Rolf Niemi

MSFS 2024 Ongelmaa

142 viestiä aiheessa

;D...Juu.. olis varmaan kivat, mut ko ei oo kovin edulliset..

Sain tämän opentrackin toimimaan msfs2020:ssä, mut 2024  ei vaan onnistu:( 

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Juhani Pelli kirjoitti:

;D...Juu.. olis varmaan kivat, mut ko ei oo kovin edulliset..

Sain tämän opentrackin toimimaan msfs2020:ssä, mut 2024  ei vaan onnistu:( 

Minulla toimii ihan hyvin MSFS2024! Onhan sinulla molemmat softat auki, molemmat aktiivisena? AItrack kuvaa naamaasi ja lähettää datat Opentrackille joka kääntää päätäsi simussa joten molemmat pitää olla, ja nuo asetukset mitä mulla on kuvissa tässä alla.

Tässä minun asetukseni Opentrackissä:

Image2.thumb.png.c94b5df4fd8576ed33643814ac27b36c.png

Ja AItrackissä:

Image1.png.5fb97f1cd7b138f1e025b39ee39d2141.png

Muokattu: , käyttäjä: Bamce Fabricius

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;DKiitos Bamce,,,taas. Mulla oli opentrackin asetukset muutoin samat..paitsi olin tällänny inputin toiseen lähtöön...eli alko koneessa virtuaalilentäjän nuppi pyöriä:P.

Nyt täytyy vaan sorvata noi kameran liikkeet jollain lailla kuosiin...(heh yritän mennä siitä yli, mistä aita on nurin,,olisko sulla jotain passelia ini. tiedostoa lainata?)

Mut kiitos paljon mutta runsaasti opastuksestasi

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, voin huomenna laittaa ini sulle, mutta olosuhteet (kamera, etäisyys, valot yms.) voi tietysti olla hieman erilaiset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Iltaa,

Olen näköjään epähuomiossa kirjautunut MSFS2024 väärällä xbox tunnuksella. Huomasin sen tuossa kun koitin mennä latailemaan marketplace ostoksia joita ostin MSFS2020, niin yhtään ei näy ostetuissa.

Onkohan mitään mahdollisuutta päästä vaihtamaan tiliä sinne? En löytänyt kohtaa missä voisi kirjautua ulos/sisään. 

Päädyin jopa asentamaan sen uudelleen, mutta silloinkaan ei tullut mahdollisuutta kirjautua.

t. Toni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätä en ymmärrä. Opentrack ja AITrack combo yhdessa HD Pro Webcam C920 kanssa toimi aina tähän hetkeen saakka ihan hyvin...kiitos Bamcen ansiokkaiden neuvojen, mutta taas jostain minulle ihan utopistisesta jutusta johtuen...kamera ei kohtaa Opentrackia...mikähän piru tässä taas mättää??:(:(

Oon onneton vääntäny melkein kokoillan..mitä ny saunassa kävi..tän pirun synteemin kanssa..ja ei tuu sen valmiimpaa..p..kle sentäs. Oonko mä näin tyhymä, vai jääkö taas jotain huomaamatta. Mulla palomuuriinkin tehty näille Opentrakille ja Aitrackillae aukot, jottei senkään pitäs olla esteenä..vai??

Lisäksi VPN on kytketty pois...jos se mahtais häiritä..mut mikhän ei auta...:'(

Muokattu: , käyttäjä: Juhani Pelli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teinpäs semmosen tempun...jotain kahlaamiltani sivuilta sain vinkin...jätin kokonaan pois tuon AITrackin ja laitoin Opentrackiin sisääntuloksi neuralnet trackerin..nii alko toimia. Olen nyt muutamia kertoja käynnistäny ja sammuttanu systeemin ja tuntuu pelaavan.:thmbup:.Nyt sitte vaan liikeratoja säätelemään

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätä lie kysytty useat kerrat, mutta ei vaan taas sattunu sillimään vastausta. Marianhaminan sairaalan heko paikalla kököttää puna/valkoruutuinen Robin...milläs sen sais siitä pois?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
33 minuuttia sitten, Juhani Pelli kirjoitti:

Tätä lie kysytty useat kerrat, mutta ei vaan taas sattunu sillimään vastausta. Marianhaminan sairaalan heko paikalla kököttää puna/valkoruutuinen Robin...milläs sen sais siitä pois?

MSFS2020 vai 2024? Onko joku lisäosa käytössä jossa on helipadejä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 tuntia sitten, Juhani Pelli kirjoitti:

2024 kyse..enpä muista semmosta ladanneeni . Addonlinkerillä liitetty vain Suomen maisemat "tekohetkellä"

Onko sellainen lisäosa kuin f99mlu-finland-helipads aktiivisena? Jos ei ole sitä eikä mun tekemää finland-medical-helipads niin tuo viittaisi siihen että siinä on defaulttina parkkipaikka eikä helipad. Jos kumpikaan ei ole käytössä niin kokeile laittaa vaikka mun versioni siihen, saattaisi auttaa juuri EFMH osalta mutta aiheutta muutamalla muulla sairaalakentällä tuplaversioita. Olen tekemässä siitä MSFS2024-yhteensopivaa versiota....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiva kuulla:thmbup:...jäämme vesi kiellä odottamaan...ja kokeilen

Tuo f99mlu- oli aktiivisen, mutta finland-medical-helipads ei. Olin jostakin lukevinani, ettei se olisi sopiva msfs24 kanssa 

Muokattu: , käyttäjä: Juhani Pelli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko FS2024 simusta AI-liikenne päällä? Se muistaakseni lisäilee myös tuollaisia staattisia lentokoneita ympäriinsä. (Vai oliko sille jokin toinen asetus...) No joka tapauksessa kannattaa syynätä ne asetukset läpi, syy voi löytyä sieltäkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jep ai-liikenne päällä..poistin, poistin myös tuon F99mlu:n ja nyt ei sitte ollu ketään sairaalan parkissa..Kiitos taas:thmbup:

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asobo lisäsi helipadit defaulttina 2024ään, joten helipad-lisureita tarvitaan siinä vain jos niissä on kustomoituja rakennuksia yms. helipadien yhteydessä. 2020ssa ei ollut defaultina mitään helipadeja joten siinä ne oli tarpeellisia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään