Rolf Niemi

Ohjeita asetuksiin

7 viestiä aiheessa

Tämä video kannattaa katsoa alusta loppuun ajatuksella. Hyvin toteutettu ja sopii ilmeisen hyvin keskitason tietokoneille. Jos laitteeni kestää, niin lähden testaamaan. Olisi mielenkiintoista kuulla Tatun ajatuksia noista asetuksista, koska hänellä on melkoisen laaja tietämys asiasta noin yleensä ja hän myös jakanut tietonsa tarpeen tullen.

Toki meillä kaikilla on erilaiset kokoonpanot, mutta kyllä kai tästä jokainen saa jotakin irti. Minulle selvisi tätä katsoessa pari mysteeriä, joita olen pohtinut noita asetuksia ihmetelessäni.

Ja niin - You Tube on toki pullollaan kaiken karvaisia "asiantuntijoita" mutta tämä vaikuttaa asialliselta ja selväsanaiselta kaverilta. Anteeksi jos olen väärässä - intressissä ei ole edesauttaa harhaan johtavan tiedon levityksessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No eipä toiminut minulla - sahalaitaa. Täytyy palautella pikkuhiljaa takaisin, mutta voi nuo jollakin toimia. Kaverillahan on läppäri käytössään.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse oon tullut siiheen tulokseen että mitä vähemmän kikkailee noitten asetuksien  muutoksilla sen parempi.Omakohtaista kokemusta löytyy enemmän kuin tarpeeksi,yleensä saa vain huonompaa jälkeä aikaan.Parempi pysytellä vaan normiasetuksissa jollei ole tarkkaa tietoa mihin muutokset johtaa.Sanottinhan siinä vanhassa sananlaskussakin että "kolmen markan suutari tekee kuuden markan vahingon".Puhun tietenkin vaan omasta puolestani.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisin poistanut tämän koko tarinan, mutta en löytänyt, että miten. Jokatapauksessa videosta sai kuitenkin vähän paremman käsityksen siitä, mitä eri toiminnot pitävät sisällään tuolla asetus-valikossa. Muilta osin tämä kuuluu sarjaan turhaa mikä turhaa - hävettää::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä sitä turhaan häpeilemään,ainahan sitä rautaa voi takoa mutta takeita siitä että paranee on toinen juttu.Simuilijoilla on niin erilaisia kokoonpanoja tietokoneissa että on luullakseni mahdotonta antaa kaikenkattavaa tietoa mikä pätisi kaikkiin kokoonpanoihin.Mitä vähemmän yrittää säätää sitä enemmän jää aikaa itse lentelemiseen ja maisemien katseluun.Mutta edelleen sitä mieltä että aina kannattaa kysellä tälläkin palstalla, koska täältä löytyy muutamia todella kovan luokan tietäjiä.Apua pulmiin saa ennemmin tai myöhemmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tämä ole huono video ollenkaan. Itse en ole tuota näytön skaalausta harrastanut yhtään, mutta muuten periaatteessa kyllä hyvinkin tuollaiset asetukset minullakin. Ehkä itse simussa vähän kovemmat asetukset, mutta 2080Ti on ihan hyvin ne handlannut. Testaan nyt Anisotropic filtering 16x asetusta, se on ollut minulla application controlled, mitä ikinä MSFS onkin sinne sitten laittanut.

Itse olen käyttänyt 10 päivityksestä lähtien DirectX 12, en ole huomannut mitään ongelmia siinä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla tuo A 16x oli myrkkyä. Tosin olen DX11 linjalla. Mutta kaiken kaikkiaan kaverin läppäri pelitti uskomattoman hyvin mielestäni ja siitäkös innostuin. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään