023 Näin on, mutta tuo Discord on mulle kans ihan pääsemätön foorumi...ei onnistu sisäänkirjautuminen millään. Kyselee sähköpostiosoitetta ja kun sen tökkää, niin ilmoittaa, että tili on jo käytössä...ja siinä se Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2023 30 minuuttia sitten, Juhani Pelli kirjoitti: Näin on, mutta tuo Discord on mulle kans ihan pääsemätön foorumi...ei onnistu sisäänkirjautuminen millään. Kyselee sähköpostiosoitetta ja kun sen tökkää, niin ilmoittaa, että tili on jo käytössä...ja siinä se Tuskaa tuotti alussa minullakin päästä kirjautumaan, mutta: 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2023 (muokattu) 56 minuuttia sitten, Juhani Pelli kirjoitti: Mihis toi AI-Ground ini laitetaan? Itse en laittanut mihinkään. Näyttäisi toimivan pelkästään community kansioon laittamillani corstens-hangar-gamod-models + corstens-hangar-gamod-offline-worldwide . edit: jos joku keksii tuolle ini-tiedostolle paikan ja tietää mitä se tekee niin olisi kiva tietää. Muokattu: Maaliskuu 12, 2023, käyttäjä: Mika Savolainen 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2023 Kokeilin Malmilla ja hyvin tuntui toimivan ilman tuota ini-tiedostoa. PDF-tiedostossahan on ohjeet siitä, miten simun asetukset laitetaan ja mitä piti laittaa Official-kansiosta OFF-tilaan. Pienen hetken katseltuani 2 konetta lähti kuka ties mihin ja kaksi hetken kuluttua suuntasi kohti kiitorataa. Avsimissä on keskustelua ja YouTubessa Corsteenilla on oma kanava, jonka tilasin - tottakai. Asetukset laitoin näin aluksi melko konservatiivisiksi että saa käsityksen siitä, miten tämä vaikuttaa näihin kuuluisiin frameihin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2023 Jep...toimii. Löysin kaipaamani sotilaskoneen EFRO Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2023 Anteeksi, mitähän piti laittaa Official-kansiosta OFF-tilaan. En ymmärrä, mitähän nuo kaksi riviä salasanoineen tarkoittaa ja pitääkö ne avata ja laittaa johonkin? En oikein uskalla kokeilla. 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla