Heikki Väänänen

fDeck sovelluksen käyttökokemuksia

2 viestiä aiheessa

Moikka,

Latasin fDeck sovelluksen AppStoresta. Vaikuttaa todella mielenkiintoiselta, mutta itselläni muutamia kysymyksiä sovellukseen liittyen, jos jollain on kokemusta.

Heikki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastaan itse itselleni.

Ongelma oli siis siinä, etten saanut iPadille kahdeksaa mittaria samalle näytölle. Ei ollut sellaista mahdollisuuttakaan. Ajattelin, että jos joku tietäisi miten saisin sen 2x4 valittua siihen  näytölle. No, uskalsin itse palauttaa tehdasasetukset ja aloin katsomaan, oliko se elinikäinen jäsenyys hintaan 39,99 euroa säilynyt. Ei ollut! Ajattelin, että se tulee samalla lailla kuin olin ostanut ensimmäisen iPhonella, että se kopioituu AppStoressa. Mitä sitä paskaa! Siellä tarjottiin ikuista jäsenyyttä hintaan 99,99 puntaa vai oliko se 999,99 puntaa. Olin niin järkyttynyt, että melkein heitin tuon paholaisen kapistuksen seinään.

Keräsin rohkeuteni ja poistin koko apin. Latasin uudelleen ja Voila! Siellähän se nökötti taas se elinikäinen jäsenyys ja sain näytölle kahdeksan mittaria. Ainoa menetys oli, että ne nopeudet yms mitä olin asettanut ohjelmalle omaa konetta varten, joudun nyt laittamaan uudelleen, mutta se on pieni riesa kun kopsaan niitä iPhonen näytöltä.

Näytön järjestystä voi muutella.

IMG_0479.PNG

Muokattu: , käyttäjä: Heikki Väänänen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään