Tony Panttila

SAS A320 ISTUIMET

7 viestiä aiheessa

Tuli lennettyä lomareissulla useampikin väli SASsin uudenkarheilla A320 koneilla. Koneessa modernin siron näköiset Recaron penkit. Minua jäi vaivaamaan mikä ihmeen sininen valo penkkirin käytävänpuoleisessa istuinosan reunassa oli. Valo oli jokaisella penkkirivillä mutta paloi vain osassa. Taisi välillä sammuakkin. Osoittaako valo henkilökunnalle että rivillä lentoyhtiön tasojäsen kun en oikein muuta ideaa valolle keksinyt? Täältä löytynee vastaus...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
6/27/2024 at 12.27, Tony Panttila kirjoitti:

Tuli lennettyä lomareissulla useampikin väli SASsin uudenkarheilla A320 koneilla. Koneessa modernin siron näköiset Recaron penkit. Minua jäi vaivaamaan mikä ihmeen sininen valo penkkirin käytävänpuoleisessa istuinosan reunassa oli. Valo oli jokaisella penkkirivillä mutta paloi vain osassa. Taisi välillä sammuakkin. Osoittaako valo henkilökunnalle että rivillä lentoyhtiön tasojäsen kun en oikein muuta ideaa valolle keksinyt? Täältä löytynee vastaus...

En tiedä SAS:n penkeistä, mutta veikkaan, että se on indikaattori sille, ottaako joku sähköä usb- muista pistorasioista.

Muokattu: , käyttäjä: Tatu Koiranen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta minäkin löysin googlettamalla maininnan. Se voi myös indigoida onko penkki käännettynä tai pöytä alhaalla jolloin valo helpottaa tarkastusta ennen lähtöä ja laskua. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En oikein usko, että se on sähkön ottoa muista pistorasioita. Mitä järkeä siinä olisi?  Lisää laskutushintaa? Olen myös "emännän kutsun" puolella :)

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

USB tai muiden pistorasioiden käyttö kuin penkin kallistus tai pöytä alhaalla on kaikki kiellettyjä nousussa ja laskussa. Tuo valo indikoi että mikään noista ei toteudu = helpottaa henkilökunnan työtä. Noin sen ymmärsin netin syövereistä.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään