Guest jorppu

Löytyykö mistään MD-11 pienoismallia?

9 viestiä aiheessa

joo moro,

eli oon etiskelly Finnairin MD-11 pienoismallii kokoa 1/100 Suomesta muttei nyt oikee oo löytyny.. ei kukaan teistä tietäis mistä sais HALVALLA lähtee Finnairin MD-11 1:100 ja mieluiten vanhoilla väreillä. kävin muuten kerran aviation shopissa www.aviationshop.com kattomassa löytyiskö niiltä sitä. siellä kyllä oli niitä vaikka kuinka paljon mutta eivät kuulemma olleet myynnissä ja sanoivatpa vain ettei niitä myydä missään Suomessa... ja nyt mietin että olisiko teistä joku rakentanut tai muuten vain omistaa jonka voisin ostaa tai jos tiedätte hyvän ulkomaan kaupan jossa tuo MD-11 olisi.. löysin muuten kyseisen koneen www.aviationmodels-online.com <<< tuolta ja hinta oli älytön, 195 puntaa eli n 285 euroa.. jos löydätte jotain tietoa Finnairin MD-11 vanhoilla väreillä varustettuna ja koossa 1/100 niin ilmoittakaa minulle tänne

Kiitos paljon,

Jorma

EDIT: Ja jos tää aihe ei kuulu tänne nii siirtäkää sinne mihin kuuluupi

edit: aihe siirretty ja aihe muutettu kuvaavammaksi. Teemu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kävin muuten kerran aviation shopissa www.aviationshop.com kattomassa löytyiskö niiltä sitä. siellä kyllä oli niitä vaikka kuinka paljon mutta eivät kuulemma olleet myynnissä ja sanoivatpa vain ettei niitä myydä missään Suomessa...

Pikku tarkennus: MD-11 konetta on myymälässä tasan 1 kpl somisteena.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

eipä ollut kyseisellä sivulla.. harmi. toivottavasti löydän peinoismallin vielä jostain

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pikku tarkennus: MD-11 konetta on myymälässä tasan 1 kpl somisteena.

MD-11 malleista tuli mieleeni... Onko sohva jo myynnissä  ;)?

Juha.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Duunipaikan kaapiston päällä on Finnairin MD-11 OH-LGA wanhoissa väreissä 1:100 kokoisena. Joskus saatu lahja Finnairilta. Olen jo monesti miettinyt sen viemistä parempaan paikkaan  ;D Siitä MD-11:sta tosin on wingletit rikki eli se näyttää DC-10:ltä  :P mutta saishan ne wingletit korjattua.

Pistetäänkö kimppatilaus Finnair MD-11 1:100 pöytämallille ? Minulle kelpaisi niin uudet kuin vanhat väritkin.

Tosin löytyy jo Finskin MD-11 (NC) 1:200 kokoisena.

Myös se Fly Innin katossa roikkuva Finskin A321 olis aika kiva  ;D (mikähän on sen kokoluokka?)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

olisi erittäin hienoa jos saisin kyseisen ''rikkinäisen'' MD-11-koneen, tai uusikin kelpaisi aivan mainiosti  ;D ja minulla muuten on jo Finnairin MD-11 koolla 1:200 ja boeing 757 vanhoilla väreillä 1:100. siis puuttuu se iso md-11 niin olisin iloinen. mistäs tilauksesta muuten puhut? jos jonkun tilauksen saisin jostain niin olisin heti mukana!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miä ajattelin IHAN OIKEASTI ehdottaa että teet sen MD:n itse,

ja vieläpä puusta. Nii'in, puusta! Esim. haapa on varsin sovelias

ko. tarkoitukseen. Ei tule kalliiks, ja riittää iltapuhdetta.

Miä ihan ite meinasin enstalvena tehä jonkun, en vaan vielä tiedä

minkä... Ehkä VolksPlanen, tai sit Dash 7:n. Dashiin se luultavasti kääntyy.

Ja halosta homman alotan, mitään en osta, paitsi maalit tietty.

Ekana vaan kirveellä pölliä pienemmäks, ja sit jumalanterävällä puukolla

ja viilalla loput. Samalla saan gerbiileille viihytystä, ne kun säntäilee

ihan innoissaan lastujen perässä. Metsästävät niitä petinsä pehmikkeeksi

ja ties mihin tarkoituksiin niitä nyt sitten käyttävätkin.

Tossa kuvassa (laatu on mitä on, siis kuvanlaatu)

on malliksi yksi pikkupuukone, joka muuten lentää ihan oikeasti, no lentää ja lentää, mut ainakin paremmin kuin tiiliskivi. :D

Semmonen MD-11 on varmasti aika helppo veistää, kun sen ei tarvi lentää...

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo muuten hyvä idea,mutta veistäjän lahjoja tältä hepulta on turha odottaa :P ja nyt kun olen tämän aiheen alottanu nii olen myös valmiina maksamaan (tarvittaessa ;D) kyseisestä pienoismallista

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistetäänkö kimppatilaus Finnair MD-11 1:100 pöytämallille ? Minulle kelpaisi niin uudet kuin vanhat väritkin.

Tosin löytyy jo Finskin MD-11 (NC) 1:200 kokoisena.

Eli siis mistä tämä tilattaisiin ja muuta tietoa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään