Heikki Lappalainen

MT-492 / G-6 mittareiden ja laitteiden mittoja hakusessa

30 viestiä aiheessa

Edelleen samaa metodia mittojen selvittämisessä voi käyttää tuohon ZSK 244-tauluun. Referenssinä kuvissa oleva 30 A:n lämpölaukaisija (sulake).

bf21.JPG

Muokattu: , käyttäjä: Ari Oksanen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Ari Oksanen kirjoitti:

Edelleen samaa metodia mittojen selvittämisessä voi käyttää tuohon ZSK 244-tauluun. Referenssinä kuvissa oleva 30 A:n lämpölaukaisija (sulake).

bf21.JPG

Kiitos. Vaikka saisin koko rasian mitat, tämä auttaa kyllä asiassa. "Kytkimiä" eli sulakkeita kuitenkin pitää tehdä, niin voi olla että teen näitä erikseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löysin Internetin syövereistä muutaman kuvan. Nuo kaksi kuvaa sauvasta eivät ole toki ole alkuperäisiä valmistajan materiaaleja tai saksalaisia, mutta ainakin jotain apuja näistä sauvaa varten. Liikeratoihin liittyvä kuva oli K-mallin manuaalista. Täytyy vielä katsoa löytyisikö painikkeen lisäksi jotain muuta, jolla verrata näiden kuvien mittoja. Mittojen määrästä päätellen, oletan, että tuo rusehtavalla pohjalla oleva kuva on aika hyvin jäljillä oikeista mitoista.

IMG_4318.jpeg

IMG_4317.jpeg

IMG_4316.jpeg

Muokattu: , käyttäjä: Heikki Lappalainen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mukava huomata, että olin myös itse löytänyt aikoinaan nuo mittarien kokoihin liittyvät dokumentit. Olin jemmannut LC mappen nimiset aineistot itselleni RLM nimisen kansion alle. No parempi, että löysin nuo aineistot nyt. Kiitos kuitenkin auttajille asiassa. Täytyy kaivaa paremmin seuraavalla kerralla ennen kuin vaivaan muita.

Muokattu: , käyttäjä: Heikki Lappalainen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään