Petri Koivisto

Red lips & rosy cheeks...

4 viestiä aiheessa

Mitä vvit...? No tottakai Taylorin siivillä mennään numerolla AWQ202, eli matka jatkuu Jakartasta Kuala Lumpuriin;D

ts1.png

Asetuksia hieman viilailtu, ja tuntuukin jo paremmalta. :cool:

ts2.png

ts3.png

ts4.png

ts5.png

ts6.png

ts8.png

Sää selkeni kivasti matkan edetessä. 

ts9.png

Tovi eteenpäin ja ollaankin jo laskuhommissa, samoin kuin tuo aurinkokin. 

ts10.png

ts11.png

ts13.png

ts14.png

ts15.png

Yllättävän nopeasti pimenikin. :laugh:

ts16.png

Nähtäväksi jää mihin seuraavaksi jatketaan. 

Oletteko muuten te jotka tätä simua aktiivisemmin olette käyttäneet, hommannut mitään sääohjelmaa? Muistaakseni REX:llä ainakin ollut sellainen tarjolla? Onko ns. yhtä välttämätön kuin ActiveSky? 

9 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
27.1.2022 at 19.52, Petri Koivisto kirjoitti:

Oletteko muuten te jotka tätä simua aktiivisemmin olette käyttäneet, hommannut mitään sääohjelmaa? Muistaakseni REX:llä ainakin ollut sellainen tarjolla? Onko ns. yhtä välttämätön kuin ActiveSky? 

Ainakin itse olen ihan simun omalla säällä lennellyt ja ihan tyytyväinen olen ollut. Verrattuna FS9, FSX ja P3D simuihin sää on ollut todella realistista ja on mukava kun voi syöttää AviaWeather apista suoraan tiedot koneiden järjestelmiin ja nähdä niiden pitävän paikkansa simun tietojen kanssa.

Mitä tulee ulkopuolisiin sääohjelmiin, olen ollut siinä käsityksessä, että MS ei ole vielä avannut sääjärjestelmäänsä ns. kolmansille osapuolille ja siksi en ole oikein kärryillä mihin REX ja muut perustavat omat sääohjelmansa.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
19.2.2022 at 00.00, Mikko Westerlund kirjoitti:

Ainakin itse olen ihan simun omalla säällä lennellyt ja ihan tyytyväinen olen ollut. Verrattuna FS9, FSX ja P3D simuihin sää on ollut todella realistista ja on mukava kun voi syöttää AviaWeather apista suoraan tiedot koneiden järjestelmiin ja nähdä niiden pitävän paikkansa simun tietojen kanssa.

Mitä tulee ulkopuolisiin sääohjelmiin, olen ollut siinä käsityksessä, että MS ei ole vielä avannut sääjärjestelmäänsä ns. kolmansille osapuolille ja siksi en ole oikein kärryillä mihin REX ja muut perustavat omat sääohjelmansa.

Rex luo metarin pohjalta weather presetin, mitä päivitetään lennossa. Miinuksena se sama sää on joka puolella maailmaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään