Jaakko Kuusisto

vastaus ilmailuvalokuviin

25 viestiä aiheessa

Olisi järkevän hienoa, että ilmailukuvatuksiin vastattaisiin vain  , kuvaviesteillä  .

Upean kuvaketjun jälkeen kaipaa lisää hienoja kuvia, mutta usein saa avata ketjun turhaan, koska sinne on  lisätty vain sanallista rihkamaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan tähän jo puututtu moderaattoreiden toimesta koska tilanne oli aikoinaan paljon pahempi. Mutta kyllä nuo jees jees-viestit itseänikin välillä häiritsee edelleen.

Mutta tuo että vain lisäkuvilla saisi vastata ei tietenkään tänne sovi koska tämä on keskustelupalsta. Pelkkien kuvien julkaisuun sopii muunlaiset nettipaikat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta tuo että vain lisäkuvilla saisi vastata ei tietenkään tänne sovi koska tämä on keskustelupalsta. Pelkkien kuvien julkaisuun sopii muunlaiset nettipaikat.

En 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi mihin nettipaikoille tai keskustelupalstoille. Halloooo.

Tämähän ON kuvaviestinnän palsta, ei keskustelupalsta.

En halua olla känkkäränkkä-ukko, mutta minua häiritsee nuo pelkät sanalliset vastaukset, koska odotan lisäkuvia aiheeseen.

Totta toinen puoli. Toisaalta täältä puuttuu "Ilmailuvalokuvaus"-palsta, jossa voisi keskustella nimenomaan valokuvauksesta (parhaat paikat, vinkit, tekniikka, ...)

Pelkkien kuvien katseluun on omat paikkansa (Airliners.net, MyAviation.net, Jetphotos.com, ...) ja ainakin minun mielestäni kuvien ympärillä käytävä keskustelu tuo oman suolansa tähän forumiin.

Tämäkään viesti ei oikeastaan kuuluisi tänne, vaan asiasta voidaan jatkaa vaikka tuolla: http://www.flightforum.fi/discussion/index.php?topic=46522.0

Ja sitten vielä se pakollinen kuva:   ???

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toisaalta täältä puuttuu "Ilmailuvalokuvaus"-palsta, jossa voisi keskustella nimenomaan valokuvauksesta (parhaat paikat, vinkit, tekniikka, ...)

Sellainen palsta on tulossa, jahka pojat ehtii, sillä sellaiselle ilman muuta on tilausta. Vielä ei ole vain päätetty, missä muodossa se tulee...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa on kyllä osittain ideaa minun mielestäni. Jees jees viestit on kyllä ärsyttäviä, mutta minun mielestäni keskustelu jostain kuvasta/kuvista on monta kertaa aika mielenkiintoista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi mihin nettipaikoille tai keskustelupalstoille. Halloooo.

Tämähän ON kuvaviestinnän palsta, ei keskustelupalsta.

En halua olla känkkäränkkä-ukko, mutta minua häiritsee nuo pelkät sanalliset vastaukset, koska odotan lisäkuvia aiheeseen.

No missäs se kuva on? :'( Eikös se sensuuri loppunut kun Kekkonen kuoli? Jos kuvista ei saa keskustella niin synkäksi menee. >:( Laita kuvasi A.nettiin. On ihan totta, että joka kuvaa ei tarvi hehkuttaa ihan tavan vuoksi, mutta ei se ongelma nyt niin iso ole, että kaikki keskustelu pitäisi lopettaa. Kyllä keskustelussa tulee ilmi myös ihan relevanttia tietoa ja ideoita.

Kai

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sitten vielä se pakollinen kuva:   ???

[ attachment removed / expired ]

Moi!

Hieno "taulu" spottailu/kuvauspaikoista mutta voi sentään,jokin erittäin tärkeä puuttuu!Eli mikä?

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno "taulu" spottailu/kuvauspaikoista mutta voi sentään,jotain tärkeää puuttuu!Eli mikä?

04R / 22L molemmat päät? Tämänkesäisellä remontilla saattaa olla jotain tekemistä tuon kanssa...  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno "taulu" spottailu/kuvauspaikoista mutta voi sentään,jokin erittäin tärkeä puuttuu!Eli mikä?

Meinaatko business-plattaa?

Ei ku hetkinen, tarkoitat tietty Lemminkäisen kallioita :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Jos kuvista ei saa keskustella niin synkäksi menee.

Kai sitä nyt pitää saada kiittää hienoista ja mielenkiintoisista kuvista jatkossakin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuulkaas pojaat!

Eikös tuolla jossakin alussa lue, että keskustelu suomeksi. Ilmailuvalokuvat on sitten yksi monista "keskustelun lajeista"...

-AP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihmeelliseksi on touhu täällä mennyt kun aina pitää keksiä jokin syy/aihe josta voi nipottaa tahi valittaa jollekkin. Kireen oloista ilmapiiri.

Tämä mielipide ei ole kenellekkään suunnattu henkilökohtaisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihmeelliseksi on touhu täällä mennyt kun aina pitää keksiä jokin syy/aihe josta voi nipottaa tahi valittaa jollekkin. Kireen oloista ilmapiiri.

Tämä mielipide ei ole kenellekkään suunnattu henkilökohtaisesti.

Nipotus ja mielipide on kaksi eri asiaa. Anteeksi että julkesin sanoa mielipiteeni Teille.

Suomalaiset muutenkin tuppaavat sekottamaan väittelyn ja kinaamisen rajat.

Väittelyssä esitetään omia mielipiteitä, kinaamisessa jankataan ja solvaillaan, kuten yllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nipotus ja mielipide on kaksi eri asiaa. Anteeksi että julkesin sanoa mielipiteeni Teille.

Suomalaiset muutenkin tuppaavat sekottamaan väittelyn ja kinaamisen rajat.

Väittelyssä esitetään omia mielipiteitä, kinaamisessa jankataan ja solvaillaan, kuten yllä.

Tuo on muuten oikeasti totta!

Mä itse ainakin nautin kunnon keskustelusta ja varsin kunnon asiallisesta väittelystä - se on ihan oma taitonsa. Olen huomannut saman että toiset eivät ilmeisesti oikein siedä sitä ja helposti sitä aletaan syyttää nipottamisesta tai esim. sanotaan että yhteisössä on "huono henki" jos kaikki eivät olekaan samaa mieltä. Eikä väittelyssä välttämättä tarvitse lopussa kaikkien olla asiasta yhtä mieltä.

Väitellessä tulee mietittyä asioita itsekin enemmän, koska mielipiteitä pitää myös perustella - se on hyvä juttu sekin. Joskus huomaa olleensa väärässä ja saa siihen hyvät perustelut evääksi miettiä asiaa uudelleen :)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi järkevän hienoa, jos ihmiset välillä viitsisivät olla puuttumatta aivan kaikkeen ja eläisivät senkin ajan.

Niinpä, nimenomaan.. ;)

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi että julkesin sanoa mielipiteeni Teille.

Ei siinä ole mitään anteeksipyydettävää. Keskusteluhan tästäkin syntyi ja ihmiset ovat kertoneet omat mielipiteensä. Mutta nyt, kun muokkasit sitten omat vastauksesi hyvin minimaalisiksi, keskustelulta hävisi valitettavasti pohja. Jos tähän ei ole muilla enää järkevää sanottavaa, niin ketju voidaan lukita, koska alkuperäinen sisältö ei ole enää alkuperäinen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei siinä ole mitään anteeksipyydettävää. Keskusteluhan tästäkin syntyi ja ihmiset ovat kertoneet omat mielipiteensä. Mutta nyt, kun muokkasit sitten omat vastauksesi hyvin minimaalisiksi, keskustelulta hävisi valitettavasti pohja. Jos tähän ei ole muilla enää järkevää sanottavaa, niin ketju voidaan lukita, koska alkuperäinen sisältö ei ole enää alkuperäinen...

Tee näin , muokkasin ja lyhentelin, koska muutama viestini poistettiin ja muutama mua mollaava vastaus jäi, Meni maku, toi oli mun "vastaisku".

Ehkä opin joka päivä "tätä"?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tee näin , muokkasin ja lyhentelin, koska muutama viestini poistettiin ja muutama mua mollaava vastaus jäi, Meni maku, toi oli mun "vastaisku".

Ehkä opin joka päivä "tätä"?

Sitä tässä vaan jäin ihmettelmään, notta missähän ne sinua mollaavat viestit sitten ovat?

Mutta väittely on kyllä useimmiten todella rakentavaa ja miksei pieni kinakin piristä välillä synkkää päivää.... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä tässä vaan jäin ihmettelmään, notta missähän ne sinua mollaavat viestit sitten ovat?

Mutta väittely on kyllä useimmiten todella rakentavaa ja miksei pieni kinakin piristä välillä synkkää päivää.... :)

Sami, tuo sinun yksi vastaus on hyvänä esimerkkinä vielä täällä, olkoot. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos kirjoitan että mielipiteeni ei ole suunnattu kenellekkään henkilökohtaisesti, tarkoitan myös sitä, perkele. >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos kirjoitan että mielipiteeni ei ole suunnattu kenellekkään henkilökohtaisesti, tarkoitan myös sitä, ***kele. >:(

miksi kysyit? Okoo ookoo. No Panic , jatketaan kauniiden kuvien katselua. :)

Ei saa kiroilla, täällä on paljon lapsia paikalla ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tähän ei ole muilla enää järkevää sanottavaa, niin ketju voidaan lukita, koska alkuperäinen sisältö ei ole enää alkuperäinen...

No niin, pistetään mopot takaisin talliin, ennenkuin karkaa kokonaan käsistä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään