Rolf Niemi

IniBuilds Airbus A300-600

50 viestiä aiheessa

Katselin vähän netistä ja lopputulema olisi se, että tähän ei sitten saa AIRAC-päivityksiä lainkaan? Aika erikoista tänä päivänä tämän tason koneelta sanoisin...

Eilen illalla yritin ostaa tuota konetta Managerin kautta - ei onnistunut vaikka kolme kertaa yritin ja sitten heivasin toivoen ettei kortilta mene kolmea ostosta kerralla. Tänä aamuna sitten menin suoraan kauppiaan sivuille ja sitä kautta homma hoitui aina siihen asti kunnes piti alkaa asennushommelit. Manageri auki ja valitsin Install. Ruudulla näkyi, että lataus ja asennus käynnistyi, mutta se kesti ja kesti. Reilun puolen tunnin jälkeen pysäytin yrityksen ja käynnistin koko tietokoneen uusiksi ja tällä kertaa asennus lähti nikottelematta liikkeelle.

Asennuksen jälkeen taas tietokoneen uusiksi käynnistys ja sitten tutkimaan, että mitä paketista löytyy. Ensimmäinen tutustumisyritys päättyi CTD:hen mutta toinen kerta toden sanoi ja pääsin tutustumaan noin päällisin puolin ostokseeni. Tein muutamat asetukset ja itselleni passelit kamerakulmat.

Eräs asia jäi mietityttämään. Minulla on tuo ikivanha CH Yoke, jossa on nuo kaasu-, potkuri- ja polttoainevivut tuossa yläosassa. Mitä tuolle Throttele-asetuksella pitäisi tehdä vaiko jättää se defaultiksi? Fly By Wire bussissa oli/on kätevästi ratkaistu tuo juttu, mutta tässä ei niinkään. Toki tuostakin video voi löytyä mutta kysäisen nyt kuitenkin.

Lueskelin aikaisemmin joitakin foorumijuttuja ja joitakin pikkubugeja kuuluu olevan, mutta se kai on ihan normaalia näin ensijulkaisulle...

Muokattu: , käyttäjä: Rolf Niemi
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eikö tässä päivity AIRAC silloin kun se päivitetään simuun? Joko Asobon tai Navigraphin toimesta.
Throttlelle on kaksi vaihtoehtoa, sellainen missä on reverse tai sellainen missä ei ole. CH Yokessa ei ole reverssiä, eli kalibroit sen mukaan, jolloin siinä taitaa olla vain Idle ja ToGa asetukset.

Minulla tuli yksi CTD kun vissiin tein jotain pöljää FMC:n kanssa, mutta muuten on toiminut ihan hyvin. Aika monta lentoa olen ehtinyt lentää eilen ja tänään. Justiin tuollainen 3 tunnin Indonesian legi, ei mitään ongelmia.

VNAV tai tarkemmin descent kannattaa huomioda että se lätkämaila (alaspäin osoittava nuoli) ei välttämättä ole oikeassa paikassa. Kun magenta V/DEV ilmestyy HSI näyttöön niin alkaa olla aika aktivoida P.DES. Ja sehän ei Airbussissa mene itsestään päälle...

 

Muokattu: , käyttäjä: Tatu Kantomaa
2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo - kiitos Tatu vinkeistä:thmbup:Käyn juuri tuossa noita Tutoriaali-videoita läpi ja teen niiden pohjalta itselleni sopivan tarkistuslistan jolloin nippelit tulevat samalla tutuiksi. Olen havainnut tuon hyväksi keinoksi kun on täysin uusi konemalli kyseessä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
3 tuntia sitten, Rolf Niemi kirjoitti:

Eilen illalla yritin ostaa tuota konetta Managerin kautta - ei onnistunut vaikka kolme kertaa yritin ja sitten heivasin toivoen ettei kortilta mene kolmea ostosta kerralla. Tänä aamuna sitten menin suoraan kauppiaan sivuille ja sitä kautta homma hoitui aina siihen asti kunnes piti alkaa asennushommelit. Manageri auki ja valitsin Install. Ruudulla näkyi, että lataus ja asennus käynnistyi, mutta se kesti ja kesti. Reilun puolen tunnin jälkeen pysäytin yrityksen ja käynnistin koko tietokoneen uusiksi ja tällä kertaa asennus lähti nikottelematta liikkeelle.

Jouduin myös ostamaan koneen nettisivujen kautta, koska manager meni jumiin. Samoin lataus ja asennus ei onnistunut.

Ratkaisuna oli käynnistää manager järjestelmän käyttäjänä, jolloin kaikki toimi heti.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Itse en ole ehtinyt tätä kovin paljoa tutkimaan muuta kuin laittaa virrat päälle. Yritin kalibroida bravon kaasuja mutta jostain syystä menee idlellä reverssin puolelle. Ehdotuksia tuli että säätäisi idlea ylemmäs mutta silloin ohjaimen idle ei ole kohdallaan. Muillakin näyttäisi olevan ongelmaa kaasujen kanssa varsinkin kun on reverssit käytössä. Inibuilds kuulemma kehittelee jotain parempaa ratkaisua tuohon...

Muokattu: , käyttäjä: Mikael Leinonen

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Päivitys julkaistu:

v1.0.1

  • Fixed - Turnaround flight, block and ZFW fields not automatically cleared
  • Fixed - DCT to bug causing crash bug fixed
  • Fixed - SFPI Speed brake light does not illuminate when speed brakes are extended 
  • Fixed - TRP Should switch to GA at Slats extension
  • Fixed - different F speed appears (depending on the 15/15 or 15/20 condition) 
  • Fixed - Wrong logic with the PRE-SET speed activation: Should only activate that speed when LVL/CH or ALT Selected or in ALT*
  • Fixed - ARC ILS rotation issue
  • Fixed - GSE items moving with rudder 
  • Fixed - Engine EGT reacts to fuel lever when engine is not started 
  • Fixed -EHAM Runway degrees bug
  • Fixed - Pressurization gauges
  • Fixed - Sim ATC reads COM3 by default
  • Fixed - Double P.DES FMA
  • Fixed - Spawning on the RWY has no GW showing 
  • Fixed - GPU Indication issue 
  • Fixed - VNAV T/D improvements 
  • Fixed - Manual VOR/ADF tuning fixed 
  • Fixed - Above/Below waypoint constraints reversed on vert rev page
  • Fixed - Temperature limit in FMC fixed 
  • Fixed - APU low fuel pressure ECAM should go if any of the left hand pumps are on and isolation valves open
  • Fixed - Cabin Alt jumping up for seemingly no reason
  • Fixed - Active fix should be white on ND
  • Fixed - Returning from pause can cause engines to cut out
  • Fixed - Green FMC glow present in C&D
  • Fixed - Cargo CONT knob issue fixed
  • Fixed - Spoilers in flight fixed
  • Fixed - Radio not working with Pro ATCX
  • Fixed - [v1.0.0] Yoke Movement
  • Fixed - Turnoff lights are mirrored
  • Fixed - FO sun blind isn't flipping down
  • Improved positions of light on tail
  • Added commands for rudder via keyboard 
  • Removed CG autofill for erroneous GWCG calculation
Muokattu: , käyttäjä: Mikko Westerlund
2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Latasin eilen KLM:n paintin Flightsim.to:sta ja laitoin sen Community-kansioon tuloksella, että simu kaatui Fly-nappia painettuani. Se näkyi kyllä kone-valikossa joten sen siis sai normaalisti valittua käyttöön. Käynnistin simun uudestaan tuloksella, että kaikki lisäosakoneet olivat kadonneet valikosta. Poistin ko. paintin ja käynnistin simun kolmannen kerran jolloin ongelmat katosivat.

Eipä ole aikaisemmin tullut vastaavaa tilannetta kohdalle, että näin tällä kertaa...

PS. Parempa tulevaa vuotta 2024 kaikille:thmbup:

Muokattu: , käyttäjä: Rolf Niemi
3 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ensimmäinen rahtilento takana katsottuani ensin 11 tutoriaalia joiden pohjalta tein itselleni 6-sivuisen tarkistuslistan. Hyvin meni -> EKCH - LEMD.

Mainio kone kerrassaan:thmbup:

 

FlightSimulator 2024-01-01 16-47-17-45.jpg

4 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pieni ongelma, johon saattaisi löytyä täältä apua. Olen tehnyt noita ohjaamonäkymiä Ctrl + Alt + Numero <= Ylärivi näppäimistöllä ja käyttänyt erikseen ostettua pientä NumBad-näppäimistöä - ahtaat ohjaamotilat eikä hotsita aina roikkua selkä mutkalla perusnäppäimistölle.

Nyt kuitenkin tässä konemallissa ei pääse nuolinäppäimillä + hiirellä Upperheadiin mistä löytyy mm. IRS-kytkimet eikä Pedestalin alaosaan missä on säätutkan kytkimet. Kokeilin esiasennettuja Ctrl + numero, mutta ei auttanut - en tykännyt niistä eikä niitäkään saanut kunnolla muutetuksi, sillä zoomi meni kalansilmäksi.

Osaisiko joku neuvoa vinkin muodossa? Missään muussa koneessa ei tätä ongelmaa ole ollut.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Okei - sain tehtyä kun aikani yritin. Onnistui default-näkymien kanssa niitä muokaten.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tietääkö kukaan, että miksi tuo Supply-valo (OFF) palaa? Käsittääkseni Overheadissa ei pitäisi olla ainuttakaan valkoista valoa jos tutoriaalivideon tekijää on uskominen. Tässä mennään lentokorkeudessa.

 

FlightSimulator 2024-01-04 14-39-50-40.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Rolf Niemi
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Bugi. Oxygen supply on nappula, mutta ei toimi. Minulla se on kyllä mielestäni sammunut kuitenkin itsestään. Pitääpä seuraavalla kerralla seurata mitä tapahtuu.

Muokattu: , käyttäjä: Tatu Kantomaa
2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miten tollanen voisi toimia tai olla toimimatta simulaattorissa? Eihän se käytännössä vaikuta mitenkään mihinkään?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
2 minuuttia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

Miten tollanen voisi toimia tai olla toimimatta simulaattorissa? Eihän se käytännössä vaikuta mitenkään mihinkään?

Mitä, etkö sinä muka koskaan säädä esimerkiksi ohjaamon lämpötilaa? :laugh:

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
2 tuntia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

Miten tollanen voisi toimia tai olla toimimatta simulaattorissa? Eihän se käytännössä vaikuta mitenkään mihinkään?

No sitten voidaankin karsia runsaasti toimintoja, jotka käytännössä eivät vaikuta mihinkään, mutta joo -  sinulta meni nyt pointti ohi - ei se mitään. Viestisi oli erittäin tärkeä...

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
15 tuntia sitten, Tatu Kantomaa kirjoitti:

Bugi. Oxygen supply on nappula, mutta ei toimi. Minulla se on kyllä mielestäni sammunut kuitenkin itsestään. Pitääpä seuraavalla kerralla seurata mitä tapahtuu.

Rahtiversiossa tuota OFF-valoa ei ollut eikä se tainnut loistaa myöskään matkalla Rovaniemelle samalla koneella saman paintin kanssa. Taitaa olla sattunnainen bugi tai ominaisuus - pitää viedä huoltoon...

Muokattu: , käyttäjä: Rolf Niemi
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
15 tuntia sitten, Rolf Niemi kirjoitti:

No sitten voidaankin karsia runsaasti toimintoja, jotka käytännössä eivät vaikuta mihinkään, mutta joo -  sinulta meni nyt pointti ohi - ei se mitään. Viestisi oli erittäin tärkeä...

No jopas nyt taas. Tarkoitin, että miten tollasen toiminnan/ toimimattomuuden voi todeta jos sen tehtävä on tarjota happea ihmisille. Jos hapenpuutetta ei ole simuloitu. Onko se? On tämäkin kun ihan validi kysymys niin ihme vinkumista taas.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
18 tuntia sitten, Juha Liukkonen kirjoitti:

Mitä, etkö sinä muka koskaan säädä esimerkiksi ohjaamon lämpötilaa? :laugh:

Joo en. Olen mä joskus koittannu saako sillä jään lasista pois, mutta siihen se on jäänyt :) Enkä aloita tai lopeta portille vaan aloitan parkista ja lopetan yleensä siihen kun kone on pois kiitotieltä. Maksimimatka ilman simun nopeutusta on Tallinna- Helsinki enkä käytännössä ikinä nouse yli 12.000 jalan korkeuteen jollei ole vuoria välissä, koska sekin on ihan turhaa. Mulle matkalento on ihan yhtä tyhjän kanssa ja kun olen päässyt SID:istä eteenpäin voin skipata kaiken siihen että alan lähestyä ensimmäistä STAR- pistettä. Ei mua kiinnosta sellanen "Teen kaiken kun oikeessa". Fs4 saakka olen näitä harrastellu, mutta silti en jaksa. Kaiken olen opetellu ja tota PMDG:n 737 osaan mielestäni käyttää ihan oikein, mutten silti aina jaksa edes FMC:tä naputella täysin valmiiksi. Sen verran että reitti ja painot täsmää että näen trimmin ja nopeudet nousua varten. Monelle varmaan nousee niskakarvat pystyyn tästä, mutta hei mulla on sentään simu englanninkielisenä :D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
3 tuntia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

No jopas nyt taas. Tarkoitin, että miten tollasen toiminnan/ toimimattomuuden voi todeta jos sen tehtävä on tarjota happea ihmisille. Jos hapenpuutetta ei ole simuloitu. Onko se? On tämäkin kun ihan validi kysymys niin ihme vinkumista taas.

Älä itse kitise ja irvistele. Tarkoitus on mennä ns. C&D-tilasta lähtien proceduurien mukaan eikä jyräyttää konetta suoraan näppylästä TAXI-vaiheeseen. Ja kun tarkoitus on em. niin silloin laitetaan näppäimet ja kytkimet siihen asentoon kuin ne on IRL jos kone on mallinnettu siihen suuntaan. Silloin kun aletaan virittelemään konetta henkiin ja siitä sitten kohti matkan aloitusta teen niin kuin minua viisaammat ovat opastaneet. Nämä vaiheet -> Käynnistys, rullaus kiitoradalle, ylösveto, laskeutumisvalmistelut, finaali, rullaus portille ja sammutus - siinä ne mielenkiintoisimmat hetket, jolloin on jotain tekemistä. Itse lento automatisoiduissa koneissa on tylsää, mutta vanhemmissa tekemistä toki riittää lentovaiheessakin.

Tämän koneen tarkistuslista sanoo, että yhtään valkopohjaista valoa kytkimissä ei saa olla ja jos se on bugi, niin silleheän ei mitään voi ja jos se ei sitä ole, niin mitä pitäisi tehdä - sitä minä kuvan kanssa tuossa kyselin kun en itse tiedä. Se että onko hapenpuute simuiloitu, niin sillä ei ole tässä yhteydessä mitään merkitystä. Tässä koneessa on kyllä mallinnettu erinäisiä kulumisesta aiheutuvia vikoja, mutta mitä kaikkea niin en tiedä - ehkä ajan kanssa selviää.

Jos sinulle asia on yhdentekevä niin ei se tarkoita että kaikki taaplaa samalla tyylillä - ei millään pahalla ja kun hapesta nyt oli kysymys niin vedetään sitä nyt sitten vähän kukin omalla tahollaan jos Supply toimii...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
5 tuntia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

 mutta hei mulla on sentään simu englanninkielisenä :D

Mä en oo huomannu mitään eroa suomenkielisen tai englanninkielisen simun välillä.Yhtä hyvin toimii kumpikin.Käytän molempia ihan testausmielessä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

V.1.0.2  ladattavissa.

v1.0.2

Art Fixes/Changes
Fixed - Holes in L1 door 
Fixed - HP VALVE should illuminate red during fire test
Removed - Ice detector probe
Added lights to ENT and CLR during IRS test
Fixed - make the window scratches less prominent
Added - Model circuit breakers that are relevant in checklists
Fixed - Tiller animation reversed when using Nose wheel steering axis
Fixed - Beacon bulb doesn’t flash with light 
Fixed - Cabin lights not showing in external view
Fixed - Cabin window tint
Fixed - FMS Glow reversed. Left FMC activates right glow source and vice versa
Fixed - Unable to dim MCDU lights
Fixed - Missing Backlight on Oxygen Panel Gauges
Fixed - MCP lights illuminate the center window column
Fixed - Rotate tires to different positions 
Fixed - internal door lock lever freighter
Fixed - APU Integrated LP fuel pump switch backwards
Fixed - Printer buttons lit when C&D
Added - Seat sliding back and forth
Fixed - Collision zones being too big
Fixed - EFB and Altitude select glass flicker in cockpit
Fixed - external light LOD issue
Fixed - Beacon lights not showing properly
Fixed - VOR/ADF gauges missing label
Fixed - Glass cover of the rear strobe light does not fit properly.

Systems Fixes/Changes
Fixed - Aircraft gives CG warning even though no CG has been entered
Fixed - Resetting it self back to zero when engines shutdown on older versions it didn't do this 
Fixed - WASM Crash - Loading waypoints too fast crashed aircraft on ground
Fixed - SEC WASM crash
Fixed - Next waypoint on ND distance doesn't change at the same time
Fixed - GPWS test/cancel PB not testing GPWS
Fixed - RMI Issue with 360
Fixed - Gear anims too slow 
Fixed - When directing, there is a small gap in drawn flight plan and distance is wrong
Fixed - auto disconnect tiller option not working
Fixed - When landing you get a triple click on touch down if landing with A/THR on you would not get this as the downgrade like modern Airbus 
Fixed - EGNX TNT 2N Departure
Fixed - AP not disconnecting on flight control input
Fixed – Green Dot calc in LBS and over 20,000ft seems to be wrong 
Fixed - Can't delete custom waypoint database
Fixed - EXT PWR AC Meter displays no frequency when EXT PWR is connected
Fixed - EMER Bus also showing voltage in C&D
Fixed - VS selects negative value single digit
Fixed – During climb or descent - Pressing ALT.HLD - Aircraft very slow to react (with High ROC, took 1800ft to react )
Fixed - DC EDD BUS during standby generator test
Fixed - NAV not following track 
Added - PLEASE WAIT prompt for VIA/GOTO on LAT REV as can take very long
Fixed - When VOR/NAV/ILS set to NAV, Glide indication appears in the vertical scale on PFD (should only appear in ILS Mode)
Fixed - Selected autobrake de-selects when gear is dropped
Fixed - Entering CG into PRG code crash
Fixed – Nose wheel steering tiller issues when using separate axis. Note the EFB ‘Rudder controls tiller’ option must be set to NO.
Fixed - Wildly varying fuel calcs on INIT B
Fixed - Esc sim / pause bug causing plane to break 
Fixed - PRE-SET speed works as it should, EXCEPT : On departure with Profile Armed, Should clear itself (replaced by ---) at acceleration altitude (currently stay PRESET until ALT* or LVL/CH pressed)
Fixed - Pressing the Status Page - When in normal, should revert automatically in MEMO Page (no need to press CLR pb)
Fixed - FMS not clearing properly on landing 
Fixed - APU FUEL LO PR ECAM still popping up with L INR TNK pumps off
Fixed - STEP ALTS page bringing up the wrong page
Fixed - PROF is re-engaging when reaching bugged altitude in LVL CHG
Fixed - Not able to insert KBDL into FROM/TO
Fixed - Freighter: cycling parking brake with engines off does not deplete the accumulator
Fixed - Sky high pressurisation bug
Fixed - Oxygen supply switch inop in pax version
Fixed - THS trims to aggressively
Fixed - Elevators don't drop down with no HYD
Fixed - Some users reporting that manually adding an alt constraint does not cause vnav path to recalculate
Fixed - OIL LO PRESS Never displayed (in low oil press condition)
Fixed - Added more details on the flow bar 
Fixed - When brake glow effect is active. So wheels above 550c the effect goes away when battery selected off.
Fixed - Changing restrictions has no effect
Fixed - Packs Off operations maybe wrong
Fixed - FMC freezes when inserting LFSB ILS15 approach
Fixed - VLS band doesn’t move when spoilers extend
Fixed - Engine Bleed Flow Bars 
Fixed - Seen two reports of people's pitots freezing despite having pitot heats on
Changed POV L & POV R quick view
Fixed – Incorrect turn at holding fix
Fixed - Revert active fix is white on ND change
Fixed - WASM crash with specific arrivals
Fixed FMA in Mach mode says SPEED, should say MACH
Fixed - PreSet light not extinguishing when switching to profile mode
Fixed - Selected Heading Index on RMI not working

Flight Model Fixes/Changes
Adjusted - interactive points to not crash when opened on the ground
Adjusted - Ground effect reduced to give a more natural entry feel 
Adjusted - CFD ground effect range reduced to give a better feeling near the end of the flare
Fixed - Reduced empty weight of pure F model to give larger payload range
Adjusted - Thrust output of engines adjusted at idle. Giving better idle rolling speed at all weight ranges.

Sounds Fixes/Changes
Fixed - The sounds internally are rather quiet compared to the external sounds, leading to a huge difference in volume when changing views between inside and outside
Fixed - Gear Thump Issue When the gear thumps occur, all other sounds are temporarily deadened.
Fixed - Engine 1 internal sounds don't seem to change with increased throttle
Fixed – Taxi gear cockpit ambient sound
Fixed - Whooler sound file seems quite low quality 
Fixed – engine sounds fade away
Fixed - Altitude Alert sound way too low
Fixed – Overall sound levels
Fixed - Windshear call out from ANN TEST light should play 3 times then stop not keep playing all the time
Fixed - All interior sounds are muted at some point during the gear sounds
Fixed - Right landing light no sound from Off to On
Fixed - GPU Loudness 
Fixed - Sounds seem to go mute at very fwd and very aft of cabin
Fixed - P/B sounds - All 6 buttons here do not make any sounds
Fixed - Avionics fans volume decreases when ENG 1 is running, even further when thrust applied
Fixed - Buzzsaw sound tied to explicit engine value of between 75-76%
Fixed - Engine sound levels during TOGA takeoff not quite right.
Fixed - MINIMUM callout not being called at DH
Fixed - Fuel pump sounds missing on the outside
Fixed - HYD sounds on external view are not audible unless right under LG bay
Fixed - Cabin/wing views have muted engine noise
Fixed - Fuel pumps seem to not be tied to fuel pump buttons high pitch sound can be heard all the time when AC power applied to aircraft even with pumps off and GPU on
Fixed - When aircraft sitting on stand the sound levels using drone camera don't make sense as it starts quiet gets louder and then stays that loud for a very far distance
Fixed – Flight deck is very loud but levels drop up and down
Fixed - Seats have no sound even when moved
Fixed - Eng1 v Eng2 exterior volume E2 is super soft in all phase vs it's twin. it's like 70-80% as loud in various povs around the aircraft.

Muokattu: , käyttäjä: Mikko Westerlund
lisätty tietoa päivityksestä..
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
4.1.2024 at 17.42, Rolf Niemi kirjoitti:

Tietääkö kukaan, että miksi tuo Supply-valo (OFF) palaa? Käsittääkseni Overheadissa ei pitäisi olla ainuttakaan valkoista valoa jos tutoriaalivideon tekijää on uskominen. Tässä mennään lentokorkeudessa.

Pitäisi olla korjattu ko päivityksessä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
12 tuntia sitten, Mikko Westerlund kirjoitti:

Pitäisi olla korjattu ko päivityksessä.

Joo - bugihan se oli matkustajaversion osalta. Menen rahtiversiolla ja näyttää siltä, että tuo jäätymisen ilmaiseva laite ohjaamon etuosassa on kateissa. ECAM kyllä kertoi tilanteesta kun äsken lähdin Oslosta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
32 minuuttia sitten, Rolf Niemi kirjoitti:

Joo - bugihan se oli matkustajaversion osalta. Menen rahtiversiolla ja näyttää siltä, että tuo jäätymisen ilmaiseva laite ohjaamon etuosassa on kateissa. ECAM kyllä kertoi tilanteesta kun äsken lähdin Oslosta.

Art Fixes/Changes
Removed - Ice detector probe

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään