Jarmo Kohtanen

Ongelmia sivustolla

7 viestiä aiheessa

Lainaa

LISÄYS: sivusto sekoilee muutenkin, välillä heittää itsellään ulos, toisinaan ei saa viestiä lähetettyä eli kun klikkaa VALMIS lukee siinä hetken TALLENNETAAN mutta mitään ei tapahdu. Jos sitten kirjautuu välillä ulos ja taas sisään voi saada editorin välimuistiin jääneen viestin lopulta tallennettua. Usein kun itse kirjautuu ulos tulee oheinen virheilmoitus:

JAA enpä saakaan liitettä lainkaan lähetettyä sillä sivusto heittää heti ulos. Mutta virheilmon numero on: 2S119/1

Ongelmat alkaneet tällä viikolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pystytkö vähän yksilöimään / tarkentamaan näitä:

Siis ihan step-by-step että mitä teet ja mitä tapahtuu ja mikä menee pieleen?

Millä laitteella, ja millä selaimella käytät, ja onko välissä jotain VPN:ää, ad-blockkeria tai muita vastaavia ohjelmia?

Kokeile myös normaali eli kirjaudu ulos, tyhjennä selaimen välimuisti ja kirjaudu taas sisään.(Näillä yleensä ratkeaa 95% ongelmista webbisivusta riippumatta.) Tai testaa eri selainta jos toimii siinä luotettavammin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun kirjoitan viestiä ja klikkaan "Valmis" näppäintä siinä lukee pari sekuntia "Tallennetaan" mutta silti ei tapahtu mitään vaan sama uudelleen jos näppää uudelleen "Valmis" näppäintä. Kun kirjautuu ulos ja palaa uudelleen niin saattaakin taas pelata.

Kun normaalisti sivulle kirjautuneena saattaakin yhtäkkiä lentää ulos kuin olisi itse ulos kirjautunut tai sitten tulee virheilmoitus 2S119/1

Kun yrittää lisätä liitettä ruudulla välähtää alle sekunnin verran jotain ja joko joutuu ulos kuin olisi itse ulos kirjautunut tai sitten tulee virheilmoitus 2S119/1

Myös kun on itse kirjautunut ulos tullut tuo sama virheilmoitus vaikka uloskirjautuminen tosin onnistunut.

Laitteena aina PC ja Firefox sekä AdBlockPlus. Täytyy ensi kerralla kokeilla muilla laitteilla ja selaimilla ja välimuisti tyhjäämällä.

Tätä on sattunut tällä viikolla useita kertoja muttei muistaakeni aiemmin. Virheilmoitus aina tuo sama ja kokeilen liittää tähän kuvakaappauksen jos se nyt pelaa:

Screenshot 2023-03-23 at 02-34-53 Pahoittelut sinulla ei ole oikeuksia.png

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos softavika niin korjaantunee versiopäivityksessä, ensi kuussa varmaan.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä ei ole mikään ongelma. Kysyn vaan muuten :) Forumin mainokset näkyivät minulla ennen sivun yläosassa. Nyt mainokset pomppaavat alhaalta jonkinverran ylöspäin ja ne peittävät osan varsinaista kirjoitusta. Mainokset saa tietenkin pois, mutta ne pomppaavat joka kerta uudestaan, kun katson jotain muuta, tai päivitän sivua.  Onko tämä tehty tarkoituksella? Ymmärrän mainokset ja ne ovat aivan ok. Selaimeni on Microsoft Edge: Versio 121.0.2277.98 (Virallinen koontiversio) (64-bittinen).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten toisaalla mainittu, niin näissä mainoksissa tullut vähän muutoksia. Pyritään pitämään mahdollisimman vähän häiritsevänä, mutta pitää pieni tulo per kuukausi silti saada jotta saa serverin maksettia. Google myös optimoi näitä sijainteja itse automaattisesti osin. Ei pitäisi mennä sisällön päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään