Aleksi Luomanmäki

Onko sinulla musikaalista lahjakkuutta?

119 viestiä aiheessa

Onko teillä minkäänlaista musikaalista lahjakuutta, soitatteko mitään instrumenttia aktiivisesti? Tänne saa purkautua.

Itse soitan aktiivisesti suutani  :laugh: mutta muuten musikaalinen lahjakkuuteni suuntautuu enimmäkseen konemusiikin säveltämiseen eri virtuaali studioilla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osaan laulaa, ainakin omasta mielestäni.. En ole vielä laulanut muille etten pety

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yli 20v tiskijukka, edelleen aktiivisesti. Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan, kitaraa soittelen harrastuksena, aiemmin rumpuja, sekä nykyään myös syntitikoita/konemusaa duunailen kun vaan aikaa löytyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No lahjakkuudesta en tiedä mutta musiikkia on tullut harrastettua kohta 10v. Kontra- ja sähköbassoa, vähän kitaraa ja pianoa

sekä nyttemmin studiotekniikkaa.  8)

Täällä on hevimetelibändini piisejä muutama, käykäähän kuuntelemassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan sitä viimeiset 28 vuotta tullut välillä enemmän, välillä vähemmän aktiivisesti soitettua ja laulettua. Iteltä löytyy sähköbasso ja läjä kitaroita sekä midikoskettimet. Lisäksi olen jonkun aikaa ollut rumpalinakin. Hyväksi en ole viitsinyt opetella missään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Purkaudutaan nyt sitten.  ;D

Soittelen bändissä (heviä, rockia) rumpuja soitellut jo vuoden, käynyt tunneilla. Eikös musikaalisesta "lahjakkuudesta" ole jotain hyötyä jos aikoo lentäjäksi, vai?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Peruskoulu tuli oltua musiikkiluokalla. Tämä edellytti kolmen vuoden musiikin, musiikkiteorian sekä musiikkitiedon lukemista.  ;D Rumpuja soittelin kahdeksan vuotta. Nyt en ole soittanut varmaan vuoteen myydessäni rummut pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Musikkii numero oli peruskoulun päättötodistuksessa 8. Tiedä sitten, että mistä johtuu mutta milestäni en osaa yhtään laulaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hmm... olen soitellut jotain 7 vuotta pianoa (ja omasta mielestäni olen ihan hyväkin siinä  :))... 3/3 olisi tarkotus suorittaa ennen joulua  ;)

Sen lisäksi soittelen rumpuja ja koskettimia.... Nyt olen aloitellut myös bassoa, kitaraa ja viulua.... haitari on vielä mietinnän alla  :P;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo, jotain tulee tehtyä.  Enimmäkseen soittelen kuitenkin kurttua...

Tuossa viimeisin tekele. www.simnet.is/tatu/MP3/Chrystals.m4a

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kouluarvosana on ollut aina mjusiikissa 10,kitaraa ja bassoa olen soitellut.Laulua olen kanssa alkanut tässä viimevuosina treenaamaan, kiitos karaoken......Kaipa sitä uskaltaa tunnustautua ainakin lievästi musikaaliseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

12 vuotta olen soittanut kitaraa, sävellän biisejä, tosin joskus laitetekniikka pettää ja tekotapa hidastuu  >:( Bändissä soittanut ulkomailla asuessani. Nykyään käyn myös keikoilla, tosin vanhaa tanssimusiikkia soitellaan ravintelleissa Kari Raution duossa silloin-tällöin: 

http://www.kolumbus.fi/karira/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen soittanut pianoa n. 12 vuotta, tosin Helsingissä asuessa jäänyt "hieman" vähemmälle koska piano on Ivalossa. Osaan myös laulaa ja muutama rautalankabiisi taittuu kitaralla. Rummuilla menee peruskompit. On siis musikaalista lahjakuutta  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään