Rolf Niemi

Fenix A320-200 ongelma

33 viestiä aiheessa

Vaikka kaikenlaista pientä häröä on ollut, niin  Jussin mainitsemaa ongelmaa ei ole esiintynyt Fenixin kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivän pähkinä - näitä tuntuu piisaavan. Kysymys koskee MCDU:ta ja siihen näpyteltävää STAR proceduuria joka ei natsaa AivlaSoftin EFB:n kanssa kun kyseessä on Fenixin bussi. FBW:n bussilla ja Maddogilla ei ongelmia. Esim. noilla kahdella koneella olen pystynyt näpyttelemään kuvassa näkyvän STAR:n kokonisuudessaan, mutta Fenix oikaisee kuvassa näkyvän punaisen viivan mukaisesti suoraan VOR CLE ----> TEBLA. Tämä sama ilmiö esiintyy myös muualla.

REITTI:

EGLC/27 EKNIV1A EKNIV M87 UMTUM DCT LGL DCT PUMAL PUMAL1W LEBL/24R

flp.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
  5/28/2022 at 07.02, Rolf Niemi kirjoitti:

Päivän pähkinä - näitä tuntuu piisaavan. Kysymys koskee MCDU:ta ja siihen näpyteltävää STAR proceduuria joka ei natsaa AivlaSoftin EFB:n kanssa kun kyseessä on Fenixin bussi. FBW:n bussilla ja Maddogilla ei ongelmia. Esim. noilla kahdella koneella olen pystynyt näpyttelemään kuvassa näkyvän STAR:n kokonisuudessaan, mutta Fenix oikaisee kuvassa näkyvän punaisen viivan mukaisesti suoraan VOR CLE ----> TEBLA. Tämä sama ilmiö esiintyy myös muualla.

REITTI:

EGLC/27 EKNIV1A EKNIV M87 UMTUM DCT LGL DCT PUMAL PUMAL1W LEBL/24R

flp.jpg

Kun olet valinnut STAR:n niin klikkaa samasta valikosta APPR VIA ja valitse tuo CLE1W transitio.

unknown.png

unknown.png

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahaa - taas tuli uutta tietoa - kiitos:thmbup:Aikaisemmin tuon saanut suoraan valittua ilman valintaa erikseen kun ensin on valinnut kiitotien ja starin. Voihan tämä johtua myös lootien erilaisuudesta, mutta niin tai näin niin kiitos vielä kerran.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yritin tässä ladata manuaalisesti Navigraphin sivuilta uusimman nav datan, mutta ei onnistu vaan tulee virheilmoitus:

<Error>
<Code>AccessDenied</Code>
<Message>Access Denied</Message>
<RequestId>CXNKA23K51YZVF23</RequestId>
<HostId>
BE0Fo4Xp+XnYrGBLCdBwvtUM2JF9ietGL1yDXyeHQU+PUi2CM+4w7l+2MdDqLC+zAHxBDqulC9w=
</HostId>
</Error>

Vanhat forumin kirjautumistiedot ei enää kelpaa enkä jatkanut uuden luomista, koska se tuntui vähän sekavalta ja näytti siltä että se sotkee tuon varsinaisen Navigraphin tilin. En oikein ymmärrä, että miksi ihmeessä pitää olla lukuisia kirjautumistilejä saman tuotteen sisällä.

Niin tai näin - onko muilla Fenix-piloteilla ollut mitään ongelmaa tämän suhteen?

Edit

Tässä voikin käyttää Navigraphin Navdata Centeriä - en tiennytkään, mutta nytpä tiedän...

Muokattu: , käyttäjä: Rolf Niemi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytän itse Navigraph Navdata Centeriä ja hyvin on pelannut. Se tunnistaa itse asennetut lisäosat ja asentaa datan sen mukaan. Fenixille se tekin centeriin oman välilehden.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
  6/16/2022 at 10.32, Mikko Westerlund kirjoitti:

Käytän itse Navigraph Navdata Centeriä ja hyvin on pelannut. Se tunnistaa itse asennetut lisäosat ja asentaa datan sen mukaan. Fenixille se tekin centeriin oman välilehden.

Kyllä - näin on. Etusivulla on mm. Maddog, mutta tuo toinen välilehti oli seikka jota en ole aiemmin huomannut kun olen käyttänyt tuota Navigraph Data Manageria. Fenixiin asensin manuaalisesti aiemmin kun Data Manager ei sitä tunnistanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään