Kirjoitettu Joulukuu 13, 2023 Omistaako kukaan teistä kyseisiä addon-kenttiä ja ovatko nuo niin huonoja kuin lukemastani päätellen voisi olettaa? FlyTampa tuotti ainakin ennen muinoin laadukasta lisäosakenttää muille simuille ja omistan heidän Ateenan kentän MSFS 2020, joka mielestäni toimii oletetulla tavalla. Ei muuten, mutta jos noissa on puutteita ja bugeja, niin ei viitsisi haaskata rahaa aivan turhaan... Köpistä ei ole ainakaan vähään aikaan päivitelty heidän fooruminsa mukaan toiveista huolimatta eikä AI-liikenne lukemani mukaan toimi - oliko se nyt sitten EHAM. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 13, 2023 Kummankaan kanssa ei oo ollut ongelmia AI-liikenteen tai muunkaan kanssa. FT:n Kööpenhamina on yksi omia lemppareita tähän simuun. 2 henkilöä tykkäävät tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 13, 2023 En ole minäkään Kööpenhaminassa mitään ongelmia havainnut. 2 henkilöä tykkäävät tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 13, 2023 Okei - kiitos infosta. Pitänee hankkia tuo Köpis sitten... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 13, 2023 Minulla on molemmat ja köpikseen on tullut lennettyä enemmän. Jostain syystä minulla on kyseisellä kentällä kaikki rullausteihin ja matkustajasiltoihin liittyvät tuplana. Ennen vanhaa riitti, kun poisti ylimääräisen afcad-tiedoston, niin asia korjaantui, nyt en ole aiheeseen löytänyt apuja. Muuten kentät ovat upeita ja pyörivät ihan kohtuullisesti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 13, 2023 (muokattu) Hankin Köpiksen, latasin GSX Profiilin ja modin, jolla sai poistettua static airrcraftit. Kävin kentällä katsomassa ja sulavasti pyörii ja liikennekkin liikkui eikä tupliakaan näkynyt. Nuo tuplat voisi ehkä liittyä johonkin lisäosaan - vaikea sanoa. Täytyy siirtyä johonkin paikalliseen lentokonefirmaan joka lentää etelän suuntaan keskeiseen eurooppaan... Kun nyt olen lennellyt muutaman kerran ulos Köpiksestä niin täytyy todeta, että hienosti toteutettu lisäosa - FlyTampa laatua, jota jostain syystä arvosteltiin alakanttiin. Mikolla täytyy olla jokin lisäosa, joka sotkee nyt menoa. Koita vähentää tavaraa Community-kansiosta. Muokattu: Joulukuu 17, 2023, käyttäjä: Rolf Niemi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 17, 2023 Tuplaputket on GSX:n takia. Ne täytyy disabloida GSX-stä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 17, 2023 1 minuutti sitten, Joona Väisänen kirjoitti: Tuplaputket on GSX:n takia. Ne täytyy disabloida GSX-stä. Tämän jo teinkin ilman tulosta, lisäksi asensin GSX profiilin kentälle, mutta sekään ei muuttanut mitään. Jotenkin näyttää, että alta puskisi alkuperäinen kenttä, mutta se on sellainen, jota ei saa poistettua simusta, kuten osan asobon kentistä saa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 17, 2023 4 tuntia sitten, Mikko Westerlund kirjoitti: Tämän jo teinkin ilman tulosta, lisäksi asensin GSX profiilin kentälle, mutta sekään ei muuttanut mitään. Jotenkin näyttää, että alta puskisi alkuperäinen kenttä, mutta se on sellainen, jota ei saa poistettua simusta, kuten osan asobon kentistä saa. Onko sulla jokin muu lisuri köpikseen? Laita kuvia ongelmista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 17, 2023 2 tuntia sitten, Joona Väisänen kirjoitti: Onko sulla jokin muu lisuri köpikseen? Laita kuvia ongelmista. Pitää paneutua jahka ehdin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 20, 2023 17.12.2023 at 15.04, Joona Väisänen kirjoitti: Onko sulla jokin muu lisuri köpikseen? Laita kuvia ongelmista. Ongelma korjaantui. Listalle oli jäänyt eräs vanha kenttämodi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2024 Tämä on nyt uusi ja ennen kokematon ongelma tässä simussa jos oikein muistan. Kuvassa olen menossa portille F9 ja puita on ilmestynyt jostakin melkoisesti keskittyen tälle alueelle. Laskeuduin RWY 18R ja rullailin koko matkan F9-portille, Matkalla en havainnut mitään poikkeavaa ennen kuin tulin tuohon viimeisen mutkan tuntumaan. Voisiko REX Accuseason Advance aiheuttaa tuon - onko kukaan kuullut tai havainnut mitään? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2024 Ja kenttähän on EHAM Amsterdam - unohtui mainita ... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2024 1 tunti sitten, Rolf Niemi kirjoitti: Tämä on nyt uusi ja ennen kokematon ongelma tässä simussa jos oikein muistan. Kuvassa olen menossa portille F9 ja puita on ilmestynyt jostakin melkoisesti keskittyen tälle alueelle. Laskeuduin RWY 18R ja rullailin koko matkan F9-portille, Matkalla en havainnut mitään poikkeavaa ennen kuin tulin tuohon viimeisen mutkan tuntumaan. Voisiko REX Accuseason Advance aiheuttaa tuon - onko kukaan kuullut tai havainnut mitään? Itse olen kanssa miettinyt mistä ylimääräisiä puita on ilmestynyt muutamille kentille.Poistin Rex Accuseason Advantecin juuri sen takia kun arvelin että olisi johtunut siitä.Ei auttanut sen poistokaan,sillä puut on edelleen samoilla paikoilla,onneksi ei kuitenkaan kiitoradoilla.Nykyään on se tilanne että puut saa olla siellä minne niitä on ilmestynytkin,enkä ole enää sitä mietiskellyt sen enempää.Pitänee kävästä Amsterdamin kentällä katsomassa josko niitä olisi sinnekkin ilmaantunut ! Ilmeisesti viimeisin päivitys toi ne tullessaan. 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2024 Tuota päivitystä pohdin itsekkin. Rekisteröidyn FlyTampan foorumille, mutta en ole saanut vielä hyväksyntää enkä siis voi kysellä sieltäkään. Kun ostin tuon tässä joku aika sitten niin kaikki oli ok tuolloin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 26, 2024 Keksin ihan itse - ratkaisu oli sangen yksinkertainen eli uudelleen asennus ja ainakin vilkaisun perusteella F9 portti näytti olevan ok... 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 26, 2024 32 minuuttia sitten, Rolf Niemi kirjoitti: Keksin ihan itse - ratkaisu oli sangen yksinkertainen eli uudelleen asennus ja ainakin vilkaisun perusteella F9 portti näytti olevan ok... Hyvä että selvisi,mulla vaan ne lisäpuut on sitkeesti muutamilla kentillä.Poistin tässä joku aika sitten community kansionkin ja annoin simun luoda uuden,mutta puut jäi edelleen entisille paikoilleen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla