Kirjoitettu Marraskuu 28 Ei mitään ihmeellistä ja kuvatkin ovat Norjasta. Lähtö Kristiansand (ENCN) ja tulo taas Sola Stavenger (ENZV). Marssikorkeus oli FL40. Maasto näytti miltä näytti. Olemme täällä pohjoisessa ja ei näitä maisemia niin tarkoin simuloida. Data saattaa olla vanhaa - niin jostain luin mutta kuitenkin, kyllä tuo minulle kelpaa. Ei ole samaa ongelmaa kuin 2020-simussa sillä maisemat näkyvät mielestäni reaalisen pitkälle puineen ynnä muine yksityiskohtineen. PAPI-valot näkyvät nyt sopivan kauas ja pitävät kutinsa ainakin noin niin kuin muutaman testin jälkeen. Olisi mukava saada A2A ja JustFlightin pikkukoneet kehiin. En viitsi alkaa sovitella niitä minkään pika-patchien kanssa. FlySimWaeren C414 kokeilin, mutta poistin sen äkkiä - ei toiminut alkuunkaan kunnolla. Ajatus on, että en sotke tätä millään epämääräisillä modeilla ja pidän tämän pääasiassa puskalennoissa. Mieli toki voi matkalla muuttua, mutta näin nyt. Eilen oli parit "jäätymiset" kun siirryin tutkimaan EFB:tä tarkemmin lennon aikana. Toinen ongelma oli, että simu piti sammuttaa Tehtävienhallinnan kautta kun se jäi taustalle pyörimään. Tänään toimi ongelmitta paitsi että sain tehdä uusiksi muutaman ohjainsäädön. Lentosuunnitelman teko on aika hankalan tuntuinen jobi polttoaineineen ynnä muine kikkoineen. Piti katsoa You Tubesta yksi tutoriaali. Joka tapauksessa pisteestä A päädyttiin pisteeseen B. 4 henkilöä tykkäävät tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28 Kyllä minulla näkyy FS2020:ssä maisema Norjassa ja monissa paikoin, joissa lennän, tarkkana hyvinkin kauas. TLOD=400 eli maksimissa aina. Muuta asetukset maksimissa. Norjassa maiseman värit ja laatu vaihtelevat sen mukaan, käytänkö ArcGIS-, Bing latest- vai Google map-ilmakuvia. Yleensä näistä löytää hyvän lähes joka paikkaan, mutta homma on työlästä kuten hyvin tiedetään eikä ilmakuvien lähdettä voi muuttaa "lennosta". Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28 "FlySimWaeren C414 kokeilin, mutta poistin sen äkkiä - ei toiminut alkuunkaan kunnolla."Lainaus Rolfin kommentista. Ihmettelen sitä kun mulla on toiminut se kone vallan mainiosti.Olen lennellyt sillä monta lentoa sekä koti-että ulkomaisilla kentillä.Mitä häikkää siinä mahtoi olla? Hetki sitten olin lähdössä sillä Innsbrucin-kentältä,ennen sitä käväsin kuitenkin vilkasemassa miltä lennonjohtotorni näyttää sisältä.Kuva on simun defu-kentältä,jos lataan siihen Orbxin kentän,niin lennonjohtotorni on tyhjä sisältä.Orbxin kenttä on muuten parempi,vaikka ei defu kenttäkään huono ole. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28 Mikä versio C414 sinulla on ja miten asensit sen. Minulla simu Steam ja kone ostettu FlysimWaren kaupasta. Heidän Discord-kanavalla oli ladattavissa 2024 patchi. Latasin sen, kokeilin ja kone kyllä ilmesyi, mutta kävi kuten Matille - en päässyt ohjaamoon😫 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 3 (muokattu) Baselista Zurichiin vaikeuksien kautta. Muutama otos matkalta: Muokattu: Joulukuu 3, käyttäjä: Rolf Niemi 4 henkilöä tykkäävät tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 3 28.11.2024 at 21.21, Rolf Niemi kirjoitti: Mikä versio C414 sinulla on ja miten asensit sen. Minulla simu Steam ja kone ostettu FlysimWaren kaupasta. Heidän Discord-kanavalla oli ladattavissa 2024 patchi. Latasin sen, kokeilin ja kone kyllä ilmesyi, mutta kävi kuten Matille - en päässyt ohjaamoon😫 Flysimware-cessna-414aw,SimMarketista ostettu ja simu on MSFS Store-versio.Ja asennus ihan normi,ohjeen mukaan.En niin tarkkaan muista.Kone ainakin toimii hyvin + että siinä toimii myöskin PMS-GTN-750. Vastaus hiukka myöhässä,kun en ole huomannut katsoa kysymystä aikaisemmin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu 12 tuntia sitten 11/28/2024 at 21.21, Rolf Niemi kirjoitti: Mikä versio C414 sinulla on ja miten asensit sen. Minulla simu Steam ja kone ostettu FlysimWaren kaupasta. Heidän Discord-kanavalla oli ladattavissa 2024 patchi. Latasin sen, kokeilin ja kone kyllä ilmesyi, mutta kävi kuten Matille - en päässyt ohjaamoon😫 Ohjaamoon pääsee kaikissa MSFS2024 koneissa painamalla Shift+C. Toimii myös C414ssa! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu 8 tuntia sitten Kun nyt täällä Ahvanmaalla lennellään,niin käväsin samalla katsomaassa myös miltä Pomarsundin silta näyttää alkuilta-valaistuksessa. 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla