Ilkka Mäkelä

USA:n 10 suurimman yhtiön lupaukset matkustajille peruutus- ja viivästystilanteissa julkaistu

1 viesti aiheessa

USA:n liikenneministeriö on avannut sivuston, jossa on nähtävillä koosteena kaikkien suurimpien lentoyhtiöiden sitoutuminen erilaisiin korvaustoimenpiteisiin mikäli lennot peruuntuvat tai viivästyvät sellaisista syistä, joihin yhtiö pystyy vaikuttamaan.

Kyseessä ovat toki yhtiöiden lupaukset ja nähtäväksi jää, kuinka hyvin lupauksia pystytään noudattamaan. Liikenneministeriö kertoo tarkkailevansa tilannetta.

Kuitenkin, yhteenveto siitä mitkä ovat kuluttajalle luvatut oikeudet on nyt kaikkien nähtävillä. Allegiant Air ei esimerkiksi ole toistaiseksi sitoutunut yhteenkään 10 kohdasta.

Lainaa

The U.S. Department of Transportation has created a dashboard to ensure the traveling public has easy access to information about services that U.S. airlines provide to mitigate passenger inconveniences when the cause of a cancellation or delay was due to circumstances within the airline’s control.

https://www.transportation.gov/airconsumer/airline-customer-service-dashboard

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään