Kai-Petri Gustafsson

Ei mainoksia kiitos

4 viestiä aiheessa

Mistähän johtuu ettei tule enää näkymää, josta voi muokata asetuksia siten ettei näy mainoksia, onkohan mulla menny ohi jotain?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt se ”muokkaa data-asetuksia” pätkähti ihan itsekseen. Onko voinut iPadin ja iPhonen käyttö Italiassa vaikuttaa. En tajua näistä mitään, mutta pääasia että toimii taas. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
11.4.2024 at 17.43, Kai-Petri Gustafsson kirjoitti:

Nyt se ”muokkaa data-asetuksia” pätkähti ihan itsekseen. Onko voinut iPadin ja iPhonen käyttö Italiassa vaikuttaa. En tajua näistä mitään, mutta pääasia että toimii taas. 

Minulla oli jotain vastaava ongelma taannoin. Silloin mainokset pomppasivat ylös PC-koneen alareunasta. Nyt tämä ongelma on poistunut pääosin. Satunnaisesti tulee mainoksia ja tykkään mainoksista :) 

En pysty laittamaan koko keskustelua, mutta laitan kopion ylläpidon vastauksesta. Minun mielestä täysin Ok.

Lainaus: "Kuten toisaalla mainittu, niin näissä mainoksissa tullut vähän muutoksia. Pyritään pitämään mahdollisimman vähän häiritsevänä, mutta pitää pieni tulo per kuukausi silti saada jotta saa serverin maksettia. Google myös optimoi näitä sijainteja itse automaattisesti osin. Ei pitäisi mennä sisällön päälle." Lainaus loppu. 

Tarmo Juhani Kallio

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, tuossahan on selvennystä, kiitto. Toistaiseksi ovat mainokset eilisen jälkeen pysyneet poissa ja toivottavasti pysyvätkin (siis minulta ainakin):)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään