Sami Vesala

MSN messengerin palomuuri ongelma

4 viestiä aiheessa

Tervehdys!

MSNän kanssa tuntuu jatkuvasti olevan vikaa. Palomuuri ei oikein tykkää ko. ohjelmasta. Laitan tähän kuvan, jolla selvennän asiaa.

http://img515.imageshack.us/my.php?image=gmosdnglisnbgkiljshdijklbnsflk.jpg

Eli tuo Nortonin ilmoitus oikeassa alakulmassa pompii jatkuvasti ruudussa, ja blokkaa msn:än käytön. Kun menen asetuksiin ja valitsen sen hyväksytyksi ohjelmaksi, niin sama ilmoitus pomppaa ruutuun. Eli norton laittaa messengerille automaattiset asetukset jatkuvasti. Tuo ilmoitus pomppii jatkuvasti ruudulla, ja laittaa jokaisen pelinkin työpöydälle. Nortonin uudelleenasentaminen on kokeiltu, eikä auta. MSN on myös uusin versio.

Onko kenelläkään tähän lääkettä, sillä oma lääkekaappi ammottaa tyhjyyttään tälle ongelmalle.

Kiitos...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on sama ongelma norttonin kanssa, tosin mulla se ei päästä BF1942 nettiin, vaikka kuinka olisin pistänyt sen hyväksyttyhin ja olen painanut salli 20 norttonin popup kysymykseen... Onkohan norttonin palomuuri tehty sillain, että se ihan randomilla hyväksyy ja hylkää ohjelmia?

Onko mahdollista sulkea norttonia täydellisesti (ei siis poistaa, mutta sulkea)? En saa sitä prosesseista suljettua :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on sama ongelma norttonin kanssa, tosin mulla se ei päästä BF1942 nettiin, vaikka kuinka olisin pistänyt sen hyväksyttyhin ja olen painanut salli 20 norttonin popup kysymykseen... Onkohan norttonin palomuuri tehty sillain, että se ihan randomilla hyväksyy ja hylkää ohjelmia?

Onko mahdollista sulkea norttonia täydellisesti (ei siis poistaa, mutta sulkea)? En saa sitä prosesseista suljettua :-\

MSConfgin(käynnistä -> suorita -> MSConfig) käynnistä-välilehdeltä kaikista norttoniin viittaavista riveistä rasti pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään