Toni Määttänen

X-Plane 11/12 "Finnish landmarks" tulossa. Onko toiveita?

8 viestiä aiheessa

Oon tosiaan rakennellu taas lisäosaa, jossa olisi näkyvimpiä maamerkkejä. Lähinnä kaupungeista missä on myös "isompi" lentokenttä mutta miksei muualtakin. 
Seuraavat on nyt valmiina, mutta kaipaisin paikallisilta vinkkejä mitä rakennuksia/ infraa haluttais simussa nähdä. Esim. onko Jyväskylässä, Turussa ja Oulussa jotain mallintamisen arvoista mikä erottuu maisemasta?

Telemastoja ja savupiippuja

Helsinki/ Vantaa:
DHL- terminaali
Peab- asfalttiasema
Teboil Avia
Shell Ruskeasanta
"Lemminkäisen kallio"
Martinlaakson voimala
Kauklahden masto
Linnanmäki
Helsingin tuomiokirkko
Pasilan linkkitorni
Haukilahden vesitorni
Hiekkaharjun uusi vesitorni
Ikea Porttipuisto
Inex- terminaali

Porvoo:
Kilpilahden alue
Kokonniemen rinteet

Lahti:
Messilän rinteet
Radiomastot
Tiirismaan masto

Tampere:
Näsinneula

Kuopio:
Puijon torni

Rovaniemi:
Jätkänkynttilä- silta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on lentoestemaisema XP11:lle, en ole ehtinyt testaamaan toimiiko XP12. Paketissa on mastot oikean korkuisina ja oikein valoin varustettuna, tuulimyllyt samoin. En muista muista maamerkeistä, epäilen että Lahden radiomastot, Näsinneula, Puijon torni ja se Turun vanha linkkitorni ovat mukana. Pitäisi tarkistaa.

Mutta että ei ehkä tarvitse keksiä pyörää uudestaan...

Niin ja savupiiput taisi olla myös mukana.... oikean korkuisina.

Muokattu: , käyttäjä: Tatu Kantomaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa olihan se mulla asennettuna XP12 myöskin. Olen lennellyt simulla niin vähän, etten muistanut. Mutta toimii siis. Ohessa maisema. Jos haluat ottaa sen pohjaksi omaa maisemaasi ja täydentää omilla malleilla, niin siitä vaan.

EFXX Obstacles

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
57 minuuttia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

Ei kyllä tuo on ihan harrastus ja ajankulua, eli teen sitä vaan että olen poissa pahanteosta niinkun lapille sanotaan. Kiitos vaan.

No harrastus itse kullekin, mutta eihän nyt kannata alkaa tekemään samoja juttuja, kun noita objekteja Suomessakin riittää....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kannata? Ainoa mikä ei kannata on niiden julkaiseminen jos niitä kerta on jo. Tottakai noita kannattaa tehdä jos niitä tykkää tehdä. En vaan lataa niitä mihinkään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Korsosta ja Hiekkaharjusta puuttuu vesitornit... Upsista olikin toinen listoilla, mutta joo väärä simu kylläkin :|

Muokattu: , käyttäjä: Mika Virolainen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään