Aleksi Luomanmäki

Onko sinulla musikaalista lahjakkuutta?

119 viestiä aiheessa

Joinakin viikonloppuina laulu Norjaksi onnistuu

Onkos tällä "punaistensilmien" keikalla yleisönä Arabian posliinivalmiste?  ;D

Juu, kitaraa ei tällä hetkellä ole, mutta Iron Maidenin, Gunnareiden ja Metallican nuotteja löytyy... :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Piano olen soittanut varmaa melkein 7 vuotta. Tai vähän vähemmän ;D. Tykkään myös laulaa ja

onhan sitä monet kehunut, että osaan hyvin laulaa. Coldplayn biisejä tykkään soittaa ja laulaa

samaan aikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On armeijan pätevyystodistuksen mukaan ainakin rytmitajua. Ja sävelkorva on sen verran herkkä, että kierrän kaikki karaoke- ja suomipoppisbaarit kaukaa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Menkääpäs YouTubeen ja kirjoittakaa hakusanaksi Richard Cheese. Siis AIVAN mahtavaa. Kaveri on coveroinut kaikkea Slipknotista Papa Roachiin ja sieltä Britney Spearssiin tuollaisella Vegas Lounge tyylillä. Oh-hoh..taisi taas pitkästä aikaa löytyä joku tosi hyvä yhtye. (Miikka tahtoo kanssa soittaa loungea ja rockkia-->wink wink pk-seudulla asuville.) :)

Miten hyvältä kuulostaisikaan "simulentäjien simputus yhtye"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Richard Cheese. Siis AIVAN mahtavaa...

Jep jep, tämä loungeversiointi oli kuuminta hottia muutama vuosi sitten. Oma suosikkini oli Senor Coconut and His Orchestra joka veti mm. Kraftwerkin ja Saden kappaleita. Erittäin hyvää kesämusaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaipa minulla jotain lahjakkuutta on, kun olen kerran edes jotenkin oppinut soittamaan.

Teini-ikäisestä olen soittanut pianoa (mitään hienoja musiikkiopiston tutkintoja ei tosin ole)

ja nykyään soitan erityisesti urkuja ( kuva1, kuva2).

Omaksi ilokseni lähinnä soitan, en missään tilaisuuksissa - en ole tarpeeksi hyväkään.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lyhyesti ja ytimekkäästi, ei. 8)

Jee me ollaan samixii! ;D

10-vuotiaana yritettiin meikäläistä tunkea johonkin kuoroon, mutta koelaulussa ääni värisi jännityksestä joten paikka ei irronnut. Laulu oli muuten "Sininen ja valkoinen".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

4 vuotta sähköurkuja, mitään tutkintoja en suorittanut, ei nääs siin paikassa, jossa kävin, ollut mahdollisuuttakaan ja hyvä niin, en mä halua muille soittaa. Kuitenkin, kaks vuotta sitten lopetin, mut kiinnostus lopahti jo siinä kohdassa, kun oli 2 vuotta soittanut....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osaan laulaa " Sanattoman kansanlaulun " ja säestää sitä hiljaisella kitaralla  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitatko, Niko, että laulat sanattoman laulun ja säestät itseäsi ilmakitaralla?  :laugh: Eikö Oulussa järjestetä ilmakitaransoiton kisojakin...  :-[  On varmaan tosi vaikea olla soittavinaan vakuuttavasti ja taitavasti olemalla soittamatta oikeasti yhtään mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaipa minulla jotain lahjakkuutta on, kun olen kerran edes jotenkin oppinut soittamaan.

Teini-ikäisestä olen soittanut pianoa (mitään hienoja musiikkiopiston tutkintoja ei tosin ole)

ja nykyään soitan erityisesti urkuja ( kuva1, kuva2).

Omaksi ilokseni lähinnä soitan, en missään tilaisuuksissa - en ole tarpeeksi hyväkään.

- Ville -

Mistä uruista nuo kuvat on? Oletko päässyt soittamaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kitaraa tullu rämpyteltyä sen 5 vuotta. Kivaa puuhaa kyllä. Varsinkin sillon, kun huomaa jotakin kehitystä taidoissaan :thmbup:  Kepukkoina toimii Schecter 7 damien sbk ja Tokain SG. Schecterillä tulee soiteltua semmosta iloista suomalaista trach- metallia, ja SGllä hoituu sormiharjotukset ja sooloilut, sun muut soitannat, joihin ei seitsemää kieltä tarvita :) 

Transistori vahvareita löytyy kaksi. Joku Zoom fire, ihan hyvän kokonen, mutta ei siinä vissiin ole kun 18w. Roland cube 40x löytyy, joka onkin aivan uusi ostos ja ei ole päässyt sitä vielä testailemaan :) Pedaaleina käytän mustaa kalle martin särkijä laatikkoa, "crush zone", tai joku vastaava. Ja tänään hain postista tämmösen lootikon:

[ attachment removed / expired ]

48e maksoi, eli ei kovin kallis. Kuten näkyy, särö säätöä ei löydy, se on koko ajan täysillä.. Kuulostaa vähän turhan hullulta, mutta ilmeisesti sitä saa kuitenkin jotenkin hallittua noilla neljällä namiskalla ;D Ihan Ok soundit ainaki näytti olevan, kun katsoin ennen tilaamista jotain videoita juutupista. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskus ala-asteikäisenä penskana "soittelin" nelisen vuotta viulua, ja tuliha siinä ohessa suoritettua viulun perustaso 1/3. Tätä nykyä sitten jytistellään menemään sähköbassolla ja kontrabassolla...  :thmbup:

Soittopelinä 6-kielinen Ibanezin sähköbasso ja bändissäkin on tullut soiteltua muutaman vuoden verran. Pakko muuten mainostaa sen verran, että Mindbendin esikoisalbumi täyttä progemetallia ilmestyy 21.10.2011...  ;)

Kaiken kukkuraksi tuli huomattua tässä, että nykyään käyn sitten Taidelukion musiikkilinjaa... Kaipa tässä jotain musikaalisuuden tapaista on havaittavavissa...  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään