Guest PsykoOps

FF-tikku ilman rudderia ja throtlea?

9 viestiä aiheessa

Eli tietääkös kukaan minkään merkkistä Force Feedback tikkua jossa ei ole väännettävää kahvaa rudderina ja throttlea? Kaikissa malleissa tuntuu nuo olevan mitä itse selasin kauppoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole itselle tullut vastaan, mutta jumita se kierto jollain - vaikka liimalla 8). Mutta mikäli FS2004:lle tukkua ostat, niin suosittelen harkitsemaan tuota forcea. Ainakin mikkisoftan tukku potkii ihan miten sattuu. Itse en ainakaan ole oikeassa elämässä huomannut vastaavaa levottomuutta sauvassa (paitsi kun joku testaa siivekkeiden välyksiä ;D).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos noista rudderista ja throttlesta jotain haittaa? Throttlesta voi tehdä vaikka trimmin, eikä tuo tikku ainakaan minun käsissäni ole mitenkään häiritsevästi kääntyillyt omia aikojaan.

Mitä taas tulee tähän force vs. non-force, niin molempia käyttäneenä olen kovasti kallistunut tuon forcettoman vaihtoehdon puolelle.

MikkO

EDIT: typoja pois

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin aikoinaan lentelin Logitechin voimatikulla, eikä kyllä ollut voimavasteesta apua, päinvastoin. Kyllä paremman kontrollin saa ilman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos noista rudderista ja throttlesta jotain haittaa? Throttlesta voi tehdä vaikka trimmin, eikä tuo tikku ainakaan minun käsissäni ole mitenkään häiritsevästi kääntyillyt omia aikojaan.

Ei minustakaan tuosta kierrettävästä rudderista ole haittaa. Itselläni on Logitechin Wingman Extreme (ei-FF) ja polkimina käytän rattini polkimia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enemmän Forgotten Battles tarkoitukseen sitä tikkua haeskellaan. Ja minulla oli FF joka hajosi juuri ja nyt kun lentelee tavallisella tikulla ei ole mitään tuntumaa :(

Niin ja sen takia ilman rudderia ja throtlea ajattelin että jos hommaisi kunnon polkimet ja throtlen jossa on tarpeeksi trimmejä ja nappuloita :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, voihan sen forcen kytkeä pois ja sitten tikun moottorit toimivat jousina, niin että tikku palauttaa keskelle. Mulla on molemmat MS:n tikut, forcella ja ilman, ja force tikku keskittää mukavasti keskelle ilman selvää töksähdystä, niin kuin jousiversio tekee + keskitysvoimaa voi säätää löysästä tiukaksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, voihan sen forcen kytkeä pois ja sitten tikun moottorit toimivat jousina, niin että tikku palauttaa keskelle.

??? kyllä mun tikku jää aivan "jousettomaksi", jos kytken forcet pois. Olenko missannut jotain ???

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pienen testaamisen jälkeen neuvon seuraavaa: jätä ruksi ENABLE FORCE FEEDBACKiin ja poista ruksit FORCE FEEDBACK OPTIONSeista, silloin pitäisi toimia. Nyt testasin tuonkin ensimmäisen kerran ja noin ne jää FS:ssä.

Microsoftin hemmojen täytyisi joskus testata IL-2, niin tietäisivät miten kunnon forcen täytyy toimia. >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään