Kirjoitettu lauantai klo 15:29 ...Juu.. olis varmaan kivat, mut ko ei oo kovin edulliset.. Sain tämän opentrackin toimimaan msfs2020:ssä, mut 2024 ei vaan onnistu 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu lauantai klo 15:44 Käytin noita myös ennen VR-aikoja 2020ssa. En ole testannut 2024. Pitääpä kokeilla... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu lauantai klo 16:03 (muokattu) 1 tunti sitten, Juhani Pelli kirjoitti: ...Juu.. olis varmaan kivat, mut ko ei oo kovin edulliset.. Sain tämän opentrackin toimimaan msfs2020:ssä, mut 2024 ei vaan onnistu Minulla toimii ihan hyvin MSFS2024! Onhan sinulla molemmat softat auki, molemmat aktiivisena? AItrack kuvaa naamaasi ja lähettää datat Opentrackille joka kääntää päätäsi simussa joten molemmat pitää olla, ja nuo asetukset mitä mulla on kuvissa tässä alla. Tässä minun asetukseni Opentrackissä: Ja AItrackissä: Muokattu: lauantai klo 16:31, käyttäjä: Bamce Fabricius Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu lauantai klo 18:00 Kiitos Bamce,,,taas. Mulla oli opentrackin asetukset muutoin samat..paitsi olin tällänny inputin toiseen lähtöön...eli alko koneessa virtuaalilentäjän nuppi pyöriä. Nyt täytyy vaan sorvata noi kameran liikkeet jollain lailla kuosiin...(heh yritän mennä siitä yli, mistä aita on nurin,,olisko sulla jotain passelia ini. tiedostoa lainata?) Mut kiitos paljon mutta runsaasti opastuksestasi 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu lauantai klo 19:05 Joo, voin huomenna laittaa ini sulle, mutta olosuhteet (kamera, etäisyys, valot yms.) voi tietysti olla hieman erilaiset. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu lauantai klo 19:21 Juu..kiitos taas...ymmärrän, että saatan tarvita hienosäätöä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla