Kalle Autio

Paras ajuri GF4 MX-440 SE PCI

9 viestiä aiheessa

Moi!

Mulle on nyt hieman epäselvää, että mitkä onkaan parhaat ajurit ko. kortille. Oon kuullu että uusimmat Forcewaret olis tykimmät, tai sitten jotain vanhempia Detonanoreita. Mitä itse suosittelette?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vanhemmat ajurit (esim. 29.42 tai 30.82) saattavat olla vähän nopeampia, riippuu pelistä. Kannattaa kokeilla ja vertailla. RivaTuner-ohjelmalla voi myös ajureita vähän virittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on kyllä totta, että uudemmat ajurit hidastavat vanhempia geforceja. Eli kannattaa laittaa jotkut suht vanhat ajurit sille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on kyllä totta, että uudemmat ajurit hidastavat vanhempia geforceja. Eli kannattaa laittaa jotkut suht vanhat ajurit sille.

Vaihdoin juuri äsken kokeilumielesssä 53.04:sen tilalle 29.42 ja Pyhä Jysäys sentään kun pyöri nätisti ja tasaisesti. Siis Fs2004 ja korttina GeForce 4 Ti 4200. Kiitoksia vinkistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ei oikein toiminu noi vanhemmat ajurit Battlefield 1942 (1.6):ssa sekä sen modissa Desert Combatissa (0.7). 29.42 ajureilla tuli jo graffabugeja. 30.82 toimii muuten ihan OK, mutta vähän pätkii. Olisko muita ehdotuksia ajureiksi, vai kannattaako heittää vaan noi uusimmat?

Ja FS en pääse kokeilemaan, kun ei ole tällä koneella sitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jospa sitte vaan vetäisi niillä uusimmilla, kun valmistajan (XFX) sivuillakin niitä suositellaan. Windows tunnistaa muuten kortin tavalliseksi MX440:ksi, kannattaako minun asentaa ajuri manuaalisesti ja valita listasta "pakolla" MX440 SE? Normaalistihan ajuri asentaa sen MX440:ksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään