Sami Virkkula

RSP:n kokeilua "vanhoihin" kuviin

7 viestiä aiheessa

Aikani kuluksi testailin "vanhoihin" kuviin RawShooter Premium:a.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Sellaista tällä kertaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtavia kyllä oli, jotenkin vaan olen aina tykännyt katsoa näitä auringon lasku/nousukuvia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siluettikuva on oikein hieno, muissa häiritsee tuo "tarkoitukseton" vastavalo.

//b

Millainen kirkkaustaso noin yleisesti noissa kuvissa on? Se voi olla hukassa kun muokkailin noita työkoneella jonka näyttöä ei ole kalibroitu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siluettikuvassa siluetti ei ole täysin musta joka ainakin minua itseäni häiritsee hieman, tiedä sitten muista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millainen kirkkaustaso noin yleisesti noissa kuvissa on? Se voi olla hukassa kun muokkailin noita työkoneella jonka näyttöä ei ole kalibroitu.

Kolme ekaa kuvaa ovat huomattavan tummia. Viimeisiinkin voisi lisätä kirkkautta, mutta se saattaa koitua taivaan tuhoksi...

Siluettikuvassa siluetti ei ole täysin musta joka ainakin minua itseäni häiritsee hieman, tiedä sitten muista.

Vähän lisää kontrastia voisi tehdä tempun..?

Mutta tämä lähtee kuvailemaan jotain muuta kuin lentokoneita. Nimittäin äijiä luistimien päällä, kun Kärpät saa turpiinsa Tapparalta ;)

//b

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kolme ekaa kuvaa ovat huomattavan tummia. Viimeisiinkin voisi lisätä kirkkautta, mutta se saattaa koitua taivaan tuhoksi...

Vähän lisää kontrastia voisi tehdä tempun..?

Mutta tämä lähtee kuvailemaan jotain muuta kuin lentokoneita. Nimittäin äijiä luistimien päällä, kun Kärpät saa turpiinsa Tapparalta ;)

//b

No voi prkle Näköjään tämä läppärin näyttö on siis niin harhateillä . Täytyy ens viikolla kotona tehdä kuvat uusiksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään