Tumi Hämäläinen

MAF Mikkeliin

7 viestiä aiheessa

12 tuntia sitten, Tumi Hämäläinen kirjoitti:

Voisin ryhtyä eläkkeellä lähetyssaarnaajaksi. Siinä voisi yhdistää ilmailun ja höpöttämisen.

Ilmailusta nyt jotain satun tietämään,mutta mitä on höpöttäminen? Tuo savvoo ei kyllä nyt aukee mulle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Jaakko Männistö kirjoitti:

Ilmailusta nyt jotain satun tietämään,mutta mitä on höpöttäminen? Tuo savvoo ei kyllä nyt aukee mulle?

Höpöttäminen tarkoittaa ehkä jaarittelemista :)

Asiaakin on höpöttämisestä. Kaikkea sitä sattuukin! Sattui tosin joskus 1980-luvun loppupuolella. Oltiin työkaverin kanssa menossa Turun entiseen Heseen lähellä poliisilaitosta, sekä paloasemaa. Meillä oli takapenkillä kaverin autossa nuori kaunis harhoittelija nainen. 

Työkaverin piti mennä ostamaan läheisestä R-kioskista jotain. Työkaveri jarrutti merkillisesti ja nainen takaa sanoi, että älä tee näin, se tekee höpöä!

Heti välittömästi auto osui avo- Triump- auton oveen pienellä nopeudella.

Olin silloin jonkinlaisesa esimiiesasemassa. Tarkistin, että kaikkki maksut on suoritettu.  Pyysin hänet takaisin. Työkaverini  on nykyään  insinööri.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
19 tuntia sitten, Tumi Hämäläinen kirjoitti:

Voisin ryhtyä eläkkeellä lähetyssaarnaajaksi. Siinä voisi yhdistää ilmailun ja höpöttämisen.

Tuohon itse aiheeseen. MAF järjestö edustaa kuitenkin humanitääristä,jopa ihmishenkiä pelastavaa toimintaa.,ruoka-apu,lääkärilennot ym. Operointi tapahtuu 120 lentokoneella (nettisivujen mukaan). Itse en järjestöä,sen toimintaa sen kummemmin tunne,tosin tunnen erään ao.lentäjän ja tälläkin perusteella tiedän toiminnan tavoitteen olevan vaikeissa olosuhteissa elävien ihmisten auttaminen aidosti kehitysmaissa. En nyt ymmärrä miksi tämän säikeen keskustelu piti muljahtaa heti alkuunsa sivuraiteelle.

4 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään