Guest Jufernaut

Olio pudotti espanjalaiskopterin???

30 viestiä aiheessa

Minäkin luulin kerran nähneeni selvästi, kunnes tajusin, että luulin liian helposti....Olin kait nähnyt pahaa unta edellisenä yönä tai jotain... ::)

Juu ei kannata medikaalia menettää marsilaisten vuoksi, ainakaan, jos ovat kovin pieniä..

Viisaat naiset sanovat, ettei koolla ole merkitystä. Silti käyttävät yhden Koon rysäpöksyjä.

Tosta en ymmärrä mitään, ihan Ufoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosta en ymmärrä mitään, ihan Ufoa.

;D Mä taas en ymmärrä mistään mitään. Mut se ei haittaa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D uhvot juttelee täällä uhvoista ;D Toinen nousee ja laskee pystysuoraan ja toinen lentää kesnalla paikallaan  ;)

mä ku en nuita medikaaleja läpi saa muutenkaan voisin siis alkaa jopa uskomaan siihen mitä mahdollisesti joskus tulen näkemään  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D uhvot juttelee täällä uhvoista ;D Toinen nousee ja laskee pystysuoraan ja toinen lentää kesnalla paikallaan  ;)

mä ku en nuita medikaaleja läpi saa muutenkaan voisin siis alkaa jopa uskomaan siihen mitä mahdollisesti joskus tulen näkemään  8)

Antti, medikaaleista viis, sulla on elämä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Englannin puolustusministeriö on tänään joutunut julkaisemaan UFO-tutkimusraportin vv. 1996-2000 Freedom of Information-pykälien nojalla.

Pitkäveteistä luettavaa, jossa puhutaan mm. ilmakehän plasmailmiöistä, joista ei vielä tiedetä tarpeeksi, ja joilla ehkä on tulevaisuudessa sotilaskäyttöä. Ja osia niistä raporttisivuista on edelleen sensuroitu.

Löytyy tämän päivän uutisista osoitteessa http://www.flightglobal.com/ tällä hetkellä toisena, ja sieltä pääsee jatkolinkeillä itse raportteihin.

Linkit olivat niin pitkiä, etten viitsinyt niitä suoraan linkittää, mutta asiasta kiinnostuneet löytävät ne helposti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään