Marko Karvinen

Istumapaikka

4 viestiä aiheessa

Olen tekemässä taas pitkästä aikaa netin kautta check iniä ja mietin hyvää istumapaikkaa josta näkis jotakin. Eli Lennan SAS:in MD-80 ja MD-90 niillä economy paikoilla jotka on ilmeisesti koneen takaosassa? Mikä ois hyvä rivi josta näkis jotain ulos ikkunoistakin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei ainakaan kolme viimeistä riviä, sillä niiissä on moottori ikkunan edessä kun kerran madoggi on kyseessä

mutta sitäkin paremmat soundit. Hanaa!!!  8)

Maisemat on äkkiä nähty ja niitä voi käydä jossain muualla katsomassa.

Edit: Lisätään vielä että siellä takapenkillä on sellaista lentämisen fiilistä. Rotate:ssa takapenkkiläiset lähtee ensiksi alaspäin kun etupenkkiläiset lähtee suoraan ylös  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta sitäkin paremmat soundit. Hanaa!!!  8)

Maisemat on äkkiä nähty ja niitä voi käydä jossain muualla katsomassa.

Edit: Lisätään vielä että siellä takapenkillä on sellaista lentämisen fiilistä. Rotate:ssa takapenkkiläiset lähtee ensiksi alaspäin kun etupenkkiläiset lähtee suoraan ylös  :)

Olin lentopelkoisen EX vaimoni vieressä koneen vasemmalla puolella. Satuimme istahtamaan juuri moottorin "eteen", eli koneen takaosaan. No sainpahan valokuvan (ennen lähtöä) melkolailla vitivalkoisesta ihmisestä. Nousu (DC9) oli Vantaalta aika tavanomainen, mutta kun tehoja vähennettiin melko nopeasti nousun jälkeen pelästyin itsekin hieman ja tuli mieleen moottorihäiriö. Lento jatkui normaalisti Joensuuhun, ja EFHK tuli nähtyä koko komeudessaan nousukierrokksessa. Toista oli nousu Joensuusta takaisin parinviikon loman jälkeen. Kone vetäisi todella jyrkkään nousukulmaan, joka on kai aika tavanomaista Joensuusta lähdettäessä. Tosiaan jäi "takapenkkiläisenä" mieleen nousun erittäin jyrkkä kulma, joka oli jyrkin mistä matkustajana olen saanut nauttia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään