Guest Jufernaut

Ryanairin koneen moottori sammui lennolla

27 viestiä aiheessa

Ei varmaankaan edes tutkita, jos tuo oli ihan "normaali" moottorivika, josta ei mitään isompaa vaaratilannetta tullut. Yhtiö varmasti tutkii, mutta ei viranomainen välttämättä.

Noin mäkin se ajattelin, mutta päätin kysyä viisaammilta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minua jotenkin epäilyttää tuo boeing 737 737 boeing boeing 737 koko ajan noita 737 yks tippu toinen räjähti yheltä sammu moottori!

Kannattaa muistaa että kyseessä on maailman eniten valmistettu suihkuliikennekone. Boeing itse kehuu että joka kolmaskymmenes sekunti jossainpäin maailmaa nousee tai laskeutuu Boeing 737 tyyppinen kone.

Toinen asia: me emme vielä tiedä varmuudella sammuiko moottori vai sammutettiinko se ohjaajien toimesta. Kysymyksessä saattaa olla niinkin harmiton tapaus, että moottorinvalvontamittareissa on ilmennyt jotain poikkeavaa ja ohjaajat ovat päättäneet sammuttaa itse moottorin, jotta varsinaista vahinkoa ei pääsisi tapahtumaan. Nykyaikaiset suihkumoottorit ovat erittäin arvokkaita kapistuksia, joten ennakolta varotoimenpiteenä sammutettu moottori voi säästää yhtiöltä useita miljoonia euroja. Fiksusti toimiva lentäjä onkin yhtiön rahoitusjohtajan paras kaveri... ;D

Odotellaan siis raporttia ja katsotaan sitten, jookos?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään